2025-09-22, 12:58
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Du bara gissar.
Jag editerade mitt inlägg så du kan läsa det igen.

Gissar? Har ju läst deras konversationer som ligger upplagda. Aldrig nån som sagt att de vart över 14 direkt i början när dom frågar efter ålder, så nej jag gissar ej din pedofil.
Citera
2025-09-22, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Gissar? Har ju läst deras konversationer som ligger upplagda. Aldrig nån som sagt att de vart över 14 direkt i början när dom frågar efter ålder, så nej jag gissar ej din pedofil.

Du har läst det dom presenterar efter att dom klippt och klistrat.
Ser du inte hur stora luckor det är i dialogerna?
Citera
2025-09-22, 13:00
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Dom brukar säga att de är underåriga direkt, inte dra ut på det. Pedofiler lockas just av åldern.

Hon ville dra in en till för att locka dig mer till en trekant och så att den andra kunde ta över när inte nr1 orkade skriva.
Det var ju nån pellegök som chattade med vad han trodde var en artonårig kille. De bestämde träff. När de var säkra på att han redan satt i bilen och var på väg, så skickade de ett meddelande där han plötsligt ville berätta att han var minderårig. Snubben satt ju liksom i bilen redan, och körde ändå till mötesplatsen. Där stod ett par snubbar och filmade honom. Och det hela var självklart ett upplägg för utpressning. Hot om uthängning för att han ville träffa småpojkar.

Troligen är det lättare att få någon på kroken genom att i sista sekund påstå att man är minderårig. Om man nu letar utpressningsoffer. Eftersom de flesta normala män bara klipper om de påstår sig vara minderåriga från början.

Man kan ju tycka att snubben i det fallet bara borde ha vänt bilen och kört hem. Nu ränner jag själv inte efter ungjävlar. Så jag tror inte jag kommer råka ut för att någon artonåring plötsligt säger sig vara barn. Men på sätt och vis kan jag förstå att han blev jävligt förvirrad där i bilen, och bestämde sig för att ändå åka till platsen för att kolla vad det var frågan om egentligen. Kanske inte nödvändigtvis för att han blev sprängkåt, utan mest bara förvirrad och förbannad.

Det kan ju vara något sånt upplägg. TS får ett meddelande i sista sekund när han åkt till en annan stad. Och när han förvirrat åker till mötesplatsen blir han haffad av utpressare med kameror. Han har visserligen fått bild på ett körkort. Som mycket väl kan vara stulet. Och möts av ett resonemang om att det spelar ju ingen roll att du sett körkort och trodde tjejen var arton, du borde gjort en handbromsvändning direkt när du fick ett meddelande om att hon helt plötsligt säger sig vara minderårig. Betala eller bli uthängd. Ingen bryr sig att du påstår att du sett ett körkort.

Men sånt där kan väl hända när man ränner efter småglin. Nej man är inte barn om man är arton. Men om han håller sig till brudar i sin egen ålder lär man inte råka ut för sånt.
Citera
2025-09-22, 13:04
Citat:
Ursprungligen postat av masterflex22
Jo finns gott om dickpics, med ansikte och allt. Så jävla korkad. Men det är vad det är. Blir jag utpressad får jag förekomma dom och berätta vad som hänt för familj osv. Det blir inte superkul såklart men alternativet blir värre, att börja betala och bli fortsatt utpressad.

Vet inte om man ska skratta eller gråta. Du gick rakt i fällan, lyckat.

Chatta inte med folk under 30 i fortsättningen.
Citera
2025-09-22, 13:11
Citat:

Fast det där stämmer ju inte, finns massor av chattar där man fiskar med att vara över 18, för att tex gäddan fått kalla fötter när man utgett sig för att vara 14. Läs på hemsidan, jag orkar inte leta reda på exempel, men det finns. Man har även varit på rena sexsidor, och sen efter att ha kåtat upp gubbarna sagt att man är 14, detta har Patrik sagt flera gånger i deras podd. Han sitter själv på Grindr och fiskar på detta sätt.
Senast redigerad av Tuppruskaren 2025-09-22 kl. 13:15.
Citera
2025-09-22, 13:47
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
På vilket sätt hindrar kunskap om identitet att han skulle bli anmäld för våldtäkt?

TS - gör det inte!

Trodde det blev våldtäkt automatiskt om det är minderårig? Dåligt påläst sorry
Citera
2025-09-22, 14:11
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Fattar ni inte att hon är BOMBÄKTA!
Citera
2025-09-22, 14:14
Medlem
Citat:
Har på något vänster fått kontakt med en 18årig tjej över nätet. Jag är 45. Det var hon som inledde kontakten och jag var väldigt skeptisk till en början, att det var någon typ av scam eller liknande. Vi har nu haft kontakt i många dagar. Hon är attraherad av äldre snygga män och uppenbarligen nymfoman.
Kan med säkerhet säga att det inte är ett scam försök, behöver inte gå in på detaljer om hur, men det är 100% äkta. Vi planerar att ses om några veckor, då vi bor i olika delar av landet. Hon är en mysig, smart, sexgalen snygg tjej som tycker att jag är väldigt snygg tydligen, och för att tuta mitt egna horn lite så stämmer väl faktiskt det. Tar hand om mig och ser bra ut på riktigt.

