2025-10-01, 12:37
Avslutad
Det är nog dina heroin pundar polare som har snott dom.
(FB) Heroin första gången snart
Citera
2025-10-01, 12:39
Medlem
zombie-nations avatar
Ja, lite DOP hör till livet. Hade en liten hög med böcker och skulle läsa en speciell bok. Den var inte i högen. Den stod där en månad. Sedan kollade jag igen, då var den tillbaka. Kan ju inte missat att se den, var bara ca 10 böcker.
Citera
2025-10-01, 12:48
Medlem
[quote=Vatos.Locos|93103703]
Har gjort det flera gånger

Övertygad om att dom fins i Lägenheten ! Klädskåpet , I en byrå , I en skåp , under vardags mattan , i förrådet , Vänd upp och ner på lägenheten för dom fins där !!! Var tavlorna värdefulla ?
Citera
2025-10-01, 13:56
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tre tavlor försvann från ingenstans. Längst upp i en hylla hade jag dom, jag minns det som det vore i går fast det är flera år sedan. Absolut ingen annan har varit här och jag har inte gjort mig utav dom under något knarkrus.

Jag tror bara att något hände i Universum som fick dessa material, ram och foto att inte existera något mer.

Har ni varit med om detta? Något ni inte har en förklaring till?
Ställ dig bredvid hyllan, säg med klar och tydlig röst "- Jag vill ha tillbaka mina tavlor".
Ibland får man tillbaka sina försvunna prylar efter några dagar.
Citera
2025-10-01, 14:41
Avslutad
Jag tycker det försvinner prylar hela tiden hemma hos mig men de brukar dyka upp. Däremot kom jag hem en gång och då hade en bok fallit ut från bokhyllan ner på golvet och låg där fullt uppslagen. Helt oförklarligt. Det trotsar ju all logik och alla lagar i universum att en stadig bok kan ramla ut från bokhyllan av sig själv.
Citera
2025-10-01, 16:28
Medlem
Hos mig dyker det upp grejer istället.

Saker som varit försvunna dyker plötsligt upp.
Citera
2025-10-01, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvartalet2023
Jag tycker det försvinner prylar hela tiden hemma hos mig men de brukar dyka upp. Däremot kom jag hem en gång och då hade en bok fallit ut från bokhyllan ner på golvet och låg där fullt uppslagen. Helt oförklarligt. Det trotsar ju all logik och alla lagar i universum att en stadig bok kan ramla ut från bokhyllan av sig själv.
Jag har varit med om att bla en hårtrmmer som legat i badrumsskåpet ett tag plötsligt föll. Jag hörde "dunsen" men hittade den flera meter från den logiska nedslagsplatsen, tror den hade tagit en skum kurva ut från badrummet. Har iofs varit med om en hel del skumma saker, skuggfigurer som dyker upp och snabbt försvinner, vargar som springer förbi mig och löses upp i tomna intet. Sängen har också flyttat sig några cm när jag låg i den, hörde knarret och kände hur den rörde sig. Även då föll en tv-remote, som låg på sängen, till golvet.
Citera
2025-10-01, 18:23
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Skuggvärlden har varit på besök och dragit i några fysiska saker.

Poltergeist på gång?

De vill säga något till dig personligen tror jag, Händer det fler gånger då får du uppsöka expert hjälp.

Sanningen kommer fram på något vis ändå gäller vara uppmärksam på svaren
Citera
2025-10-01, 19:38
Medlem
Flyttade in i nytt boende (Själv). ca 45kvm.
2st rum. en hall med ett litet förråd. Kök och en toa/dusch.
Efter några månader så börjar jag leta efter min städmopp. Köptes vid inflytt och användes ett par gånger. Men sen helt borta.
Stod inte i lilla städskrubben.

I hemmet fanns i princip bara en Tvsoffa, soffbord. Säng. byrå.
Efter ca 2 år när jag flyttade ut så hittade jag den aldrig.

Det är nog det enda som jag lyckats slarva bort.
Aldrig tappat pengar, nycklar eller slarvat bort något så. Något enstaka verktyg har man kanske förlagt eller fått fötter av kompisar/ jobb. Men man kan ju tycka att en städmopp 160cm långt skaft och 50cm brett mopphuvud borde inte gå att slarva bort.
Citera
2025-10-01, 19:47
Medlem
Ja men det har varit typ när man sökt för att ta reda på något på internet.
Då hittar jag alla svaren.
Men sen när jag söker igen efter samma svar finns det inte kvar.
Citera
2025-10-01, 19:48
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swec_fullmoon
Flyttade in i nytt boende (Själv). ca 45kvm.
2st rum. en hall med ett litet förråd. Kök och en toa/dusch.
Efter några månader så börjar jag leta efter min städmopp. Köptes vid inflytt och användes ett par gånger. Men sen helt borta.
Stod inte i lilla städskrubben.

I hemmet fanns i princip bara en Tvsoffa, soffbord. Säng. byrå.
Efter ca 2 år när jag flyttade ut så hittade jag den aldrig.

Det är nog det enda som jag lyckats slarva bort.
Aldrig tappat pengar, nycklar eller slarvat bort något så. Något enstaka verktyg har man kanske förlagt eller fått fötter av kompisar/ jobb. Men man kan ju tycka att en städmopp 160cm långt skaft och 50cm brett mopphuvud borde inte gå att slarva bort.
Undrar vem snodde städmoppen? Häxan som flög iväg
Citera
2025-10-01, 19:52
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Hos mig dyker det upp grejer istället.

Saker som varit försvunna dyker plötsligt upp.

Här dök det upp tre teskedar jag aldrig haft förut, fel mönster och allting. Alla tre är olika varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in