Citat:
Ursprungligen postat av Ramadan
kära Simpson 78, finns det något bevis på att Muhammed var en sådan person? och du snackar att kristna har logik var är de så många som konverterar nu för tiden ?
Käre Ramadan.
Att han var pedofil är allmänt känt.
Att han var mördare likaså. Många Judar och kristna blev dödad av just Muhammed.
Att han var lögnare är kanske det klaraste beviset (läs koranen). Större lögn har inte funnits.
Att han var tjuv kan man också säg, då han tog Judarnas och dom Kristnas pengar om dom vägrade bli muslimer. Utpressare alltså.
Att han var våldtäksman stämmer ju också. Ungefär som Saddam Hussains son. Då han ville ha en tjej så bad han sina vakter att hämta henne, han knullade henne sedan skickade han tillbaka henne. Detta hände ofta med tjejer som precis skulle gifta sig. Han ville liksom vara den som tog oskulden.
Samma sak med Muhammed. När han ville ha sin adoptiv sons fru, jag då kom ärke ängeln Gabriel och sa till honom och att det var okey att ta en annans mans fru.
Detta är våldtäkt enligt mig eller i alla fall sexuellt utnyttjande.
Jag vet inte om du är kille eller tjej. Men tycker du att det är okey om din pappa vill ta din fru?
Leder detta till något gott eller ont för människan? Oftast blir svaret något ont. Precis vad djävulen vill.