2009-08-07, 23:14
Medlem
CordobaCordobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpson78
Jo men du ser skillnaden är att ni efterblivna muslimer har stulit mitt land. Det är därför jag är här. För jag har inget land. Men ni muslimpack har ju många egna länder, så vad i helvetet gör ni här. Är ni för efterblivna för att bygga upp ett land?
Titta bara på Libanon. Åk till dom kristna områdern och sedan åker du till dom muslimska. Det är ju som dag och natt. Ni är för dumma för att klara av att bygg upp ett land där människor har det bra.
Det enda ni är bra på är att rida på kameler.

Ni är ett jävla gäng parasiter. En vanlig muslims familj består av 8 barn. Och inte en enda av dessa pack jobbar. Bidra med något istället för att komma hit och ställa krav på att vi vill si och så efter som djävulsboken koranen säger så. Jävla pissfolk.

Som vanligt, dina svar är inget och kommentera!
Citera
2009-08-12, 12:35
Medlem
Simpson78s avatar
Cordoba, Flygande_logiken

Låt oss säga så här. Ni som troende muslimer tro att djävulen finns bland oss och även agerar. Djävulens mål är att förstöra och gå i mot Gud i precis allt. Det Gud älskar hatar djävulen och försöker förstöra detta på ett eller annat sätt. Djävulens mål är att härska över jorden och vinna så många själar som möjligt.

Om vi nu skulle använda vår logik (vet att ni muslimer saknar den förmågan) vem eller vilken religion är närmast djävulens plan?
Judarna anses vara Guds utvalda folk. Detta både av Muslimer och Kristna. Vi kan då konstatera att Judarna knappast kan ha något med djävulen att göra. Eftersom Kristna och Muslimer säger klart och tydligt att Judarna är Guds folk.

Om man nu tittar runt i världen, vilka är det som vill förinta Judarna? Vilka är det som vill förinta alla människor som inte är som dom själva? Vad vore det bästa djävulen kunde göra? Jo, förinta Guds utvalda folk. Det Gud älskar hatar djävulen.

Låt oss prata om Jesus. Enligt Islam är han en profet. Alltså har inget med djävulen att göra. Hans budskap var kärlek och förlåtelse. Knappast något djävulen skulle komma med. Därmed kan ju inte kristendomen vara ett verk av djävulen, då djävulen är ondska och mörker.
Enligt Kristendomen har alla samma värde. Alla har rätt och leva.

Kollar vi nu på Islam så ser vi stora skillnader. Judar ska dödas, Guds utvalda folk. Om dom är Guds utvalda folk, varför lät Muhammed döda dessa människor? Och varför vill muslimer förinta dom fortfarande? Är inte detta vad djävulen vill?
Islam ska härska över hela jorden (världen kommer styras av antikrist i 7 år, innan kristus kommer. Mehdi som är muslimernas väntar på och tror är messias är egentligen djävulen själv). Muslimer hatar kristna och alla andra för den delen. Jesus (Gud) är inte vår frälsare, han dog inte på korset, han uppstod inte. Precis som djävulen skulle säga. Det som är bra för människan är enligt Islam fel.
Vad gör Islam förutom att förstöra människors själ? Vad gör Islam för att du som människa ska känna dig som en människa och älskad av Gud? Inget!! Precis som djävulen vill, förstöra Guds skapelse. Djävulen dödar, förstör,ljuger,våldtar,hatar. Vilken religion motsvarar detta?

Använd nu logiken och säg mig vilken religion som motsvarar djävulens plan.
Citera
2009-08-12, 21:10
Medlem
KungOttokars avatar
Citat:
Om vi nu skulle använda vår logik (vet att ni muslimer saknar den förmågan) ...
...
Använd nu logiken ...

Först påstår du att en grupp människor inte kan tänka logiskt och sedan ber du dem tänka logiskt?! Det säger nog en hel del om din egen förmåga till logiskt tänkande!
Citera
2009-08-14, 17:54
Medlem
Simpson78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungOttokar
Först påstår du att en grupp människor inte kan tänka logiskt och sedan ber du dem tänka logiskt?! Det säger nog en hel del om din egen förmåga till logiskt tänkande!

Du är för dum för att förstå. Så du behöver inte kommentera. Så länge man följer djävulen så är man blind och saknar logik. Sen att man säger att dom saknar logiska förmågan är ju bara du som tar bokstavligt. Och när jag skriver tänk logiskt så betyder det tänk på mitt inlägg en extra gång.
Det är precis som detta. Jag skrev du är för dum för att förstå men ändå så försöker jag förklara för dig. Fattar du?
Citera
2009-08-14, 19:21
Medlem
iQtechs avatar
Måsta säga att du gjort ett fruktansvärt bra jobb!