Jag brottas dock lite om det moraliska kring det här, vi är bägge införstådda i att detta inte kan bli en seriös relation, utan det är rent sexuellt för en tid. Men gör jag fel här? Det är ju helt ok enligt lagen, men känns ändå lite skevt på något sätt. Så nu har min moral och min sexlust ett inre slag och jag vet inte vad som är in eller ut. Själv är jag singel sedan en tid tillbaka.

Fan, vet inte.
Ska du bli hennes sugerdaddy? Ingen seriös normal 18-årig tjej är ärligt intresserad av en 45-årig man. Det förstår du nog själv, om du ägnar dig en stund åt eftertanke.
Citera
2025-09-22, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jodå, då är inne i äckelgubbe träsket.

Plötsligt förälskad, en yngre tjej har sett dig o du känner dig levande igen.

Problemet är att hon kan ändra sig nästa fest o det går från gulle snack till våldtäkt.

Hon kan ha kriminella vänner som börjar pressa o hota dig

Hon kan ha en kille som sitter inne o berättar..han muckar snart...

Ni har ju så mkt gemensamt, så mkt o prata om gamla tider....

Nä lägg ner o håll dig i ditt eget åldersspann.
Eller hur? Hur lättlurade är inte fåfänga medelålders män? En del tror att de är Guds gåva till kvinnorna och att alla vill ha dem, oavsett ålder. Jag känner till typen och de är enbart patetiska.
Citera
2025-09-22, 15:05
Medlem
Citat:
Har på något vänster fått kontakt med en 18årig tjej över nätet. Jag är 45. Det var hon som inledde kontakten och jag var väldigt skeptisk till en början, att det var någon typ av scam eller liknande. Vi har nu haft kontakt i många dagar. Hon är attraherad av äldre snygga män och uppenbarligen nymfoman.
Kan med säkerhet säga att det inte är ett scam försök, behöver inte gå in på detaljer om hur, men det är 100% äkta. Vi planerar att ses om några veckor, då vi bor i olika delar av landet. Hon är en mysig, smart, sexgalen snygg tjej som tycker att jag är väldigt snygg tydligen, och för att tuta mitt egna horn lite så stämmer väl faktiskt det. Tar hand om mig och ser bra ut på riktigt.

Jag brottas dock lite om det moraliska kring det här, vi är bägge införstådda i att detta inte kan bli en seriös relation, utan det är rent sexuellt för en tid. Men gör jag fel här? Det är ju helt ok enligt lagen, men känns ändå lite skevt på något sätt. Så nu har min moral och min sexlust ett inre slag och jag vet inte vad som är in eller ut. Själv är jag singel sedan en tid tillbaka.

Fan, vet inte.

Du gör förstås rätt i att verifiera att det inte är ett scam av något slag.

Dessutom tycker jag att du ska undersöka så att det inte finns någon typ av dåligt psykiskt mående, eller konstiga issues, med i bilden. Både för din skull och för hennes. Där har du en moralisk aspekt att ta på allvar.

Att unga kvinnor tycker att lite mognare män är spännande och attraktiva är rätt vanligt.

Var beredd på en sak bara. Män i din ålder och uppåt är ofta väldigt förtjusta i unga kvinnor och går det här väl så kommer relationen göra ett djupt intryck på dig. Att släppa taget efteråt är inte det lättaste. Det finns en hel del litteratur och film på det temat. Män som ältar en avslutad relation med oemotståndlig ung skönhet.

Arton år är förstås rätt ungt och det är sunt av dig att tveka. Uppenbarligen är du inte helt övertygad och det kanske är en känsla värd att ta på allvar. Eller så träffas ni och ser hur det känns.
Citera
2025-09-22, 15:16
Avstängd
Staffearas avatar
Citat:

Fan, vet inte.
äh som 45 bör du väl ändå inte försöka bli ihop med en 18 åring, det är ju fan en skam å du kommer hamna på dumpen
Citera
2025-09-22, 15:26
Medlem
Tänk på var 18 åringar befinner sig i livet. Går gymnasiet, bor hemma, håller på att hitta en vuxen identitet. De är inte färdigmogna mentalt heller. Myndiga ja men fortfarande tonåringar och det är inte socialt accepterat för 45 åring att vara med 18 åring någon annanstans än bland just "snuskgubbar". Även om hon är myndig riskerar du pedofilstämpel om relationen kommer ut.

Ja, det finns 18 åringar som raggar på 45 åringar. Men inte normala 18 åringar utan antingen är de ute efter pengar eller så har de barndomstrauman/ daddy issues som förstört deras sexualitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in