Citat:
Ursprungligen postat av
SecretGarden352
De kristna har på senare tid reviderat att jesus var en vit man till att.. jamen alltså ditt förslag lätt helt rätt i tiden.

Jag har inte hört en enda troende kristen som trott att Jesus var en vit man överge det tankesättet. De som tänker att Jesus var en vit man har grund för det. Att det numera kryllar av politiska aktivister bland präster och i församlingarna betyder inte att de är troende. Jag har själv talat med två präster oberoende av varandra som jag haft koppling till som mellan fyra ögon sagt att Gud inte finns. Jag höll på att trilla av stolen. Har inte talat med dem sedan dess, sådana håller jag långt från mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
3055
Han återvänder till Jerusalem när han väl kommer men nej det blir inte nästa vecka. Ingen vet när han kommer står det i bibeln.
Den yttersta tiden står det väl? Poängen är att vi är inte där. Det vansinne vi har nu beror på att sionisterna är helt förtappade. Det var hundra gånger värre runt första och framför allt andra världskriget.
Vi ska ha klart för oss att redan i början på 70-talet och vid mitten på 90-talet så finns det klipp på där man avslöjar hur man ska få folk att acceptera New World Order. Jesus återkomst och aliens som attackerar står på schemat. Idag med dessa mer trovärdiga hologram samtidigt som man använder tex laser eller DAARPA för att orsaka död och förstörelse så är det många som kommer låta sig luras.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gift44
Troligare att judarna mördar honom igen precis som förra gången. Men judekuken i din hals gjorde kanske att du tänkte fel pga syrebristen.