2025-09-21, 22:23
Citat:
Ursprungligen postat av masterflex22
Fråga då ang hur dumpen jobbar, brukar det innefatta utbyte av enormt mycket explicita custom, kontextuella bilder och videos? Är som sagt noll intresserad av barn. Men skulle detta vara en fiskekampanj för det ändamålet så är det lika bra att dra sig ur direkt tänker jag.

Det kryllar av kukar men alla bilder fiskarna skickar tillbaka är alltid borta ur loggarna, kan det ha att göra med att det juridiskt är barnporr? Så ja dom skickar för fullt, AI oftast enligt dumpen själva. Men vi vet alla att AI lurar pensionärer på sin höjd, så fiskarna får nog ta några för laget som det heter.

Tänk på att custom är olagligt enligt svensk lag så kan vara någon som sedan kommer påstå du betalat för det.
Senast redigerad av Tuppruskaren 2025-09-21 kl. 22:28.
Citera
2025-09-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Det kryllar av kukar men alla bilder fiskarna skickar tillbaka är alltid borta ur loggarna, kan det ha att göra med att det juridiskt är barnporr? Så ja dom skickar för fullt, AI oftast enligt dumpen själva. Men vi vet alla att AI lurar pensionärer på sin höjd, så fiskarna får nog ta några för laget som det heter.

Och hur är det med identitet, den här personen existerar, mycket av det vi pratat om går att verifiera på nätet. Hittat oberoende bilder på personen i fråga som stämmer med de hon skickat.
Citera
2025-09-21, 22:31
Citat:
Och hur är det med identitet, den här personen existerar, mycket av det vi pratat om går att verifiera på nätet. Hittat oberoende bilder på personen i fråga som stämmer med de hon skickat.

Behöver inte vara dumpen, låter mer som någon som vill utpressa dig för sexköp.
Citera
2025-09-21, 22:32
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Ta legitimation på henne för säkerhetsskull annars kan du räkna till tre och du kommer ha blivit anmäld för våldtäkt
På vilket sätt hindrar kunskap om identitet att han skulle bli anmäld för våldtäkt?

TS - gör det inte!
Citera
2025-09-21, 22:41
Some people never learn...

Kör på, då du uppenbarligen ställde frågan för att skryta och få bekräftelse, inte råd. Du verkar inte vara intresserad av att ta till dig alla seriösa svar som avråder dig från det.

Det blir säkert en intressant ny tråd av dig sen, när du kommer och gråter över vad som har hänt.
Citera
2025-09-21, 22:43
Citat:
Ursprungligen postat av minstrel
Some people never learn...

Kör på, då du uppenbarligen ställde frågan för att skryta och få bekräftelse, inte råd. Du verkar inte vara intresserad av att ta till dig alla seriösa svar som avråder dig från det.

Det blir säkert en intressant ny tråd av dig sen, när du kommer och gråter över vad som har hänt.

Ts har säkert lämnat ut sin info redan. Så utpressarna/dumpen vet redan allt.

Tror det rör sig om rävens pojkar här och inte dumpen, finns massor av brudar som gärna skulle agera lockbete åt dessa herrar.
Citera
2025-09-21, 22:44
Medlem
Citat:
Har på något vänster fått kontakt med en 18årig tjej över nätet. Jag är 45. Det var hon som inledde kontakten och jag var väldigt skeptisk till en början, att det var någon typ av scam eller liknande. Vi har nu haft kontakt i många dagar. Hon är attraherad av äldre snygga män och uppenbarligen nymfoman.
Kan med säkerhet säga att det inte är ett scam försök, behöver inte gå in på detaljer om hur, men det är 100% äkta. Vi planerar att ses om några veckor, då vi bor i olika delar av landet. Hon är en mysig, smart, sexgalen snygg tjej som tycker att jag är väldigt snygg tydligen, och för att tuta mitt egna horn lite så stämmer väl faktiskt det. Tar hand om mig och ser bra ut på riktigt.

Jag brottas dock lite om det moraliska kring det här, vi är bägge införstådda i att detta inte kan bli en seriös relation, utan det är rent sexuellt för en tid. Men gör jag fel här? Det är ju helt ok enligt lagen, men känns ändå lite skevt på något sätt. Så nu har min moral och min sexlust ett inre slag och jag vet inte vad som är in eller ut. Själv är jag singel sedan en tid tillbaka.

Fan, vet inte.

