• 1
  • 2
2025-10-23, 05:22
Medlem
AtlasAxiss avatar
Började en ny tjej på mitt jobb men på en annan avdelning så vi träffas inte så ofta. Hon verkar snäll och ser bra ut. På en aw för några veckor sen råkade jag bli för full och ta lite på henne. Vi har inte träffats sedan dess men jag vet att vi ska på samma möte imorgon.

Lite klantigt att bli så full men jag tänker att det inte är kört än. Hur sköter jag det snyggt imorgon för att fånga hennes intresse?
Citera
2025-10-23, 05:31
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasAxis
Började en ny tjej på mitt jobb men på en annan avdelning så vi träffas inte så ofta. Hon verkar snäll och ser bra ut. På en aw för några veckor sen råkade jag bli för full och ta lite på henne. Vi har inte träffats sedan dess men jag vet att vi ska på samma möte imorgon.

Lite klantigt att bli så full men jag tänker att det inte är kört än. Hur sköter jag det snyggt imorgon för att fånga hennes intresse?

Upplevde du att hon njöt av att du "tog på henne" så kan du testa samma igen. Lycka till
Citera
2025-10-23, 05:58
Medlem
Citat:

Wooow 90-talet ringde precis å ville ha tillbaka sin "bortförklaring/förmildring".

Välkommen till 2025
Citera
2025-10-23, 06:11
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilledippen
Wooow 90-talet ringde precis å ville ha tillbaka sin "bortförklaring/förmildring".

Välkommen till 2025

Vad är min bortförklaring menar du? Står för att jag råkade dricka lite för många enheter och blev för glad i henne. Jag tar ansvar.
Citera
2025-10-23, 06:25
Medlem
Belters avatar
Citat:
Vad är min bortförklaring menar du? Står för att jag råkade dricka lite för många enheter och blev för glad i henne. Jag tar ansvar.
Om hon nu inte ens anmält dig, inte ens till HR så är det nog lugnt. Hon kanske gillade det. Men du kan ju ge henne en ursäktande blick. Kontrollera om hon har ring på fingret.
Citera
2025-10-23, 06:31
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Om hon nu inte ens anmält dig, inte ens till HR så är det nog lugnt. Hon kanske gillade det. Men du kan ju ge henne en ursäktande blick. Kontrollera om hon har ring på fingret.

Tack för seriöst svar, nu kommer vi någonstans.

Och japp du har rätt. Kanske hämtar en kaffe till just henne innan mötet? Lite som en ursäkt. Men säger ingenting om den faktiska lilla incidenten såklart.
Citera
2025-10-23, 06:35
Medlem
Citat:

Gul flagg innan
2a ggn redflag.

Använd inte ordet i hennes närvaro.
Inte bara låter du svag och oansvarig.

Ähh blabla bla - hoppar över förklaring, lär dig själv :P
Senast redigerad av Chilledippen 2025-10-23 kl. 06:38.
Citera
2025-10-23, 06:41
Medlem
halaltarzans avatar
Jag skulle kört en ursäkt och en komplimang på samma gång. Tagit henne åt sidan och typ sagt att det blev lite fel sist, men ändå lagt till att hon såg så härlig ut så att du inte kunde låta bli.
Citera
2025-10-23, 06:52
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:

Det klantigaste var inte att bli full. Det klantigaste var att ta på henne.

Några tips:
1. Väx upp och mogna.
2. Gå inte på after work.
3. Om du tvunget ska på after work; inte bli full.
4. Taffsa inte på folk.

Slutligen: Håll dig borta från henne innan du blir polisanmäld och får sparken.
Citera
2025-10-23, 06:52
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jag skulle kört en ursäkt och en komplimang på samma gång. Tagit henne åt sidan och typ sagt att det blev lite fel sist, men ändå lagt till att hon såg så härlig ut så att du inte kunde låta bli.

I teorin låter det här toppen. Men om vi ska vara ärliga, hade du själv kunnat göra detta på riktigt?

Jag lutar mer åt att inte nämna incidenten alls utan från och med nu vara en trevlig reko kille och se vad som händer.
Citera
2025-10-23, 06:55
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Det klantigaste var inte att bli full. Det klantigaste var att ta på henne.

Några tips:
1. Väx upp och mogna.
2. Gå inte på after work.
3. Om du tvunget ska på after work; inte bli full.
4. Taffsa inte på folk.

Slutligen: Håll dig borta från henne innan du blir polisnmäld och får sparken.

Herregud vad allvarlig. Tog inte på kön eller pattar om det är det du tror. Lugna ner dig, så big deal är det inte. Polisanmälan och få sparken… ha ha
Citera
2025-10-23, 06:59
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Herregud vad allvarlig. Tog inte på kön eller pattar om det är det du tror. Lugna ner dig, så big deal är det inte. Polisanmälan och få sparken… ha ha

Jag trycker på punkt nr. 1; väx upp och mogna.

Detta eftersom du inte är mogen nog för att ha självinsikt och inte ser allvaret i ditt beteende.
Du ser heller de eventuella konsekvenserna av ditt beteende.

Men inte gå nära henne. Än mindre prata med henne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in