Citat:
Ursprungligen postat av
Joi
Min sambo ska köpa sig en laptop till sitt företag och den är ju mest avsedd för jobbgrejer.
Det tyngsta hon kör på jobbet är väl powerpoint typ, i övrigt är det ju Outlook, Excel, webbsurf o sådär.
Med det i tanke så behövs väl ingen värsting direkt men det kanske kan bli lite bild och filmredigering från GoPro, drönare och systemkamera på den från semestrar o sådär, då kanske man vill ha något halvskapligt iaf?
Jag har en HP via jobbet och därmed har jag en HP-docka hemma för att köra dubbla skärmar med.
Funkar alla datorer i en sån docka eller måste det vara just HP-dator?
Vad bör hon lägga minst för att inte få nåt kasst? Det är ju bra om den pallar och hänga med några år iaf.
10-15000, räcker det?
Tips någon? Bra sida att handla från till ett företag?
Är det en docka funkar det bara med din modell på dator. Är det en USB-C multiadapter funkar den sannolikt med vilken dator som helst, som stödjer USB-C multiadapter.
HP's business-datorer har jag själv kört ett gång under många år, och de går alltid sönder i tangentborden. Kommer inte bli fler HP för min del. Lenovo har jag också kört i många år, och de håller bättre. Kommer bli bara Lenovo business laptops för mig framöver. Även om just detta råkar skrivas på Dell, vars batteri jag bytt då det la av efter alldeles för kort tid. Som sagt. Lenovo har visat sig vara bäst kvalitet.
Dustin är bra att handla ifrån som företagare.
Men även Netonnet använder jag hel del. Dustin bara om det jag söker inte finns på Netonnet. Även Inet är bra.