• 1
  • 2
2025-10-23, 01:17
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Som rubriken förtäljer så önskar jag att ni förtäljer mig, Flashback och världen vad som är ert mest erotiska tillfälle som ni varit med om som dock INTE lett till att det slutat med regelrätt sex?

Jag kan ta mitt för att sparka igång tråden, såklart. Jag var i min ungdoms dagar och innan jag studerade vidare och fick vanligt jobb så var jag anställd på kommunen såsom någon typ av "beredskapsarbete", tror jag det hette, kanske det var sommarjobb. En dag jobbade jag med en tjej, jag var väl runt 16-17 år, skulle jag tro. Hon likaså. Vi skulle göra något enkelt jobb, tror det var att kolla någon "kontrolltavla" som ev. larmade för när något var fel i en kommunal byggnad. Det elektriska låg i en källare och vi skulle bara kolla om några lampor lyste rött, eller inte. Vi gick ned dit och vi öppnade skåpet på väggen och såg efter vad som blinkade eller ej. Hon var en klar tio-poängare och totalt "out-of-my-league" - hon var bara så vacker och sexig.

Hon gick fram till tavlan och öppnade luckan som dolde innanmätet och jag hamnade tätt bakom henne. Jag var lite längre än henne så mitt ansikte hamnade ungefär vid hennes öra då jag också ville se vad som visades på displayen. Den känslan som då spirade i min kropp har jag aldrig i hela mitt liv efteråt upplevt. Det var ren och skär elektrisk erotik och kåthet. Vi stod båda en "längre" tid och bara andades och fick ingenting gjort - den ene bara väntade på att den andre skulle agera, kändes det som. När jag skulle agera och försöka mig på en "aktion" så kommer såklart handledaren in i rummet och de hela avbrytes. Efteråt fick jag aldrig chansen igen och detta har stört mig något oerhört, men ser det ändå som ett väldigt positivt möte... Känslan av närhet, kåthet och erotik var helt enorm. Knappt att verklig sex i efterhand kunnat matcha detta.

Så, någon mer som upplevt liknande stunder men som INTE lett till att ni då haft sex? Denna sexuella anspänning som rusat genom era kroppar och mer eller mindre gjort er oförmögna att agera och/eller verkligen velat gjort det, men inte fått chansen?

Till moderatorer: Lägg gärna i annat forum om detta blev fel...
Citera
2025-10-23, 01:22
Avstängd
Matadhamsters avatar
Har det endast hänt dig en gång i ditt liv? Såklart att man haft kemi några gå ger i sitt liv utan att det blivit mer av det. Tror det hänt varenda människa antal gånger iallafall. Hur skulle folk annars ens få relationer om det inte klickar flertalet gånger i sträck med samma människa?
Citera
2025-10-23, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Har det endast hänt dig en gång i ditt liv? Såklart att man haft kemi några gå ger i sitt liv utan att det blivit mer av det. Tror det hänt varenda människa antal gånger iallafall. Hur skulle folk annars ens få relationer om det inte klickar flertalet gånger i sträck med samma människa?

Hmm, skrev jag någonstans att det enkom skett EN gång? Nu handlade det om det STARKASTE minnet och händelsen/känslan - förstår du? Alla har minnen om det mesta, men kanske inte alltid reflekterar om den där särskilda stunden som gör att alla andra tillfällen blir gråa minnen... Skiter totalt i folks ALLA stunder - jag är ute efter det DÄR speciella tillfället som raderar ut alla andra och gör dem till oväsentligheter...
Citera
2025-10-23, 02:09
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hmm, skrev jag någonstans att det enkom skett EN gång? Nu handlade det om det STARKASTE minnet och händelsen/känslan - förstår du? Alla har minnen om det mesta, men kanske inte alltid reflekterar om den där särskilda stunden som gör att alla andra tillfällen blir gråa minnen... Skiter totalt i folks ALLA stunder - jag är ute efter det DÄR speciella tillfället som raderar ut alla andra och gör dem till oväsentligheter...
Jag förstår.

Inte erotiskt men jag hade en polare som jag var helt förtrollad av. Aldrig haft någon som så lätt fick mig att tramsa runt efter honom. Jag har skrivit om honom förr men det var som att vara platoniskt kär. Dock var jag rätt kass en period på det platoniska och kraschade det hela. Snart tjugo år sedan vi umgicks sista gången men jag hade gärna velat uppleva den förtrollningen igen i mitt liv.

Erotik är överskattat.
Mötte en snubbe jag kände mig mycket dragen till som jag kände också nog hade varit villig så att säga, men jag såg inte att det fanns några positiva utfall och sket i det. Ville också ha barn.
Inte som att jag lägger mycket i det förflutna men jag är bra på att mobba människor som jag surnar till rejält på och det var väl en grej att vara så öppen med det att jag böev attraherad av den karln. Tror inte någon förväntat sig att jag skulle skriva om det på Flashback med dålig attityd som jag sedan gjorde på mitt eget sätt. Många år sedan nu det också Såg honom på Badoo minns jag och tänkte meeen vaaaa faaan. Men sket i det då också och har aldrig sett karln igen efter det så han fick väl napp där ute i havet av singlar. Hahaha

Tror de flesta går vidare med sina liv.
Citera
2025-10-23, 02:15
Medlem
Citat:
Jag förstår.