Har länge undrat om det var tillåtet att mörda inom Islam, nu vet jag svaret och det tackar jag dig för!
Citera
2009-08-14, 22:42
Medlem
Simpson78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iQtech
Måsta säga att du gjort ett fruktansvärt bra jobb!

Har länge undrat om det var tillåtet att mörda inom Islam, nu vet jag svaret och det tackar jag dig för!

Är du ironisk eller menar du allvar?
Jag tycker att Peter_uu har gjort ett jävla bra jobb. Men det är svårt att diskutera med människor som tror att Koranen är guds ord.Om det står att jorden är platt så måste det vara så. Står det så, så måste det vara så eftersom det är Guds ord. Det är detta jag menar att man är blind och saknar logiken. Men logiken och ögonen kan öppnas så fort man tar Jesus i sitt hjärta.
Muslimerna säger ju att deras förfader är Ismael, Abrahams son. Alltså är dessa också ett utvalt folk av Gud. Men detta ändrades när man började dyrka djävulen ca år 630. Djävulen har förföljt Guds folk i 6000 år. Och han fortsätter göra det genom dagens muslimer. Ondska dras till ondska. Det var därför Hitler hade så bra kontakt med muslimerna.
Citera
2009-08-15, 00:13
Medlem
Citat:
Det var ju det sjukaste jag läst. Men ska man ljuga så ska man göra det ordentligt. Varför skulle vi hata Judar för? Det är väl ni muslimpack som hatar dom. Och att en Syrian skulle bli muslim finns inte i denna värld. För det första så har kristna människor något som kallas logik. Och en människa med logik kan aldrig tro att en pedofil,mördare,lögnare,våldtäksman,tjuv är en profet. Så sluta med din lögner din hjärntvättade ökenråtta.
Du är en simpel kamelryttare. Kan lova att din pappa köpte din mamma för 3 kameler.
Ni har förpestat Sverige. Ni har tagit med er samhällsgiftet Islam.

kära Simpson 78, finns det något bevis på att Muhammed var en sådan person? och du snackar att kristna har logik var är de så många som konverterar nu för tiden ?
Citera
2009-08-15, 01:29
Medlem
sheridans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarloGambino
islam mördarnas religon, skulle inte tro det...
bara för att någon idiot spränger sig och dödar max 20 pers ska hela religonen drabbas..
men när israel invarderar libanon t.ex. och mördar flera tusen människor så bryr sig ingen om det
och att israel har dödat ca 900 000 palesinier hittils är det ingen som bryr sig om heller!!!´

Ledare Offer
Stalin 42.672.000
Mao 37.828.000
Adolf 20.946.000
Chiang-Kai-Shek 10.214.000
Lenin 4.017.000
Tojo Hidehi 3.990.000
Pol Pot 2.397.000
Yakya Kahn 1.500.000
Tito 1.172.000

är någon av dessa muslim så att man ska kunna kalla islam för mördarnas religon??

Du inser det tydligen inte med vad du visat är motsatsen. Om ens siffror stämmer, vilket jag inte tänker gå in på, så har du demonstrerat att enskilda människor kan orsaka mycket ont i världen. När dessa människor försvinner, så försvinner onskan med dem.

Titta då på islam. 800 år av krigföring mot Grekerna fram till praktiskt taget total förintelse av Kristendomen i mellanöstern och främre asien. Detta är inte en handling av en enskild galning. Detta är drivet av just en mordisk religion. Det är därför du inte har något namn att sätta framför denna slakt. Samma sak i Indien. Bahmani Sultanerna dödade omkring 100000 per år i 250 år. Inte influerat av en ond människa utan av en ond religion.
Citera
2009-08-15, 01:30
Medlem
sheridans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbnHazm
För dom läsarna som är intresserade så kan dom kolla:

Does Islam really allow the killing of innocent unbelievers?
http://www.answering-christianity.com/no_murder.htm

Läste sidan. Varför står det inte helt enkelt:

Du skall inte döda.
Citera
2009-08-16, 14:33
Medlem
Simpson78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramadan
kära Simpson 78, finns det något bevis på att Muhammed var en sådan person? och du snackar att kristna har logik var är de så många som konverterar nu för tiden ?

Käre Ramadan.

Att han var pedofil är allmänt känt.

Att han var mördare likaså. Många Judar och kristna blev dödad av just Muhammed.

Att han var lögnare är kanske det klaraste beviset (läs koranen). Större lögn har inte funnits.

