2024-09-03, 18:54
Medlem
Vatos.Locoss avatar
En polare kommer över med knark och verktyg om en stund och har två frågor.

Hur kommer jag vara på jobbet i morgon utöver att fått för få timmar att sova? Har inte haft problem tidigare då jag tagit sub och oxynorm.

Kommer jag käka något? Som tidigare med sub och oxy har det inte varit några problem att ha munch men heroin har man ju läst så mycket om ska vara hungers dämpande.

Tacksam för svar och inget annat.
Citera
2024-09-03, 18:58
Medlem
Minimuchers avatar
Jungfrusilen.
Du kommer aldrig bli ren igen.
Citera
2024-09-03, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Hur kommer jag vara på jobbet i morgon utöver att fått för få timmar att sova? Har inte haft problem tidigare då jag tagit sub och oxynorm.

Kommer jag käka något? Som tidigare med sub och oxy har det inte varit några problem att ha munch men heroin har man ju läst så mycket om ska vara hungers dämpande.

Vill först och främst varna för drogen.
Srn blir du inte beroende första gången men drogen är lömsk. Du inbillar dig att du kan hantera den och det är alla andra som är svaga. Känns det så , så är du nog redan fast.
Jag hade nog 5 at innan det blev riktigt jävligt.
Det är inte bara drogen som är beroende fr
Citera
2024-09-03, 19:00
Avslutad
Varför inte vänta tills du är ledig kommande dag? Om du nu tvunget ska knarka...
Citera
2024-09-03, 19:02
Medlem
Denoms avatar
Allt beror på vilka doser du kör, om du noddar och är helt borta kommer det bli svårt att få i sig mat och du kommer vara mer benägen att fylla på. Men det går att jobba dagen efter och det går att äta bara man har självdisciplin.
Citera
2024-09-03, 19:04
Medlem
Den är lömsk den drogen du kan ha flera ätas utan att må dåligt. Det är när du tror att du kan hantera den som du är fast.
Glöm inte att skjuta är också beroendeframkallande. Många skjuter vatten efter att dom lagt av med drogen.
När den riktiga avtändningen kommer så vet du , den är tung och du är svagast på jorden.
Atn blir bara värre för varje gång så tänk på det .råder inte dig att testa. Roligare med E.
Citera
2024-09-03, 19:11
Medlem
PissBusss avatar
Citat:

Det är starkt dosberoende. Om du bara ligger och stönar ur dig dräggel i en soffa lär du inte äta. Antagligen kommer du vara lite trög imorgon.

Som de andra påpekat så är det en korkad idé som du bör låta bli. Räcker gott med att röka lite om du nödvändigtvis ska bocka av heroin från någon lista.
Citera
2024-09-03, 19:14
Avstängd
pojkpingiss avatar
Knäck ett par starköl, eller en vinare istället. Testa aldrig skiten. Sannolikt kommer detta var din dörröppnare till helvetet.
Citera
2024-09-03, 19:22
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keny69
Varför inte vänta tills du är ledig kommande dag? Om du nu tvunget ska knarka...

Kompisen kommer och ska hjälpa till första gången och hann inte med någon annan tid denna vecka.
Citera
2024-09-03, 19:24
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Allt beror på vilka doser du kör, om du noddar och är helt borta kommer det bli svårt att få i sig mat och du kommer vara mer benägen att fylla på. Men det går att jobba dagen efter och det går att äta bara man har självdisciplin.

Tack, får nog gå och handla något ändå, finns ju kanske en jätte liten risk att man vill tugga på något när man inte är som mest borta!
Citera
2024-09-03, 19:27
Avslutad
Citat:
Kompisen kommer och ska hjälpa till första gången och hann inte med någon annan tid denna vecka.
Och du måste testa denna vecka? Låter ju som att du har svårt att stå emot innan du ens testat skiten…

Drick några öl o lyssna på Megadeth istället.
Citera
2024-09-03, 19:27
Medlem
Kaffekrigs avatar
Citat:

Första gången och det lär inte bli sista…
Bättre att ge fan i sådant, riskerna är större än nyttan - men ja är dum nog att pröva så håll oss uppdaterade.

Du kan ju läsa denna tråden med, det gick ingen vidare för denna personen förrän långt senare i livet… är det värt att testa då detta är typ textbook på vad som brukar ske.
(FB) Uppdatering av tråden "jag skall börja med heroin" från 2013. Så lever jag idag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in