Inte erotiskt men jag hade en polare som jag var helt förtrollad av. Aldrig haft någon som så lätt fick mig att tramsa runt efter honom. Jag har skrivit om honom förr men det var som att vara platoniskt kär. Dock var jag rätt kass en period på det platoniska och kraschade det hela. Snart tjugo år sedan vi umgicks sista gången men jag hade gärna velat uppleva den förtrollningen igen i mitt liv.

Erotik är överskattat.
Mötte en snubbe jag kände mig mycket dragen till som jag kände också nog hade varit villig så att säga, men jag såg inte att det fanns några positiva utfall och sket i det. Ville också ha barn.
Inte som att jag lägger mycket i det förflutna men jag är bra på att mobba människor som jag surnar till rejält på och det var väl en grej att vara så öppen med det att jag böev attraherad av den karln. Tror inte någon förväntat sig att jag skulle skriva om det på Flashback med dålig attityd som jag sedan gjorde på mitt eget sätt. Många år sedan nu det också Såg honom på Badoo minns jag och tänkte meeen vaaaa faaan. Men sket i det då också och har aldrig sett karln igen efter det så han fick väl napp där ute i havet av singlar. Hahaha

Tror de flesta går vidare med sina liv.

Nej, du förstår inte! Jag är ute efter ETT specifikt tillfälle (kort och koncist och som varat i högst någon/några minut(er)) som du kan återge som är väldigt speciellt för dig. Inte ett helt förhållande - det är totalt ointressant!
Citera
2025-10-23, 03:10
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Nej, du förstår inte! Jag är ute efter ETT specifikt tillfälle (kort och koncist och som varat i högst någon/några minut(er)) som du kan återge som är väldigt speciellt för dig. Inte ett helt förhållande - det är totalt ointressant!
Du sitter hemma och tänker på ett tillfälle när du var ung och någon brud var 16-17. De flesta gör inte det, så antagligen lär din tråd bli väldigt tom.

Förövrigt så var det ett möte i andra delen. Som inte varade särskil länge men vi var väl omkring 30 och inte något att skriva en porrnovell kring mer än att jag hade andra idéer om vad jag ville möta för män i mitt liv.
Senast redigerad av Matadhamster 2025-10-23 kl. 03:15.
Citera
2025-10-23, 03:28
Medlem
Citat:
Du sitter hemma och tänker på ett tillfälle när du var ung och någon brud var 16-17. De flesta gör inte det, så antagligen lär din tråd bli väldigt tom.

Förövrigt så var det ett möte i andra delen. Som inte varade särskil länge men vi var väl omkring 30 och inte något att skriva en porrnovell kring mer än att jag hade andra idéer om vad jag ville möta för män i mitt liv.

En normal person förstår att jag inte åldersbestämmer denna känsla jag försöker få personer att beskriva, det är det du som gör...
Jag avser episoder som innefattar alla eventuella åldrar detta kan ha skett vid. Det är den erotiska känslan jag önskar få beskriven, inget annat.

Jag skiter i dina patetiska upplevelser då du medvetet försöker fultolka vad jag vill att folk skall berätta om... Handlar absolut inte om "porr".
Citera
2025-10-23, 03:46
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
En normal person förstår att jag inte åldersbestämmer denna känsla jag försöker få personer att beskriva, det är det du som gör...
Jag avser episoder som innefattar alla eventuella åldrar detta kan ha skett vid. Det är den erotiska känslan jag önskar få beskriven, inget annat.

Jag skiter i dina patetiska upplevelser då du medvetet försöker fultolka vad jag vill att folk skall berätta om... Handlar absolut inte om "porr".
Jag tror att alla förstår att du syftar på just den där stunden när det klickar mellan två människor eller bara för den ena kanske, när det stannar upp och fokuseras på den andre personen med stark laddning.

Dina upplevelser är förövrigt inte större än andras

Jag ska sluta retas med dig.
Citera
2025-10-23, 04:24
Medlem
Citat:
Jag tror att alla förstår att du syftar på just den där stunden när det klickar mellan två människor eller bara för den ena kanske, när det stannar upp och fokuseras på den andre personen med stark laddning.

Dina upplevelser är förövrigt inte större än andras

Jag ska sluta retas med dig.

Ungefär så, ja! Nej, mina upplevelser är enkom stora för mig själv, därför önskar jag höra om andra har liknande upplevelser. Det trodde jag var uppenbart med trådens syfte...

Ja, gör så...
Citera
2025-10-23, 08:17
Medlem
Det lär har vart strax före man knullade första gången när man fick klämma och leka med tuttar. Eventuellt att man fick fingra lite också.
Det var med ett par olika tjejer det skedde innan man fick tillgång fullt ut, till härligheten där nere.
Citera
2025-10-23, 08:55
Medlem
Jag och min dåvarande flickvän var på en fest och min svägerska tog en femhundring ur min hand och smet iväg. Efter ett tag kom hon tillbaka och sa att hon hade gömt den och gjorde en piruett framför mig. Jag frågade om hon gömt dom i trosorna eftersom hon hade nån lös fladdrig byxdress på sig utan fickor. Hon skrattade och sa att jag fick väl leta. Stoppade ner handen och hon hade inte trosor på sig så fingret gled in en sjöblöt fitta. Efter några pull tog jag bort handen och jag fick tillbaka sedeln hon hade i BHn. Hennes pojkvän såg det och det blev lite sura miner.
Citera
2025-10-23, 09:14
Medlem
Tonårsupplevelser i all ära. Men om vi nu ska prata erotik och inte bara oförlöst kåthet, är mina starkaste upplevelser från vuxen/medelåldern.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in