• 1
  • 2
2025-10-22, 09:49
Medlem
Tråknicks avatar
Lite svårplacerat ämne, men jag menar att det handlar om samlevnad, inte i partnerskap utan med din medmänniska.

Igår var jag på en affär, där det som sålde krävde en typ av förarbete. Detta förarbete krävde att jag spenderade tid med en person i enrum, i kanske 20 minuter eller så.

Den här personen, en tjej, minst 15 år yngre än mig. Såg ok ut, kanske en femma på tioskalan, hon verkade mån om sitt utseende. Men hon hade övervikt (utan gubbmage) inga vidare lökar och sen hade hon vissa utseendemässiga tillkortakommanden i ansiktet som hon dock försökte förminska med smink.

Vi hade en trevlig stund, definitivt utan flörtig stämning, men vi kom bra överens och humöret var gott.

När vi gick över till kassorna för att avsluta mitt ärende lade jag märke till hennes bakdel, den var HELT fantastisk. Hon bar någon slags grova jeans, men jag undrar verkligen hur hon gjort och bar under, för trots att ändan var synnerligen rejält tilltagen så stack liksom brallorna in mellan skinkorna och hela häcken såg liksom svävande ut, det såg närapå overkligt ut.

Räknar jag in alla faktorer med det här fruntimmret så kan jag omöjligen tro att hon gjort butt-lift, jag kan inte se annat än att detta var ett synnerligen lyckat genetiskt stjärt-exemplar, en one-off.

Jag fick bita mig i tungan för att inte ge henne komplimanger om hennes bajlåda men hela min kropp skrek att jag var tvungen att säga något. Inte som en raggningsreplik, jag kommer och vill inte träffa henne igen, utan bara få säga att man fått se en glimt av himmelriket i syfte för att göra hennes dag lite bättre.

Skulle jag öppnat käften?
Citera
2025-10-22, 09:52
Bannlyst
Nej absolut inte. Kvinnor avskyr runda former och vill inte höra något om det
Citera
2025-10-22, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Lite svårplacerat ämne, men jag menar att det handlar om samlevnad, inte i partnerskap utan med din medmänniska.

Igår var jag på en affär, där det som sålde krävde en typ av förarbete. Detta förarbete krävde att jag spenderade tid med en person i enrum, i kanske 20 minuter eller så.

Den här personen, en tjej, minst 15 år yngre än mig. Såg ok ut, kanske en femma på tioskalan, hon verkade mån om sitt utseende. Men hon hade övervikt (utan gubbmage) inga vidare lökar och sen hade hon vissa utseendemässiga tillkortakommanden i ansiktet som hon dock försökte förminska med smink.

Vi hade en trevlig stund, definitivt utan flörtig stämning, men vi kom bra överens och humöret var gott.

När vi gick över till kassorna för att avsluta mitt ärende lade jag märke till hennes bakdel, den var HELT fantastisk. Hon bar någon slags grova jeans, men jag undrar verkligen hur hon gjort och bar under, för trots att ändan var synnerligen rejält tilltagen så stack liksom brallorna in mellan skinkorna och hela häcken såg liksom svävande ut, det såg närapå overkligt ut.

Räknar jag in alla faktorer med det här fruntimmret så kan jag omöjligen tro att hon gjort butt-lift, jag kan inte se annat än att detta var ett synnerligen lyckat genetiskt stjärt-exemplar, en one-off.

Jag fick bita mig i tungan för att inte ge henne komplimanger om hennes bajlåda men hela min kropp skrek att jag var tvungen att säga något. Inte som en raggningsreplik, jag kommer och vill inte träffa henne igen, utan bara få säga att man fått se en glimt av himmelriket i syfte för att göra hennes dag lite bättre.

Skulle jag öppnat käften?
Nej.
Citera
2025-10-22, 09:54
Medlem
Gingers avatar
Se men inte röra är mottot
Citera
2025-10-22, 09:54
Medlem
Snusfris avatar
Bra du lät bli. Vem vet idag vad en komplimang om en kvinnas utseende kan leda till i dessa tider. Åtal, böter??
Citera
2025-10-22, 10:03
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Se men inte röra är mottot

Han tänkte ju inte direkt klämma? Utan säga shit vilken fin röv du har som ett pervo i övrigt. Så ts du borde hållt tyst som du gjorde.
Citera
2025-10-22, 10:06
Medlem
figegs avatar
Det var tur du inte sa något men varför vill du inte träffa henne igen så du kan se hennes fantastiska röv igen?
Citera
2025-10-22, 10:08
Medlem
Jo men visst. Alla kvinnor älskar när sliskiga främlingar kommenterar deras rövar.
En helt seriös fråga TS, är du idiot på riktigt?
Citera
2025-10-22, 10:31
Medlem
Tråknicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokekaffe
Jo men visst. Alla kvinnor älskar när sliskiga främlingar kommenterar deras rövar.
En helt seriös fråga TS, är du idiot på riktigt?

Fair point!

Vad hade du sagt om jag berömt hennes byxor istället?
Citera
2025-10-22, 10:39
Medlem
Onanikrems avatar
Kvinnor med stora fina rövar har ofta komplex just för röven, så låt bli att kommentera.

Det jag ser är ett par perfekta stjärthalvor, det hon ser är mjukt daller hon helst skulle vilja bli av med. Det har jag fått lära mig.
Citera
2025-10-22, 11:04
Medlem
Eftersom den svävade och såg overklig ut så skulle jag gissa på att det är nån slags AI de använder där. Kanske en avancerad app. Eller så använder de en gas som gör att man hallucinerar.
Hon kan också vara en älva.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-10-22 kl. 11:07.
Citera
2025-10-22, 11:13
Medlem
Kleiners avatar
Äsch, du burde väl ha sagt något. Är arslen så pass synligt (och med tajta jeans) då vill den väl synas och kommenteras?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in