Citat:
Ursprungligen postat av
67arigGubbe
Dom brukar säga att de är underåriga direkt, inte dra ut på det. Pedofiler lockas just av åldern.
Hon ville dra in en till för att locka dig mer till en trekant och så att den andra kunde ta över när inte nr1 orkade skriva.
Det var ju nån pellegök som chattade med vad han trodde var en artonårig kille. De bestämde träff. När de var säkra på att han redan satt i bilen och var på väg, så skickade de ett meddelande där han plötsligt ville berätta att han var minderårig. Snubben satt ju liksom i bilen redan, och körde ändå till mötesplatsen. Där stod ett par snubbar och filmade honom. Och det hela var självklart ett upplägg för utpressning. Hot om uthängning för att han ville träffa småpojkar.
Troligen är det lättare att få någon på kroken genom att i sista sekund påstå att man är minderårig. Om man nu letar utpressningsoffer. Eftersom de flesta normala män bara klipper om de påstår sig vara minderåriga från början.
Man kan ju tycka att snubben i det fallet bara borde ha vänt bilen och kört hem. Nu ränner jag själv inte efter ungjävlar. Så jag tror inte jag kommer råka ut för att någon artonåring plötsligt säger sig vara barn. Men på sätt och vis kan jag förstå att han blev jävligt förvirrad där i bilen, och bestämde sig för att ändå åka till platsen för att kolla vad det var frågan om egentligen. Kanske inte nödvändigtvis för att han blev sprängkåt, utan mest bara förvirrad och förbannad.
Det kan ju vara något sånt upplägg. TS får ett meddelande i sista sekund när han åkt till en annan stad. Och när han förvirrat åker till mötesplatsen blir han haffad av utpressare med kameror. Han har visserligen fått bild på ett körkort. Som mycket väl kan vara stulet. Och möts av ett resonemang om att det spelar ju ingen roll att du sett körkort och trodde tjejen var arton, du borde gjort en handbromsvändning direkt när du fick ett meddelande om att hon helt plötsligt säger sig vara minderårig. Betala eller bli uthängd. Ingen bryr sig att du påstår att du sett ett körkort.
Men sånt där kan väl hända när man ränner efter småglin. Nej man är inte barn om man är arton. Men om han håller sig till brudar i sin egen ålder lär man inte råka ut för sånt.