2025-09-22, 11:19
Medlem
Kleiners avatar
Jodå, jag är medveten om att det finns många legitima trådar och trolltrådar. Men för att jag ska anser en trolltråd som legitim då måste även skribenten vara det. Och en man (mogen) på 45 som har en ung tjej på 18 sitter inte här och frågar om råd. Så då är man efterbliven eller en lögnare.

Så ja, 100 % att denna tråd/berättelse är lögn.

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Klart jag är medveten om att det kan vara så, samtidigt så är det här vanligare än du kanske tror. Om du sedan tittar på TS tidigare skapade trådar, så kan man förstå varför utpressaren valde just honom - lätt byte.

Här är ett annat exempel på en liknande tråd. Där TS t.o.m laddade up bild på tjejens ID-handlig och ansikte.
(FB) 18 åring skrivit med en afrikansk söt tjej
Så även om det finns en hel del trolltrådar, så finns det också många som är legitima.
Citera
2025-09-22, 11:21
Medlem
Kleiners avatar
Inte alla trådar förtjäna ens tid och energi. Man hjälper inte uppenbara uppmärksamhetskåta dårar. Det ska man spara till dom som faktisk är uppriktigt i behov av hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Det kan vi ju inte vara säkra på.
Om det är en trolltråd så har ju jag inte spenderat mer än min tid och TS får väl tycka att jag är en idiot som går på hans tråd.
Men om det är riktigt så har jag tillsammans med andra hjälpt TS att komma på bättre tankar.
Citera
2025-09-22, 11:29
Medlem
bomhulls avatar
Gammal nog att vara hennes pappa .
Något sjukt i detta😝blockera och hitta någon annan
Citera
2025-09-22, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Gammal nog att vara hennes pappa .
Något sjukt i detta😝blockera och hitta någon annan

Håller med, vet inte hur jag tänkte. Tänkte inte. Ensamhet och social awkwardness is a bitch
Senast redigerad av masterflex22 2025-09-22 kl. 11:32. Anledning: tillägg
Citera
2025-09-22, 11:36
Medlem
lakritcs avatar
Med största sannolikhet scam. I slutändan ska du betala pengar till en person som inte ens finns.
Citera
2025-09-22, 11:44
Medlem
TELAVIV91s avatar
Fattar inte vad för scam hon kan göra?
Citera
2025-09-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Vad menar du med dumpenfiske? Dom fiskar efter pedofiler som vill träffa barn. De låtsas ej vara 18 år så det du hoppas på kan di glömma.

Det är någon som försökt råna/misshandla dig eller skulle komma att utpressa dig.

Blocka och gå vidare bara.

Någon skrev att deras strategi ibland är att utge sig för att vara 18 först för att sedan ändra sig längre fram. I det här fallet var identitet och ålder verifierad, oavsett om den var äkta eller inte. Men i samtal så ville hon blanda in en ytterligare person, ja, jag vet, det låter ju så orimligt att det inte finns. Har inget försvar för hur jävla dum i huvudet jag är som går på detta alls. Men troligen hade det då senare visat sig att denna person skulle vara betydligt yngre i hopp om att jag skulle vara okej med det. Det är min förhoppnings-tes iallafall. För bättre det än att börja få utpressningskrav och behöva deala med det.
Citera
2025-09-22, 11:58
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterflex22
Någon skrev att deras strategi ibland är att utge sig för att vara 18 först för att sedan ändra sig längre fram. I det här fallet var identitet och ålder verifierad, oavsett om den var äkta eller inte. Men i samtal så ville hon blanda in en ytterligare person, ja, jag vet, det låter ju så orimligt att det inte finns. Har inget försvar för hur jävla dum i huvudet jag är som går på detta alls. Men troligen hade det då senare visat sig att denna person skulle vara betydligt yngre i hopp om att jag skulle vara okej med det. Det är min förhoppnings-tes iallafall. För bättre det än att börja få utpressningskrav och behöva deala med det.

Dom brukar säga att de är underåriga direkt, inte dra ut på det. Pedofiler lockas just av åldern.

Hon ville dra in en till för att locka dig mer till en trekant och så att den andra kunde ta över när inte nr1 orkade skriva.
Citera
2025-09-22, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterflex22

Spela med och se vart det leder. Vi är nog många här som är nyfikna på vad dom har för mål.

Jag har knullat 18-åringar, det händer att yngre tjejer faktiskt söker sig till äldre även om just det här fallet verkar oärligt.

Se bara till att du inte gör nåt som du kan klandras för. Att du tjattar med en 18-åring är inte åtalbart. Bara håll dig rumsren, prata inte snusk, och skicka inga dumma bilder eller nåt annat som kan användas för att utpressa dig.
Citera
2025-09-22, 12:44
Medlem
Citat:
Dom brukar säga att de är underåriga direkt, inte dra ut på det. Pedofiler lockas just av åldern.

Hon ville dra in en till för att locka dig mer till en trekant och så att den andra kunde ta över när inte nr1 orkade skriva.

Nej, ditt påstående faller på att Dumpen jagar inte riktiga pedofiler utan de söker bara kåta gubbar som de kan utpressa genom att tvinga dem att köpa "vård" hos deras psykolog.

Dumpen söker sina offer på kontaktsajter för vuxna människor. Om de verkligen sökte pedofiler så skulle de fiska där barnen finns, tex onlinespel.

Jag tror mig ha träffat dumpens fiskare på dejtingsidor. Dom säger inte att dom är minderåriga om man inte frågar.
Senast redigerad av L.D. 2025-09-22 kl. 12:47.
Citera
2025-09-22, 12:46
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Nej, ditt påstående faller på att Dumpen jagar inte riktiga pedofiler utan de söker bara kåta gubbar som de kan utpressa genom att tvinga dem att köpa "vård" hos deras psykolog.

Nej de jagar inte kåta gubbar som chattar med 18 åringar, utan kåta pedofiler som chattar med 15< åringar.
Citera
2025-09-22, 12:49
Medlem
Citat:
Nej de jagar inte kåta gubbar som chattar med 18 åringar, utan kåta pedofiler som chattar med 15< åringar.

Du bara gissar.
Jag editerade mitt inlägg så du kan läsa det igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in