2025-10-23, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasAxis
Började en ny tjej på mitt jobb men på en annan avdelning så vi träffas inte så ofta. Hon verkar snäll och ser bra ut. På en aw för några veckor sen råkade jag bli för full och ta lite på henne. Vi har inte träffats sedan dess men jag vet att vi ska på samma möte imorgon.

Lite klantigt att bli så full men jag tänker att det inte är kört än. Hur sköter jag det snyggt imorgon för att fånga hennes intresse?

Ligg jävligt lågt annars kan du bli anmäld för sexuellt ofredande!
Citera
2025-10-23, 15:24
Medlem
Hallå vi behöver svar på hur det gick på mötet idag?
Citera
2025-10-23, 16:28
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
@Ts: Uppdatera oss hur det gick på mötet.

Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Hoppas TS uppdaterar oss efter mötet eller kanske sitter han hos HR-chefen och försöker förklara sig i detta nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Hallå vi behöver svar på hur det gick på mötet idag?

Mötet är imorgon, fredag.

Jag har kommit fram till att inte nämna incidenten men tänker prata med henne och vara extra trevlig och bara känna av tempen lite.
Citera
2025-10-23, 16:32
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Vad menas med ta lite på henne? Du sa att du inte tog på intima delar. Fattar inte?

Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Kanske männen i tråden förstår vad du menar med att du tog på henne.

Men det är stor skillnad om du rörde vid en arm eller rygg jämfört med bröst och mage?

Eller handen var lite överallt?

Händerna var lite överallt, så kan man säga det ja. Håret, höll och inspekterade hennes händer och så hade hon kort kjol så jag råkade klämma lite på låren när vi satt bredvid varandra. Inget farligt. Men ni fattar.
Citera
2025-10-23, 16:39
Medlem
Citat:
Händerna var lite överallt, så kan man säga det ja. Håret, höll och inspekterade hennes händer och så hade hon kort kjol så jag råkade klämma lite på låren när vi satt bredvid varandra. Inget farligt. Men ni fattar.
Ok låter inte så farligt. Du skulle nog märkt om hon blev obekväm. Tog hon bort din hand? Försökte hon gå iväg?
Citera
2025-10-23, 16:48
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Mötet är imorgon, fredag.

Jag har kommit fram till att inte nämna incidenten men tänker prata med henne och vara extra trevlig och bara känna av tempen lite.

Då får vi våndas en dag till då😆
Om du nu var och pillade och klämde på alla de ställen du räknade upp och hon inte lämnade platsen bredvid så kanske du är hemma👍
Citera
2025-10-23, 16:53
Medlem
Incendios avatar
Håll så låg profil som möjligt och håll tummarna för att du inte blir anmäld för sexuella trakasserier. Varför skulle hon vilja vara med någon om "råkar" bli för full och sedan skyller olämpligt beteende på det?
Citera
2025-10-23, 16:56
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Ok låter inte så farligt. Du skulle nog märkt om hon blev obekväm. Tog hon bort din hand? Försökte hon gå iväg?

Ja hon tog bort min hand från låret. Full som jag var åkte handen dit ett par gånger till och varje gång viftade hon bort den. Men annars så.
Citera
2025-10-23, 16:57
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Håll så låg profil som möjligt och håll tummarna för att du inte blir anmäld för sexuella trakasserier. Varför skulle hon vilja vara med någon om "råkar" bli för full och sedan skyller olämpligt beteende på det?

Sluta, det har hänt oss alla män.

Många svamlar om anmälan hit och anmälan dit. Jag har faktiskt inte ens tänkt tanken på att jag skulle kunna bli anmäld för något. För att flirta?
Citera
2025-10-23, 17:02
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Sluta, det har hänt oss alla män.

Många svamlar om anmälan hit och anmälan dit. Jag har faktiskt inte ens tänkt tanken på att jag skulle kunna bli anmäld för något. För att flirta?
Det händer självklart inte alla män, inte ens alla tonårspojkar.

Flirta gör man inte med händerna.
Citera
2025-10-23, 18:08
Medlem
Facades avatar
Citat:
Vad är min bortförklaring menar du? Står för att jag råkade dricka lite för många enheter och blev för glad i henne. Jag tar ansvar.

Otroligt ansvar du tagit när du, på flera veckor, än ej bett om ursäkt eller ens pratat om henne.
Imponerande ansvarstagande.
Citera
2025-10-23, 19:08
Medlem
Citat:
Vad är min bortförklaring menar du? Står för att jag råkade dricka lite för många enheter och blev för glad i henne. Jag tar ansvar.

Sexuella trakasserier heter det väl om hon inte va med på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in