2025-10-22, 18:21
Medlem
Amsvartners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Män får inte kommentera kvinnors kroppar.
Kvinnor får kommentera mäns kroppar.
Kvinnor är inte ytliga.

Får inte?...vem fan påstår det och vem bryr sig är följdfrågan.
Citera
2025-10-22, 18:22
Medlem
Man säger, vilka coola jeans du har!
Hon fattar komplimangen!
Funkar hver gang.
Citera
2025-10-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Lite svårplacerat ämne, men jag menar att det handlar om samlevnad, inte i partnerskap utan med din medmänniska.

Igår var jag på en affär, där det som sålde krävde en typ av förarbete. Detta förarbete krävde att jag spenderade tid med en person i enrum, i kanske 20 minuter eller så.

Den här personen, en tjej, minst 15 år yngre än mig. Såg ok ut, kanske en femma på tioskalan, hon verkade mån om sitt utseende. Men hon hade övervikt (utan gubbmage) inga vidare lökar och sen hade hon vissa utseendemässiga tillkortakommanden i ansiktet som hon dock försökte förminska med smink.

Vi hade en trevlig stund, definitivt utan flörtig stämning, men vi kom bra överens och humöret var gott.

När vi gick över till kassorna för att avsluta mitt ärende lade jag märke till hennes bakdel, den var HELT fantastisk. Hon bar någon slags grova jeans, men jag undrar verkligen hur hon gjort och bar under, för trots att ändan var synnerligen rejält tilltagen så stack liksom brallorna in mellan skinkorna och hela häcken såg liksom svävande ut, det såg närapå overkligt ut.

Räknar jag in alla faktorer med det här fruntimmret så kan jag omöjligen tro att hon gjort butt-lift, jag kan inte se annat än att detta var ett synnerligen lyckat genetiskt stjärt-exemplar, en one-off.

Jag fick bita mig i tungan för att inte ge henne komplimanger om hennes bajlåda men hela min kropp skrek att jag var tvungen att säga något. Inte som en raggningsreplik, jag kommer och vill inte träffa henne igen, utan bara få säga att man fått se en glimt av himmelriket i syfte för att göra hennes dag lite bättre.

Skulle jag öppnat käften?

Stretchbrallor med förstärkt stretch i rumpan.

Pinsamt att hon bar sådana brallor på arbetstid.
Citera
2025-10-22, 18:27
Medlem
Citat:
Lite svårplacerat ämne, men jag menar att det handlar om samlevnad, inte i partnerskap utan med din medmänniska.

Igår var jag på en affär, där det som sålde krävde en typ av förarbete. Detta förarbete krävde att jag spenderade tid med en person i enrum, i kanske 20 minuter eller så.

Den här personen, en tjej, minst 15 år yngre än mig. Såg ok ut, kanske en femma på tioskalan, hon verkade mån om sitt utseende. Men hon hade övervikt (utan gubbmage) inga vidare lökar och sen hade hon vissa utseendemässiga tillkortakommanden i ansiktet som hon dock försökte förminska med smink.

Vi hade en trevlig stund, definitivt utan flörtig stämning, men vi kom bra överens och humöret var gott.

När vi gick över till kassorna för att avsluta mitt ärende lade jag märke till hennes bakdel, den var HELT fantastisk. Hon bar någon slags grova jeans, men jag undrar verkligen hur hon gjort och bar under, för trots att ändan var synnerligen rejält tilltagen så stack liksom brallorna in mellan skinkorna och hela häcken såg liksom svävande ut, det såg närapå overkligt ut.

Räknar jag in alla faktorer med det här fruntimmret så kan jag omöjligen tro att hon gjort butt-lift, jag kan inte se annat än att detta var ett synnerligen lyckat genetiskt stjärt-exemplar, en one-off.

Jag fick bita mig i tungan för att inte ge henne komplimanger om hennes bajlåda men hela min kropp skrek att jag var tvungen att säga något. Inte som en raggningsreplik, jag kommer och vill inte träffa henne igen, utan bara få säga att man fått se en glimt av himmelriket i syfte för att göra hennes dag lite bättre.

Självklart skulle du inte ha sagt att en tjej du träffat i en affär har en snygg röv från tomma intet ditt jävla pucko. Varför går äckelgubberi alltid hand i hand med låg intelligens?
Citera
2025-10-22, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yimem
Kvinnor tycker det är fult med runda former eftersom vi inte tänder på det. Vi som är straight alltså

Ojdå, nu flyttade du målburen. Du skrev att kvinnor inte vill ha en rund, bra röv (TS), och det var det jag svarade på.

