2025-10-22, 14:55
Medlem
Kleiners avatar
BS! Vill man inte ha fel uppmärksamhet då klär man sig anständigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Yimem
Du kan ju inte fråga på ett forum med 99% män. Alla män kommer svara: ”ah visst! Kommentera på bara! Tjejer älskar uppmärksamhet!” För att åsikten blir vinklad. I själva verket blir de flesta kvinnor väldigt obekväma av uppmärksamhet
Citera
2025-10-22, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yimem
Nej absolut inte. Kvinnor avskyr runda former och vill inte höra något om det

Ja, hip-thrust-ställningen är verkligen iskall 2025
Citera
2025-10-22, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Nej - eftersom risken att du gör henne grymt obekväm är överhängande. Motivationen bakom din komplimang blir mer respektlös/egoistisk än sympatisk/empatisk.

Om du var attraktiv, i hennes ålder och om settingen varit annorlunda, hade du kanske kunnat kommentera hennes fysiska attribut så att det landat positivt i henne.
Om det inte är ens egna partner så finns det betydligt bättre sätt att visa uppskattning på skulle jag säga.
Citera
2025-10-22, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
BS! Vill man inte ha fel uppmärksamhet då klär man sig anständigt.
”Hon” hade säkert vanliga jeans.
Citera
2025-10-22, 15:41
Medlem
Bara gör det TS, du lever bara en gång, varför fega. Nu framställs du som en jävla pussy för hela Flashback att se.

Enda chansen att få ta del av hennes röv är att kommentera den eller hur? Hitta omedelbart en anledning att gå tillbaka till säljrummet igen och gå rakt på sak, återkom med resultat.

Fota gärna jeansröven också, kan ju vara så att du snackar skit och det egentligen var en riktig hängröv.
Citera
2025-10-22, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Bara gör det TS, du lever bara en gång, varför fega. Nu framställs du som en jävla pussy för hela Flashback att se.

Enda chansen att få ta del av hennes röv är att kommentera den eller hur? Hitta omedelbart en anledning att gå tillbaka till säljrummet igen och gå rakt på sak, återkom med resultat.

Fota gärna jeansröven också, kan ju vara så att du snackar skit och det egentligen var en riktig hängröv.
Gå fram och nyp till den riktigt ordentligt. Det gillar ju all kvinnor…enligt FB-eliten
Citera
2025-10-22, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yobitch123
Ja, hip-thrust-ställningen är verkligen iskall 2025
Kvinnor tycker det är fult med runda former eftersom vi inte tänder på det. Vi som är straight alltså
Citera
2025-10-22, 16:17
Medlem
HBTKuks avatar
Du kunde lika gärna sagt något för ingen kvinna i världen vill ändå ha en pojke som kallar ändan för bajlåda.

Antar att du har ofantligt svårt att prata med människor.
Citera
2025-10-22, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Lite svårplacerat ämne, men jag menar att det handlar om samlevnad, inte i partnerskap utan med din medmänniska.

Igår var jag på en affär, där det som sålde krävde en typ av förarbete. Detta förarbete krävde att jag spenderade tid med en person i enrum, i kanske 20 minuter eller så.

Den här personen, en tjej, minst 15 år yngre än mig. Såg ok ut, kanske en femma på tioskalan, hon verkade mån om sitt utseende. Men hon hade övervikt (utan gubbmage) inga vidare lökar och sen hade hon vissa utseendemässiga tillkortakommanden i ansiktet som hon dock försökte förminska med smink.

Vi hade en trevlig stund, definitivt utan flörtig stämning, men vi kom bra överens och humöret var gott.

När vi gick över till kassorna för att avsluta mitt ärende lade jag märke till hennes bakdel, den var HELT fantastisk. Hon bar någon slags grova jeans, men jag undrar verkligen hur hon gjort och bar under, för trots att ändan var synnerligen rejält tilltagen så stack liksom brallorna in mellan skinkorna och hela häcken såg liksom svävande ut, det såg närapå overkligt ut.

Räknar jag in alla faktorer med det här fruntimmret så kan jag omöjligen tro att hon gjort butt-lift, jag kan inte se annat än att detta var ett synnerligen lyckat genetiskt stjärt-exemplar, en one-off.

Jag fick bita mig i tungan för att inte ge henne komplimanger om hennes bajlåda men hela min kropp skrek att jag var tvungen att säga något. Inte som en raggningsreplik, jag kommer och vill inte träffa henne igen, utan bara få säga att man fått se en glimt av himmelriket i syfte för att göra hennes dag lite bättre.

Skulle jag öppnat käften?
I dagens Sverige är det nog tveksamt. Att berömma en kvinnas utseende borde vara bland de finaste du kan göra. Men du kanske blir #MeToo’ad om du inte aktar dig. Hoppas du ser bra ut. Annars vet man aldrig
Citera
2025-10-22, 16:55
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Det jag ser är ett par perfekta stjärthalvor, det hon ser är mjukt daller hon helst skulle vilja bli av med. Det har jag fått lära mig.
Vilket ofta beror på att när byxorna väl åker av så återstår av den där lockande baken bara en dallrande hög med fläsk. De byxor många kvinnor använder idag är rent magiska när det gäller att forma och lyfta baken. Men detta gäller ju bara så länge som de sitter på.
Citera
2025-10-22, 17:02
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Inte en chans att du är hetero innerst inne. Du låter som en bög som pratar om en utställningspudel.
Jajjemen, instämmer till fullo och då var det också rätt för ts att hålla käften.
Citera
2025-10-22, 17:20
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Kvinnor älskar rövkomplimanger men vad är din mening med att simpa ts? Vill du inte något med henne så varför bara göda hennes rena enorma ego?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in