Kan du berätta hur du har verifierat henne? Även om hon inte är ute efter pengar så är det förmodligen någon annan som är ute efter dig hoppas du inte skickat privata bilder eller dylikt. Låter som någon e svart sjukt eller vill hämnas på något sätt.
Citera
2025-09-21, 22:45
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Nä, inte riktigt. Och jo vi har pratat om enormt mycket annat än sex också. Men ja det är absolut en rädsla att riktiga känslor ska utvecklas, antingen hos mig eller hos henne. För det är en fullkomlig omöjlighet att det skulle fungera, självklart.

Du kanske ska bespara dig eller henne hjärtekross.
Citera
2025-09-21, 22:47
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Du kanske ska bespara dig eller henne hjärtekross.

Finns inga känslor från "brudens" sida här. Det är nog någon missbrukare som utnyttjas av gängkriminella.

För övrigt klassiskt scam att aldrig befinna sig i samma stad som traget. Grundkurs när chatopratöer rekryteras.
Senast redigerad av Tuppruskaren 2025-09-21 kl. 22:50.
Citera
2025-09-21, 23:00
Medlem
pn222jws avatar
Moraliskt - försök att inte utnyttja ditt psykologiska övertag. Tjejen kanske inte tänder på jämnåriga killar. Låt henne visa vägen och chansa!
Citera
2025-09-21, 23:03
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Har på något vänster fått kontakt med en 18årig tjej över nätet. Jag är 45. Det var hon som inledde kontakten och jag var väldigt skeptisk till en början, att det var någon typ av scam eller liknande. Vi har nu haft kontakt i många dagar. Hon är attraherad av äldre snygga män och uppenbarligen nymfoman.
Kan med säkerhet säga att det inte är ett scam försök, behöver inte gå in på detaljer om hur, men det är 100% äkta. Vi planerar att ses om några veckor, då vi bor i olika delar av landet. Hon är en mysig, smart, sexgalen snygg tjej som tycker att jag är väldigt snygg tydligen, och för att tuta mitt egna horn lite så stämmer väl faktiskt det. Tar hand om mig och ser bra ut på riktigt.

Jag brottas dock lite om det moraliska kring det här, vi är bägge införstådda i att detta inte kan bli en seriös relation, utan det är rent sexuellt för en tid. Men gör jag fel här? Det är ju helt ok enligt lagen, men känns ändå lite skevt på något sätt. Så nu har min moral och min sexlust ett inre slag och jag vet inte vad som är in eller ut. Själv är jag singel sedan en tid tillbaka.

Fan, vet inte.
Tycker du att det är omoraliskt att knulla en yngre men vuxen kvinna så får du väl tänka igenom vad du egentligen är rädd för eller oroar dig över. Är du rädd för att hon kommer att ångra sig eller känna sig äcklad efteråt? Att du gör något fel i samhällets ögon? Att det känns lite nära gränsen att se henne som ett barn?

Jag är helt pro slampor men om en artonåring letar på nätet efter gubbar som ska komma och sätta på henne så kan du utgå ifrån att hon inte har en jättebra historia. Vore hon tio år äldre så kanske det var något som växt fram medan hon experimenterade på egna villkor och sådär, men om hon knullat i tre år eller nåt och söker random hookups i pappas ålder som ska behandla henne som den smutsiga lilla "nymfoman" hon är, då har det hänt något jobbigt.

Jag tror inte du är den förste gubbe som hon raggat upp att komma och sätta på henne, och jag tror inte det har så mycket med ditt ovanligt stiliga yttre som med hennes sargade inre att göra.

Såklart finns det tjejer som älskar att bli påsatta av random folk, men chansen att din artonåriga "nymfoman" är en helt sund kvinna med en helt normal sexuell historia är liksom rätt liten jämfört med risken att hon har en jävligt snårig relation till sex. Knulla henne om du vill men vi behöver ju inte låtsas som att det är fullkomligt normalt att en så ung människa letar efter helt främmande gubbar på nätet.

Obs: tror dock mest att det är fejk och att det kommer att rinna ut i sanden eller att du blir ghostad. Då kan du ju trösta dig med att du fått ett par goa runk ur hela äventyret i alla fall!
Citera
2025-09-21, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaghetervem
Kan du berätta hur du har verifierat henne? Även om hon inte är ute efter pengar så är det förmodligen någon annan som är ute efter dig hoppas du inte skickat privata bilder eller dylikt. Låter som någon e svart sjukt eller vill hämnas på något sätt.

När kontakten togs så trodde jag hon var äldre än hon visade sig vara sen. Blev lite ställd först och ville försäkra mig om att hon faktiskt åtminstone var 18. Så hon skickade en bild på sitt körkort. Kunde hitta henne med det, stad, adress, osv.
Sedan under konversation så bekräftades allting naturligt som jag egentligen redan visste om henne. Det är lite läskigt lätt att hitta information om människor med lite medel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in