2025-09-20, 05:59
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskapitan
Detta är det stora mysteriet...

Alla är olika.
Jag har haft äran att få många att komma.
Sedan så är det som jag ser det -en uppvärmning för det som komma skall.

Den grova och hårda, rinnande av saft. Kuken.
Det är ju ett annat kapitel...

Inte slicka enbart
Fontän orgasmer verkar vara sällsynt tillika nuförtiden

Jaha.

Och hur slickar du då? Medurs, motsols eller både och?
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-20 kl. 06:38.
Citera
2025-09-20, 06:08
Medlem
daskapitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Jaha.

Och hur skickar du då? Medurs, motsols eller både och?
Hmmm
Det är ju en mycket bra fråga
Upp och ner...?
Som tidigare nämnts så är det som ett litet ollon.

Det viktigaste är ju att det görs med taktil omtanke..
Citera
2025-09-20, 06:25
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Hmmm
Det är ju en mycket bra fråga
Upp och ner...?
Som tidigare nämnts så är det som ett litet ollon.

Det viktigaste är ju att det görs med taktil omtanke..

Men du hade ju fått många att komma, skrev du.

Minns du inte hur du slickade?😅😂🤣🤣
Citera
2025-09-20, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
På allmän begäran:

Tråden handlar om hur man gör när man slickar fitta. Alla förslag välkomnas. Allt är naturligtvis individuellt, men som kvinna har jag bara träffat en enda man som vet hur man slickar fitta (min exmake) och nu ska jag alltså försöka förklara hur det går till...

Självklart kommer det bli jättesvårt för mig, för jag låg ju inte precis där och tänkte på hans teknik utan jag bara njöt av stunden.

So here goes nothing:

1. Det jag noterade var att han körde en väldigt enkel och monoton rörelse, det fanns inte mycket variation i slickandet och det var just det som var det positiva (förvånande nog kanske).

2. Pang smäck på rödbetan och börja slicka ganska intensivt, så hinner man inte tänka tanken "fan jag gillar ju inte ens att bli slickad..." /"hur känner jag nu egentligen? /"det känns kallt mellan benen" osv... gå från 0 till 100 och chocka klittan med maximal attention.

Detta är naturligtvis lite kontraintuitivt, och det var det även för mig. Man tänker nog att det bästa är att börja försiktigt, värma upp, smeka långsamt, bläddra bland bladen så att säga.... men av nån jävla anledning är det avtändande som fan. Tänk på att en klitta funkar nästan exakt som en kuk, den vill ha mycket stimulans helt enkelt (min vill iaf det).

3. Han spände tungan på nåt jävla vänster, så den blev hård. Men inte spetsig!!! Detta är tricket. Jag vette fan hur han lyckades, men tungan var alltså hård samtidigt som den kändes väldigt rund & len if that makes any sense, och den gick bara fram & tillbaka - gissningsvis i sidled. Fråga mig inte hur detta är möjligt. Jag har ingen jävla aning. Men det var hårdheten av tungan som fick igång mig iaf.

Om ni tänker på hur tjejer onanerar så är det ju oftast något hårt mot klittan - ett finger eller en dildo. Få tjejer tänder väl på att pulla med en bomullstuss, utan hårt ska det vara.

4. Mycket saliv - en självklarhet.

5. Ganska monotona och enkla rörelser. Typ upp och ner eller fram och tillbaka, som när man runkar en kuk ungefär. Tänk autobahn - håll dig bara på vägen och gör inga avstickare.

6. Jobba på som en hund där nere och stanna fan inte upp och "smell the roses" - för det är antagligen det som förstör allt i vanliga fall. Du ska arbeta på som en maskin alltså 🙂 fullt fokus på klittan, inga jävla krusiduller. Kör på bara. Och om du märker att hon gillar det så fortsätt i en 3-4 minuter (jag tittade inte på klockan...), men gör ingen helkväll av det.

& that's it!

Edit: det du inte ska göra är det du tror att du ska göra, dvs lapa fitta up & down som när man slickar på en glass. Det stimulerar inte klitoris tillräckligt & därav blir det antiklimax.

Edit nr 2: Stanna gärna upp en stund och BUGA FÖR KONUNGEN, för mitt ex är jävligt bra på att slicka fitta och det ska han ha all cred för. Nu vet ni andra också 🙂

Det jag har tyckt fungerar bäst för ett flertal tjejer är att gå ner i 69 position då kan man få tungan att omsluta klittan uppifrån och ner effektivt vilket verkar ge maximal stimulans att ibland dra ner tungan och sticka in den verkar också vara en uppskattad variation om man vill dra ut på det lite längre.
Den tjej jag är med nu brukar dock oftast vilja ha det snabbt fixat bara och vill oftast att jag snabbt knullar av mig kåtheten inom en minut efteråt så vi är klara sen och kan göra annat.
Andra har gillat att man drar ut på det och vill komma flera gånger människor är olika helt enkelt.
Citera
2025-09-20, 06:45
Medlem
daskapitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Men du hade ju fått många att komma, skrev du.

