2025-10-22, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Lite svårplacerat ämne, men jag menar att det handlar om samlevnad, inte i partnerskap utan med din medmänniska.

Igår var jag på en affär, där det som sålde krävde en typ av förarbete. Detta förarbete krävde att jag spenderade tid med en person i enrum, i kanske 20 minuter eller så.

Den här personen, en tjej, minst 15 år yngre än mig. Såg ok ut, kanske en femma på tioskalan, hon verkade mån om sitt utseende. Men hon hade övervikt (utan gubbmage) inga vidare lökar och sen hade hon vissa utseendemässiga tillkortakommanden i ansiktet som hon dock försökte förminska med smink.

Vi hade en trevlig stund, definitivt utan flörtig stämning, men vi kom bra överens och humöret var gott.

När vi gick över till kassorna för att avsluta mitt ärende lade jag märke till hennes bakdel, den var HELT fantastisk. Hon bar någon slags grova jeans, men jag undrar verkligen hur hon gjort och bar under, för trots att ändan var synnerligen rejält tilltagen så stack liksom brallorna in mellan skinkorna och hela häcken såg liksom svävande ut, det såg närapå overkligt ut.

Räknar jag in alla faktorer med det här fruntimmret så kan jag omöjligen tro att hon gjort butt-lift, jag kan inte se annat än att detta var ett synnerligen lyckat genetiskt stjärt-exemplar, en one-off.

Jag fick bita mig i tungan för att inte ge henne komplimanger om hennes bajlåda men hela min kropp skrek att jag var tvungen att säga något. Inte som en raggningsreplik, jag kommer och vill inte träffa henne igen, utan bara få säga att man fått se en glimt av himmelriket i syfte för att göra hennes dag lite bättre.

Skulle jag öppnat käften?

Om du själv är minst en 9:a så vill kvinnor ha komplimanger annars ses det som sexuella trakasserier att berömma allt från utseende till kläder. Om kvinnan är mist 10 år äldre än dig blir dom glada oavsett vilken nivå du är på och om kvinnorna är över 55 år så uppskattar dom komplimanger från alla.
Citera
2025-10-22, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Om du själv är minst en 9:a så vill kvinnor ha komplimanger annars ses det som sexuella trakasserier att berömma allt från utseende till kläder. Om kvinnan är mist 10 år äldre än dig blir dom glada oavsett vilken nivå du är på och om kvinnorna är över 55 år så uppskattar dom komplimanger från alla.
Ja det är sant. Men skippa det där med äldre kvinnor. Kvinnor gillar äldre män. Kvinnor har en passiv roll och står under mannen. Därför ska hon inte vara äldre än honom
Citera
2025-10-22, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yimem
Ja det är sant. Men skippa det där med äldre kvinnor. Kvinnor gillar äldre män. Kvinnor har en passiv roll och står under mannen. Därför ska hon inte vara äldre än honom

Dom gillar komplimangerna. Det är allt jag säger.
Citera
2025-10-22, 12:43
Bannlyst
Citat:
Dom gillar komplimangerna. Det är allt jag säger.
Jaså, ja vi får väl se när den dagen kommer… Gillar dock själv inte att sticka ut och dra blickar till mig
Citera
2025-10-22, 13:06
Medlem
Självklart skulle du inte sagt ett jäkla dugg!
Med din övriga bedömning, så var hon minst sagt medioker, men hon är väl medveten om sin fina rumpa och försöker därför framhäva den för att få en balans i det hela, ungefär som man också alltför oftast kan se riktiga ruggugglor med fina lökar i alldeles för åtsittande tröjor.
Citera
2025-10-22, 13:15
Medlem
maxatdunders avatar
Du kommer alltid vara ett slav till dina lustar, men det här var en ny nivå
Citera
2025-10-22, 13:28
Medlem
Avancerat önsketänkande, definitivt nej. Hon märker ändå att du kollade.
Citera
2025-10-22, 13:39
Medlem
Kommentera kroppen på en tjej du inte känner är aldrig bra
Citera
2025-10-22, 13:57
Medlem
Tråknicks avatar
Citat:

Detta är nog väldigt, väldigt sant.
Citera
2025-10-22, 13:59
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Vilken slump jag såg en sådan tjej igår. Vi kom gående samtidigt från olika håll och skulle sedan svänga in på samma gata och då hamnade jag bakom henne. Hon hade jeansen sådär som du beskrev det. Jag vart nästan lite generad över hur fin röv hon hade men sa såklart inget då det vore väldigt olämpligt. Det var en trevlig bonus den dagen.
Citera
2025-10-22, 14:11
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Lite svårplacerat ämne, men jag menar att det handlar om samlevnad, inte i partnerskap utan med din medmänniska.

Igår var jag på en affär, där det som sålde krävde en typ av förarbete. Detta förarbete krävde att jag spenderade tid med en person i enrum, i kanske 20 minuter eller så.

Den här personen, en tjej, minst 15 år yngre än mig. Såg ok ut, kanske en femma på tioskalan, hon verkade mån om sitt utseende. Men hon hade övervikt (utan gubbmage) inga vidare lökar och sen hade hon vissa utseendemässiga tillkortakommanden i ansiktet som hon dock försökte förminska med smink.

Vi hade en trevlig stund, definitivt utan flörtig stämning, men vi kom bra överens och humöret var gott.

När vi gick över till kassorna för att avsluta mitt ärende lade jag märke till hennes bakdel, den var HELT fantastisk. Hon bar någon slags grova jeans, men jag undrar verkligen hur hon gjort och bar under, för trots att ändan var synnerligen rejält tilltagen så stack liksom brallorna in mellan skinkorna och hela häcken såg liksom svävande ut, det såg närapå overkligt ut.

Räknar jag in alla faktorer med det här fruntimmret så kan jag omöjligen tro att hon gjort butt-lift, jag kan inte se annat än att detta var ett synnerligen lyckat genetiskt stjärt-exemplar, en one-off.

Jag fick bita mig i tungan för att inte ge henne komplimanger om hennes bajlåda men hela min kropp skrek att jag var tvungen att säga något. Inte som en raggningsreplik, jag kommer och vill inte träffa henne igen, utan bara få säga att man fått se en glimt av himmelriket i syfte för att göra hennes dag lite bättre.

Skulle jag öppnat käften?

Nej - eftersom risken att du gör henne grymt obekväm är överhängande. Motivationen bakom din komplimang blir mer respektlös/egoistisk än sympatisk/empatisk.

Om du var attraktiv, i hennes ålder och om settingen varit annorlunda, hade du kanske kunnat kommentera hennes fysiska attribut så att det landat positivt i henne.
Citera
2025-10-22, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Inte en chans att du är hetero innerst inne. Du låter som en bög som pratar om en utställningspudel.
Kanske var en manlig optiker.
Låg nivå att ɓeskriva utseende
På det sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in