2025-09-21, 18:53
Medlem
Har på något vänster fått kontakt med en 18årig tjej över nätet. Jag är 45. Det var hon som inledde kontakten och jag var väldigt skeptisk till en början, att det var någon typ av scam eller liknande. Vi har nu haft kontakt i många dagar. Hon är attraherad av äldre snygga män och uppenbarligen nymfoman.
Kan med säkerhet säga att det inte är ett scam försök, behöver inte gå in på detaljer om hur, men det är 100% äkta. Vi planerar att ses om några veckor, då vi bor i olika delar av landet. Hon är en mysig, smart, sexgalen snygg tjej som tycker att jag är väldigt snygg tydligen, och för att tuta mitt egna horn lite så stämmer väl faktiskt det. Tar hand om mig och ser bra ut på riktigt.

Jag brottas dock lite om det moraliska kring det här, vi är bägge införstådda i att detta inte kan bli en seriös relation, utan det är rent sexuellt för en tid. Men gör jag fel här? Det är ju helt ok enligt lagen, men känns ändå lite skevt på något sätt. Så nu har min moral och min sexlust ett inre slag och jag vet inte vad som är in eller ut. Själv är jag singel sedan en tid tillbaka.

Fan, vet inte.
Citera
2025-09-21, 19:08
Medlem
ChocolateMousse-2s avatar
Är hon 18 så är hon myndig, bara att köra på om det känns rätt när ni väl träffas.
Citera
2025-09-21, 19:08
Medlem
[quote=masterflex22|93025058]
Har på något vänster fått kontakt med en 18årig tjej över nätet. Jag är 45. Det var hon som inledde kontakten och jag var väldigt skeptisk till en början, att det var någon typ av scam eller liknande. Vi har nu haft kontakt i många dagar. Hon är attraherad av äldre snygga män och uppenbarligen nymfoman.
Kan med säkerhet säga att det inte är ett scam försök, behöver inte gå in på detaljer om hur, men det är 100% äkta. Vi planerar att ses om några veckor, då vi bor i olika delar av landet. Hon är en mysig, smart, sexgalen snygg tjej som tycker att jag är väldigt snygg tydligen, och för att tuta mitt egna horn lite så stämmer väl faktiskt det. Tar hand om mig och ser bra ut på riktigt.

Jag brottas dock lite om det moraliska kring det här, vi är bägge införstådda i att detta inte kan bli en seriös relation, utan det är rent sexuellt för en tid. Men gör jag fel här? Det är ju helt ok enligt lagen, men känns ändå lite skevt på något sätt. Så nu har min moral och min sexlust ett inre slag och jag vet inte vad som är in eller ut. Själv är jag singel sedan en tid tillbaka.

Fan, vet inte.
För din egenskull ska du radera bort kvinnan. Kommer bara sluta illa med massor av känslor !!!!!
Citera
2025-09-21, 19:13
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Akta dig, det finns många scammers som lägger månader på att få någon att bli förälskad i den för att sedan lura skjortan av dig när du minst anar.

Om du inte ser extremt bra ut så skulle jag vara väldigt försiktig.

edit: Du var bara 45 såg jag nu, fick bilden av att du var 60+. Mitt råd kvarstår dock.
Citera
2025-09-21, 19:15
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterflex22

Fan, vet inte.

Kör på förfan. Det är inte ofta vi 40+are får sådana här chanser.

Jag hade nått liknande för nån månad sen, tyvärr lyckades jag sumpa det.
Citera
2025-09-21, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Akta dig, det finns många scammers som lägger månader på att få någon att bli förälskad i den för att sedan lura skjortan av dig när du minst anar.

Om du inte ser extremt bra ut så skulle jag vara väldigt försiktig.

edit: Du var bara 45 såg jag nu, fick bilden av att du var 60+. Mitt råd kvarstår dock.

Som jag skrev är jag säker på att det inte är ett scamförsök. Har verifierat hennes identitet på många olika sätt, och det är fullkomligt orimligt att hon skulle vara del av något intrikat scam-nätverk och samtidigt vara den person hon uppger sig för att vara.

Så detta inlägg handlar enbart om det moraliska i saken.
Citera
2025-09-21, 19:20
Medlem
Lill-Anns avatar
Jag var inte 16 fyllda då jag hade romans med 40-årig man.
Citera
2025-09-21, 19:25
Medlem
Sunkigt, ja.
Förstår inte denna ständiga gubbsjuka.
Citera
2025-09-21, 19:27
Medlem
tnems avatar
Citat:

Fan, vet inte.

Se till att ta det säkert så du inte blir rånad. Det finns det ”ligor” som håller på med.

Se även till att ha bevis på samtycke, så att du inte hamnar i en utpressnings situation, där hon hotar dig med att anmäla dig om du inte betalar henne.
Citera
2025-09-21, 19:29
Medlem
Låter skumt. Kan fortfarande va en scam på nåt vis.

Även om ni haft videochat eller så kan det vara en inhyrd tjej som gjorde videochatten på uppdrag av scammers. Sen börjar de scamma dig på pengar. Eller så är det hon men när du kommer dit och träffar henne så hoppar 3-4 killar fram och rånar dig.
Eller hon kanske scammar dig genom att ställa in och flytta fram er träff och sen vill hon låna pengar av dig, sen flyttas/ ändras er träff igen osv osv.

Det är inte vanligt att 18 åriga tjejer ordnar dejter med 27 år äldre män. Framför allt behöver de inte ragga på nätet över halva sverige. De kan lätt gå ner på krogen och ragga upp nästan vilken 45 åring de vill. Är man dessutom nymfoman så vill man inte vänta 2-3 veckor på en träff, utan man går ut på krogen och släpar hem nåt samma vecka.

Det talar för att det inte är på riktigt från hennes sida. Just saying.
Men det KAN vara genuint, uppdatera gärna hur det gick sen.
Citera
2025-09-21, 19:30
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Hon är attraherad av äldre snygga män och uppenbarligen nymfoman.
Kan med säkerhet säga att det inte är ett scam försök
Famous last words.

Och ja, du är en äckelgubbe.
Citera
2025-09-21, 19:42
Medlem
Citat:
...som tycker att jag är väldigt snygg tydligen, och för att tuta mitt egna horn lite så stämmer väl faktiskt det. Tar hand om mig och ser bra ut på riktigt.

Om du nu ser så bra ut försök ordna en date med en 35+ tjej istället.

Inte ens nymfos som är 18 år raggar 45 åriga män på nätet. Det låter skumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in