• 1
  • 2
2025-10-23, 20:32
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Jag och min dåvarande flickvän var på en fest och min svägerska tog en femhundring ur min hand och smet iväg. Efter ett tag kom hon tillbaka och sa att hon hade gömt den och gjorde en piruett framför mig. Jag frågade om hon gömt dom i trosorna eftersom hon hade nån lös fladdrig byxdress på sig utan fickor. Hon skrattade och sa att jag fick väl leta. Stoppade ner handen och hon hade inte trosor på sig så fingret gled in en sjöblöt fitta. Efter några pull tog jag bort handen och jag fick tillbaka sedeln hon hade i BHn. Hennes pojkvän såg det och det blev lite sura miner.

Hehe, från kåt till kall på tio röda, då. Vilken teaser hon må ha varit...
Citera
2025-10-23, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Det lär har vart strax före man knullade första gången när man fick klämma och leka med tuttar. Eventuellt att man fick fingra lite också.
Det var med ett par olika tjejer det skedde innan man fick tillgång fullt ut, till härligheten där nere.

Ja, det var upphetsande tider och ögonblick, helt klart...
Citera
2025-10-23, 23:57
Medlem
bithaxs avatar
Jag höll på med simning i unga år. Och där var det typ 10 tonårstjejer i gruppen och två killar.

Några av de längre tjejerna hade riktigt najsa bröst och kraftiga venusberg kommer jag ihåg och de var också hyfsat vältränade. Alltid var det någon kameltå på uppställningen.

Fick ju aldrig doppa något, men tog flera dopp med dem och det var ju klart att man hade en del fantasier i bastun.

Sen tycker jag väl också att man haft många utväxlingar online där det blivit väldigt upphetsande, men som aldrig lett till något riktigt sex. Typ, det har delats nakenbilder och kört webcam och liknande. Och sen har man aldrig hört av dem, eller det hände något och det blev inget av det.
Senast redigerad av bithax 2025-10-24 kl. 00:12.
Citera
2025-10-24, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffotto
Tonårsupplevelser i all ära. Men om vi nu ska prata erotik och inte bara oförlöst kåthet, är mina starkaste upplevelser från vuxen/medelåldern.

Förtälj gärna...
Citera
2025-10-24, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jag höll på med simning i unga år. Och där var det typ 10 tonårstjejer i gruppen och två killar.

Några av de längre tjejerna hade riktigt najsa bröst och kraftiga venusberg kommer jag ihåg och de var också hyfsat vältränade. Alltid var det någon kameltå på uppställningen.

Fick ju aldrig doppa något, men tog flera dopp med dem och det var ju klart att man hade en del fantasier i bastun.

Sen tycker jag väl också att man haft många utväxlingar online där det blivit väldigt upphetsande, men som aldrig lett till något riktigt sex. Typ, det har delats nakenbilder och kört webcam och liknande. Och sen har man aldrig hört av dem, eller det hände något och det blev inget av det.

Frustrerande tider har vi verkligen alla upplevt - blir särskilt jobbigt när man vet att vissa tillfällen kommer aldrig åter. I alla fall kanske inte just med denne personen i fråga...
Citera
2025-10-24, 12:38
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Frustrerande tider har vi verkligen alla upplevt - blir särskilt jobbigt när man vet att vissa tillfällen kommer aldrig åter. I alla fall kanske inte just med denne personen i fråga...
Ja jag hade nog flera chanser men jag tog dem inte och det får jag skylla migsjälv för.
Senast redigerad av bithax 2025-10-24 kl. 12:48.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in