Citat:
Ursprungligen postat av
masterflex22
Någon skrev att deras strategi ibland är att utge sig för att vara 18 först för att sedan ändra sig längre fram. I det här fallet var identitet och ålder verifierad, oavsett om den var äkta eller inte. Men i samtal så ville hon blanda in en ytterligare person, ja, jag vet, det låter ju så orimligt att det inte finns. Har inget försvar för hur jävla dum i huvudet jag är som går på detta alls. Men troligen hade det då senare visat sig att denna person skulle vara betydligt yngre i hopp om att jag skulle vara okej med det. Det är min förhoppnings-tes iallafall. För bättre det än att börja få utpressningskrav och behöva deala med det.
Spela med och se vart det leder. Vi är nog många här som är nyfikna på vad dom har för mål.
Jag har knullat 18-åringar, det händer att yngre tjejer faktiskt söker sig till äldre även om just det här fallet verkar oärligt.
Se bara till att du inte gör nåt som du kan klandras för. Att du tjattar med en 18-åring är inte åtalbart. Bara håll dig rumsren, prata inte snusk, och skicka inga dumma bilder eller nåt annat som kan användas för att utpressa dig.