Tror din autism gör att du tror att alla fungerar precis som du. Kvinnor – åtminstone här - slåss om hip-thrust-ställningen för att forma en bra röv. Eller menar du att de försöker få en riktigt platt tjackröv? Speciellt om det är straight?
Citera
2025-10-22, 19:20
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Självklart skulle du inte ha sagt att en tjej du träffat i en affär har en snygg röv från tomma intet ditt jävla pucko. Varför går äckelgubberi alltid hand i hand med låg intelligens?

Jag vettifan alltså.

Jag gör konstant bort mig känns det som, äldre människor av båda könen 70+ tar gärna emot skjuts och liknande.
Yngre, då är man seriemördare om man frågar.

Och tyvärr frågar jag.
Senast i veckan tyckte jag när jag var i grannstaden att det var kassörskan på min mataffär som kom gående på morgonkvisten.
”-Ursäkta, skall du ha skjuts till Maxi?”
Hennes något….defensiva reaktion fick mig att igen, ifrågasätta varför i helvete jag frågar.

Lär mig aldrig.
Citera
2025-10-22, 20:18
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2025-10-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Eftersom den svävade och såg overklig ut så skulle jag gissa på att det är nån slags AI de använder där. Kanske en avancerad app. Eller så använder de en gas som gör att man hallucinerar.
Hon kan också vara en älva.
..eller en djävulsk hallucination ämnat till att väcka köttsliga luster.
Citera
2025-10-22, 23:33
Medlem
Tratten52s avatar
Citat:

Det är inte bra för blodtrycket att gå omkring och gubbsjuksfantisera 😁
Citera
2025-10-23, 09:04
Medlem
vichy6s avatar
Du låter som en incel.

Att ha såna tankar och sen publicera en tråd är ”pretty insane”.

Nu gör du detta för att du har tråkigt och porren på datorn behövde lite mer…. men hallå?
Citera
2025-10-23, 09:21
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nu tror jag att du trollar, men i alla fall: eftersom du träffade henne i ett arbetssammanhang, så hade t.o.m. en komplimang om hennes ansikte, hår eller händer varit oprofessionell och olämplig. Kvinnan var ju där för att sköta sitt arbete, hon var inte där för att karlar som hon måste träffa där skulle bedöma hennes utseende.

...och att sedan kommentera hennes bak (eller lår eller midja eller bröst) hade naturligtvis varit ännu mycket värre, eftersom det hade blivit direkt sexuellt.
Är det inte väldigt tråkigt att vara så drabbad av västerländsk feminism att man helt bortser från att män och kvinnors naturligaste sätt att umgås är genom flirt och komplimanger? Allt det här med ”professionalism” är något män emellan ägnar sig åt. Det kommer aldrig att finnas en hundraprocentig professionalism mellan en man och en fysiskt attraktiv kvinna. Hon kommer att stå och mala siffror och han kommer att föreställa sig hur det skulle vara att begrava kuken i henne. Så har det alltid varit, så kommer det alltid att vara och det är det naturliga tillståndet. Det är så samspelet mellan män och kvinnor ser ut.

Naturligtvis skulle TS kommenterat röven i uppskattande ordalag. En så pass medioker kvinna är säkert inte bortskämd med komplimanger så det är klart att hon hade uppskattat det inombords, även om hon likt Merwinna här försöker leka seriös och tråkig. Jag brukar ofta kommentera attraktiva kvinnor och det har nästan aldrig tagits emot negativt. Någon enstaka sur flata har visat sur min men ofta kommer ett snabbt spontant leende. Man vet att man gör någons dag en aning bättre.
Citera
2025-10-23, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Är det inte väldigt tråkigt att vara så drabbad av västerländsk feminism att man helt bortser från att män och kvinnors naturligaste sätt att umgås är genom flirt och komplimanger? Allt det här med ”professionalism” är något män emellan ägnar sig åt. Det kommer aldrig att finnas en hundraprocentig professionalism mellan en man och en fysiskt attraktiv kvinna. Hon kommer att stå och mala siffror och han kommer att föreställa sig hur det skulle vara att begrava kuken i henne. Så har det alltid varit, så kommer det alltid att vara och det är det naturliga tillståndet. Det är så samspelet mellan män och kvinnor ser ut.

Naturligtvis skulle TS kommenterat röven i uppskattande ordalag. En så pass medioker kvinna är säkert inte bortskämd med komplimanger så det är klart att hon hade uppskattat det inombords, även om hon likt Merwinna här försöker leka seriös och tråkig. Jag brukar ofta kommentera attraktiva kvinnor och det har nästan aldrig tagits emot negativt. Någon enstaka sur flata har visat sur min men ofta kommer ett snabbt spontant leende. Man vet att man gör någons dag en aning bättre.
Uppskattande blickar kan vara kul, beror på, från vem, kommentarer är över gränsen.
Senast redigerad av marageo 2025-10-23 kl. 09:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in