2025-09-30, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitholecitizen
Det ska råda slöjförbud, svar ja. Inte nog med att de används för att förtrycka kvinnor, det är dessutom ett väldigt fult plagg. Jag antar att det är det som syftet med hucklet. Synd bara att vi andra måste titta på skiten.

Ja. Vårdad klädsel gäller och då funkar inte hijab och dylikt. De får hålla på med sin sharia nån annanstans
Citera
2025-09-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Vi har många muslimska länder i Europa och vi har många invandrade muslimer i Europa. Det är inga problem att någon arbetar i slöja på ett kontor. Kort sagt är Sd ute och seglar ännu en gång.
Och sen går de hem och får smisk på rätt sätt som en imam berättat. Din sjuke jävel.
Citera
2025-09-30, 21:46
Medlem
CaPtaiN-MiFFos avatar
Citat:
Vi har många muslimska länder i Europa och vi har många invandrade muslimer i Europa. Det är inga problem att någon arbetar i slöja på ett kontor. Kort sagt är Sd ute och seglar ännu en gång.
SD är i vanlig ordning rätt ute innan övriga gaphalsar begriper bättre.
Citera
2025-09-30, 21:46
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Här har vi en som bara kapitulerat. Låter som att du vill att Sverige ska bli ett muslimskr land också.
På vilket sätt menar du att detta sker bara för att man tillåter slöja på ett kontor?
Minns hur min farmor och hennes väninnor alltid tog på sig slöja innan söndagspromenaden.
Nu är den gamla fina svenska traditionen alltså på väg bort bara för att
SD vill bestämma om detaljer i människors liv...
Citera
2025-09-30, 21:48
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Och sen går de hem och får smisk på rätt sätt som en imam berättat. Din sjuke jävel.
Han ville ge smisk men han fick kicken idag...
Citera
2025-09-30, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Riktigt bra förslag men bör också gälla i riksdagen.

Ja precis!!!
Eller bör gälla i hela Europa!!!

Kommer ihåg när jag var ung, då fanns det bara påskkärringar runt påsken.
Det var på den tiden Sverige och Europa var fint och välfungerande, vi måste skicka hem skiten!!!
Citera
2025-09-30, 21:50
Medlem
Citat:
Han ville ge smisk men han fick kicken idag...
Så då är problemet löt menar du? Du är en skam som förmildrar dessa dårar.
Citera
2025-09-30, 21:54
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
SD vill införa ett slöjförbud i Europaparlamentet.

Äntligen. Det gäller att lyssna till Svenska Folkets vilja. Den svenske arbetarens och bondens tålamod tryter. Vi ser nationella grupperingar ute på landet, där man snart har nått det Hitlerianska stadiet.

Folket saknar sin Riddaradel (som jag själv tillhör). Stäm i bäcken innan den svämmar över.
Citera
2025-09-30, 22:02
Medlem
Tervulls avatar
Givetvis ett bra förslag! All form av hucklen och skit skall totalförbjudas på allmänna platser. Sedan kan dom ju lägga ner EU parlamentet för inget gott har någonsin kommit ur det jävla medlemskapet. Bara elände från början till slut. Men man kan ju börja med huckle förbud, allt för att göra det svårt for musslor att utöva sin kvinnoförnedrande stenålders religon.
Citera
2025-09-30, 22:04
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
SD-are: är det mer kvinnoförtryck om politiker genom lagar bestämmer vad kvinnor inte ska ha på sig än att kvinnornas respektive familjemedlemmar gör det?

Följdfråga: har staten förmågan att utöva förtryck?
Citera
2025-09-30, 22:05
Medlem
Carl S Bergs avatar
Fantatiskt roligt att se hur folk försvarar kvinnoförtrycket! Mer sharia! Mer slöjor! Mer islaaaaam!
Släppa in muslimer nånstans är som att trampa ner sig i kvicksand, ju mer man kämpar ju sämre blir det.
Bara å ge upp och dö
Citera
2025-09-30, 22:06
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
På vilket sätt menar du att detta sker bara för att man tillåter slöja på ett kontor?
Minns hur min farmor och hennes väninnor alltid tog på sig slöja innan söndagspromenaden.
Nu är den gamla fina svenska traditionen alltså på väg bort bara för att
SD vill bestämma om detaljer i människors liv...

Jag antar att din farmor och hennes väninnor inte stenades och torterades när de tog av sjaletten utomhus bland män. Eller fick lilla farmor lite syra slängt i ansiktet kanske? Ditt jävla kioskmongo läs på om Islam och vad som händer med kvinnor som försöker bryta sig loss från förtycket och sluta kom dragandes med din jävla farmor och hennes kompisar som om det vore jämförbart. Du äcklar mig ditt jävla as.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in