Att han var tjuv kan man också säg, då han tog Judarnas och dom Kristnas pengar om dom vägrade bli muslimer. Utpressare alltså.

Att han var våldtäksman stämmer ju också. Ungefär som Saddam Hussains son. Då han ville ha en tjej så bad han sina vakter att hämta henne, han knullade henne sedan skickade han tillbaka henne. Detta hände ofta med tjejer som precis skulle gifta sig. Han ville liksom vara den som tog oskulden.
Samma sak med Muhammed. När han ville ha sin adoptiv sons fru, jag då kom ärke ängeln Gabriel och sa till honom och att det var okey att ta en annans mans fru.

Detta är våldtäkt enligt mig eller i alla fall sexuellt utnyttjande.

Jag vet inte om du är kille eller tjej. Men tycker du att det är okey om din pappa vill ta din fru?
Leder detta till något gott eller ont för människan? Oftast blir svaret något ont. Precis vad djävulen vill.
Citera
2009-08-16, 20:10
Medlem
johaneses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CordobaCordoba
Jag vet hur det ligger till med dig Peter_UU, simpson78, och bunt andra assyrier/syrianer här på FB!
Ni är uppväxta i era hem och kyrkan med ett hat mot alla människor, ni hatar judar för att de korsfäste Jesus, och ni hatar muslimer för att de följer den sista och sanna religionen medan hävdar att ni har rätt, och allt det här är inte ert fel. sedan ni var som barn har ni aldrig fått tänka till själva, och ifall ni hade några åsikter som inte var lik föräldrarna så fick ni säkert rejäl med stryk hemma, och detta har påverkat ert mentalitet ordentligt vilket märks klart och tydligt på era inlägg, och skulle jag börja citera så är det lika bra att citera allt.

Ni kan aldrig och kommer aldrig kunna uppnå ert mål nämligen "Stoppa Islam", då Allah har lovat att denna religion kommer segra med rättvisan och det bästa för mänskligheten, medan ni tillbringar hela eran dag på FB och sliter arslet av er för att hitta skit snack om Islam så jobbar vi muslimer på fältet, och vi uppnår mer resultat än vad ni kan drömma om, och allt det här är med Allahs hjälp och inte vårt.
Så fortsätt med ert smutskastande, och jag lovar dig att vi kommer fortsätta sprida ljuset till hela mänskligheten.

Och idag är jag mer än glad, då vi fick en syriansk broder som konverterade till Islam efter ca:20 år som ortodox kristen, och vi tog emot honom med öppna armar, han berättade lite kort om hur jobbigt det var att hitta till islam när man lever som Syrian, och hur hans omgivning såg på Islam!
Och det som är mest roligt av allt är att han hittade till islam på samma sätt som ni kommer göra och upptäcka en vacker dag. han ville smutskasta islam och därför så började han läsa om islam för att veta vad han skall kritisera, och han började med copy past metoden som används här ofta, och han utvecklade sin egna ideer sedan, men till sist kunde han inte bara se sanningen framför sig och inte acceptera det, och jag hoppas från hela mitt hjärta att ni följer hans fotspår!

Hälsningar Cordoba

Hej igen,

Du ifrågasatte mina kunskaper om islam, och min rädsla för den smuts-
kastning Flygande mattan utsätter islam för.
Nu såg jag ovanstående inlägg från dig. Och undrar hur du kan påstå dig
vara muslim? Snarare rasist verkar det som.
Du ska nog ta och prata med vänner i ditt samfund. För de kan ju
knappast ha dylika idéer om folkslag och människor som du har, om de
verkligen är troende muslimer.
Skärpning, och kämpa på med bokstäverna.
Allt hopp,
J
Citera
2009-08-16, 20:22
Medlem
flygande mattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanese
Hej igen,

Du ifrågasatte mina kunskaper om islam, och min rädsla för den smuts-
kastning Flygande mattan utsätter islam för.
Nu såg jag ovanstående inlägg från dig. Och undrar hur du kan påstå dig
vara muslim? Snarare rasist verkar det som.
Du ska nog ta och prata med vänner i ditt samfund. För de kan ju
knappast ha dylika idéer om folkslag och människor som du har, om de
verkligen är troende muslimer.
Skärpning, och kämpa på med bokstäverna.
Allt hopp,
J
Du börjar synas mycket nu och kastar ord omkring dig till höger och vänster vem som är vem - enligt dig. Tänk på den heshet som kan komma av för mycket skrikande och gormande, det är du som får lida om du blir hes, vi andra bryr oss inte. Fall inte på eget grepp här. Så jag tycker du ska ta en kall dusch och kyla ner dig många grader, fyll gärna karet med ett isblock när du ändå håller på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in