Citat:
Ursprungligen postat av
masterflex22
Har på något vänster fått kontakt med en 18årig tjej över nätet. Jag är 45. Det var hon som inledde kontakten och jag var väldigt skeptisk till en början, att det var någon typ av scam eller liknande. Vi har nu haft kontakt i många dagar. Hon är attraherad av äldre snygga män och uppenbarligen nymfoman.
Kan med säkerhet säga att det inte är ett scam försök, behöver inte gå in på detaljer om hur, men det är 100% äkta. Vi planerar att ses om några veckor, då vi bor i olika delar av landet. Hon är en mysig, smart, sexgalen snygg tjej som tycker att jag är väldigt snygg tydligen, och för att tuta mitt egna horn lite så stämmer väl faktiskt det. Tar hand om mig och ser bra ut på riktigt.
Jag brottas dock lite om det moraliska kring det här, vi är bägge införstådda i att detta inte kan bli en seriös relation, utan det är rent sexuellt för en tid. Men gör jag fel här? Det är ju helt ok enligt lagen, men känns ändå lite skevt på något sätt. Så nu har min moral och min sexlust ett inre slag och jag vet inte vad som är in eller ut. Själv är jag singel sedan en tid tillbaka.
Fan, vet inte.
Tycker du att det är omoraliskt att knulla en yngre men vuxen kvinna så får du väl tänka igenom vad du egentligen är rädd för eller oroar dig över. Är du rädd för att hon kommer att ångra sig eller känna sig äcklad efteråt? Att du gör något fel i samhällets ögon? Att det känns lite nära gränsen att se henne som ett barn?
Jag är helt pro slampor men om en artonåring letar på nätet efter gubbar som ska komma och sätta på henne så kan du utgå ifrån att hon inte har en jättebra historia. Vore hon tio år äldre så kanske det var något som växt fram medan hon experimenterade på egna villkor och sådär, men om hon knullat i tre år eller nåt och söker random hookups i pappas ålder som ska behandla henne som den smutsiga lilla "nymfoman" hon är, då har det hänt något jobbigt.
Jag tror inte du är den förste gubbe som hon raggat upp att komma och sätta på henne, och jag tror inte det har så mycket med ditt ovanligt stiliga yttre som med hennes sargade inre att göra.
Såklart finns det tjejer som älskar att bli påsatta av random folk, men chansen att din artonåriga "nymfoman" är en helt sund kvinna med en helt normal sexuell historia är liksom rätt liten jämfört med risken att hon har en jävligt snårig relation till sex. Knulla henne om du vill men vi behöver ju inte låtsas som att det är fullkomligt normalt att en så ung människa letar efter helt främmande gubbar på nätet.
Obs: tror dock mest att det är fejk och att det kommer att rinna ut i sanden eller att du blir ghostad. Då kan du ju trösta dig med att du fått ett par goa runk ur hela äventyret i alla fall!