2025-09-21, 19:46
Medlem
bellusorcas avatar
Don’t do it. På ett eller annat sätt kommer du få problem av det här. När hon blir irriterad/tröttnar på dig så kommer hon skvallra till sin pappa som är lika gammal som dig och som i sin tur kommer riva av ditt huvud.

Och ja, äckelgubbe.
Senast redigerad av bellusorca 2025-09-21 kl. 20:15.
Citera
2025-09-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterflex22
Har på något vänster fått kontakt med en 18årig tjej över nätet. Jag är 45. Det var hon som inledde kontakten och jag var väldigt skeptisk till en början, att det var någon typ av scam eller liknande. Vi har nu haft kontakt i många dagar. Hon är attraherad av äldre snygga män och uppenbarligen nymfoman.
Kan med säkerhet säga att det inte är ett scam försök, behöver inte gå in på detaljer om hur, men det är 100% äkta. Vi planerar att ses om några veckor, då vi bor i olika delar av landet. Hon är en mysig, smart, sexgalen snygg tjej som tycker att jag är väldigt snygg tydligen, och för att tuta mitt egna horn lite så stämmer väl faktiskt det. Tar hand om mig och ser bra ut på riktigt.

Jag brottas dock lite om det moraliska kring det här, vi är bägge införstådda i att detta inte kan bli en seriös relation, utan det är rent sexuellt för en tid. Men gör jag fel här? Det är ju helt ok enligt lagen, men känns ändå lite skevt på något sätt. Så nu har min moral och min sexlust ett inre slag och jag vet inte vad som är in eller ut. Själv är jag singel sedan en tid tillbaka.

Fan, vet inte.
Var försiktig. Känns spontant knepigt. Möt henne med hängslen och livrem. Kolla henne så mycket du kan
Citera
2025-09-21, 19:48
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Har på något vänster fått kontakt med en 18årig tjej över nätet. Jag är 45.

Nog fler än jag som är lite intresserade av var på nätet ni träffades?

Och i mina ögon är du inte en äckelgubbe. Nej, snygga människor träffar varandra, och då kan väl utseendet vara det primära och inte åldern?
Senast redigerad av halaltarzan 2025-09-21 kl. 20:05.
Citera
2025-09-21, 19:57
Medlem
67arigGubbes avatar
Detta är scam, vare sig du tror eller ej.

De kommer sluta med att du blir bunden, slagen och rånad och sen utpressad.

Det är typ 0.01% chans att en sexgalen 18åring vill ha en 45 åring. Då sker det typ på baren inte via nätet. Hon är med på det och lurar dig rakt in i fällan.
Citera
2025-09-21, 20:07
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Har på något vänster fått kontakt med en 18årig tjej över nätet. Jag är 45. Det var hon som inledde kontakten och jag var väldigt skeptisk till en början, att det var någon typ av scam eller liknande. Vi har nu haft kontakt i många dagar. Hon är attraherad av äldre snygga män och uppenbarligen nymfoman.
Kan med säkerhet säga att det inte är ett scam försök, behöver inte gå in på detaljer om hur, men det är 100% äkta. Vi planerar att ses om några veckor, då vi bor i olika delar av landet. Hon är en mysig, smart, sexgalen snygg tjej som tycker att jag är väldigt snygg tydligen, och för att tuta mitt egna horn lite så stämmer väl faktiskt det. Tar hand om mig och ser bra ut på riktigt.

Jag brottas dock lite om det moraliska kring det här, vi är bägge införstådda i att detta inte kan bli en seriös relation, utan det är rent sexuellt för en tid. Men gör jag fel här? Det är ju helt ok enligt lagen, men känns ändå lite skevt på något sätt. Så nu har min moral och min sexlust ett inre slag och jag vet inte vad som är in eller ut. Själv är jag singel sedan en tid tillbaka.

Fan, vet inte.

En 18-årig nymfoman som är attraherad av 45-åriga män som hon söker upp på nätet? Tillåt mig att tvivla.

I bästa fall är det en väldigt trasig tjej du stött på, och värsta fall är det rakt av en scam.
Citera
2025-09-21, 20:10
Medlem
Kleiners avatar
Ja, det är du tyvärr, eftersom du kommer här och fråga om det.
Citera
2025-09-21, 20:12
Medlem
Merwinnas avatar
Du riskerar ju inga lagliga konsekvenser i alla fall, det är huvudsaken. Sedan är det en annan sak, att jag har svårt att tro att det inte är en scam. Det är liksom för "bra" för att vara sant. Scammarna VET att det är sådant medelålders män fantiserar om. Det lär dock visa sig i så fall: så fort hon ber om pengar - oavsett hur lite och oavsett ändamål - så ska du bara blocka henne. För sedan kommer det att trappas upp. Ingen människa ber en person de aldrig träffat IRL om pengar, om det inte ÄR en scam.
Citera
2025-09-21, 20:12
Medlem
Nej, tanter över 40 är äckligare än 18-åringar så du är ingen äckelgubbe utan tvärtom.

Däremot så kommer stora delar av samhället kalla dig för pedofil och äckelgubbe.
Citera
2025-09-21, 20:14
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Detta är scam, vare sig du tror eller ej.

De kommer sluta med att du blir bunden, slagen och rånad och sen utpressad.

Det är typ 0.01% chans att en sexgalen 18åring vill ha en 45 åring. Då sker det typ på baren inte via nätet. Hon är med på det och lurar dig rakt in i fällan.

Ja så kan det också gå, ännu värre än vad jag tänkte mig (att hon bara skulle börja lura pengar av honom över nätet, och skjuta upp träffen hela tiden).

Ja, så tänker jag också. Om inte på krogen, så kan det hända att en ung tjej av en viss typ - som längtar efter en fadersgestalt - blir kär i en lärare, psykolog, präst eller liknande. Men inte så här, att hon aktivt skulle söka en så mycket äldre man på nätet, och dessutom uttrycka det som att hon är "nymfoman". Nä. Scam.
Citera
2025-09-21, 20:15
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:

Fan, vet inte.

Ta legitimation på henne för säkerhetsskull annars kan du räkna till tre och du kommer ha blivit anmäld för våldtäkt
Citera
2025-09-21, 20:17
Medlem
Bluebeast72s avatar
Jodå, då är inne i äckelgubbe träsket.

Plötsligt förälskad, en yngre tjej har sett dig o du känner dig levande igen.

Problemet är att hon kan ändra sig nästa fest o det går från gulle snack till våldtäkt.

Hon kan ha kriminella vänner som börjar pressa o hota dig

Hon kan ha en kille som sitter inne o berättar..han muckar snart...

Ni har ju så mkt gemensamt, så mkt o prata om gamla tider....

Nä lägg ner o håll dig i ditt eget åldersspann.
Citera
2025-09-21, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Om du nu ser så bra ut försök ordna en date med en 35+ tjej istället.

Inte ens nymfos som är 18 år raggar 45 åriga män på nätet. Det låter skumt.

Observera: på distans dessutom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in