Minns du inte hur du slickade?😅😂🤣🤣
Asså helt ärligt

Det var ju ett tag sist
Senaste Donnan, jag vet inte. Musen var kanske inte så - hur kan man beskriva - attraktiv.
Självklart var jag tvungen och nosa lite men jag dök inte in om man säger som så...
Magkänsla.

Hon erbjuder sig samtidigt att ta den gamle tjocka korven i munnen (när jag var yngre hade jag svårt för den tanken).. men som sagt.

Älskar att leka och nosa
Trycka på knapparna

Sedan så skrev hon att hon hade Herpes på ena blygdläppen... Det går över men fan...

Jag har aldrig
Aldrig haft någon STD eller sånt

Partners asså kvinnor - tappade räkningen efter 50...
Inget som jag är särskilt stolt över.
Bara blivit så
Men vi hade trevligt.

Nu när jag tänker på det så skäms jag över det.
Förmodligen har varit sexberoende.

Fan asså

Tillägg:

Inte några prostituerade
Citera
2025-09-20, 07:30
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Asså helt ärligt

Det var ju ett tag sist
Senaste Donnan, jag vet inte. Musen var kanske inte så - hur kan man beskriva - attraktiv.
Självklart var jag tvungen och nosa lite men jag dök inte in om man säger som så...
Magkänsla.

Hon erbjuder sig samtidigt att ta den gamle tjocka korven i munnen (när jag var yngre hade jag svårt för den tanken).. men som sagt.

Älskar att leka och nosa
Trycka på knapparna

Sedan så skrev hon att hon hade Herpes på ena blygdläppen... Det går över men fan...

Jag har aldrig
Aldrig haft någon STD eller sånt

Partners asså kvinnor - tappade räkningen efter 50...
Inget som jag är särskilt stolt över.
Bara blivit så
Men vi hade trevligt.

Nu när jag tänker på det så skäms jag över det.
Förmodligen har varit sexberoende.

Fan asså

Tillägg:

Inte några prostituerade

Så ska vi koka ned det, Il capitano. Du slickar inget vidare, vet inte riktigt hur man gör, men det blir bra för donnorna kommer ändå.😅😂

Asså.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-20 kl. 07:33.
Citera
2025-09-20, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Hahaha! ”Mitt ex var kung på att slicka” hur många gånger kom du? ”Jag kom inte”. Hahahahahaha!

Med all respekt för dig och ditt sexliv… Du har alltså presenterat en guide för att INTE komma. Hehe, bra där!

Lycka till framöver!

Håller med dig. Lät galet. Om man är en kunglig slickare kommer hon givetvis
Citera
2025-09-20, 07:43
Medlem
Jag gör allt ungefär motsatt vad din slickande kung till ex gjorde. Jag får dock alla mina fittor att komma och det verkade ju inte ha varit ditt mål. Så vi har väl alla våra olika mål...
Citera
2025-09-20, 07:49
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Min erfarenhet är tvärtom.

Ett finger samtidigt som tungan "löper amok" genererar betydligt mer njutning hos kvinnan.

Det blir stön av vällust så länge man orkar hålla på.

En del vill rent av ha två och att man ångar på riktigt bra.

Hur som helst, alla fruntimmer är olika. Att det fungerar på en betyder inte att det fungerar på en annan.

Kvinnor av annan kultur kanske inte vill att mannen ska "underkasta" sig kvinnan.

Mycket att tänka på i vår herres hage. Man vet varken in eller ut ...

Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Näää stopp och belägg här va!

Finns inget skönare än ett par fingrar i fittan och tungan på klittan. Skulle aldrig kunna komma utan fingrande samtidigt.

Underbart beskrivande trådstart, jag skrattade lite.

Men ja. Jag skulle också påstå att fingrar (eller annat) inne absolut kan tillföra något.

Tråkigt att ts inte ens provar att komma av oralsex, själv tycker jag att det är mycket skönare än att komma med egna fingrar. Du borde iaf prova om du får någon tillfälle igen, ts!

Jag vill även tillägga att det är trevligt att variera ställning, inte alltid ligga på rygg. Kanske stå upp i duschen, sitta på en stol eller sitta över honom.

Mitt konstigaste tips som jag upptäckt; vara lite kissnödig. Absolut inte så att det stör såklart, bara litegrann.
Citera
2025-09-20, 07:54
Medlem
MrMarios avatar
min tjej tjötar mest hela tiden om att man ska "suga in" läpparna dvs. de inre lite äckliga bacon-flärparna (hon har ganska stora sådana som hänger o slänger lite). Det är ett evigt tjat om att "suga in dem", funderar lite på om man skulle testa ta med dammsugaren nästa gång och köra den lite på lägsta effekten, och se om det blir en succé i sängen.
Citera
2025-09-20, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
min tjej tjötar mest hela tiden om att man ska "suga in" läpparna dvs. de inre lite äckliga bacon-flärparna (hon har ganska stora sådana som hänger o slänger lite). Det är ett evigt tjat om att "suga in dem", funderar lite på om man skulle testa ta med dammsugaren nästa gång och köra den lite på lägsta effekten, och se om det blir en succé i sängen.

Äckliga bacon-flärparna? haha Jag gissar hon älskar när du pratar om dem så. Dammsugaren har du helt rätt i. Jag har köpt en industrivariant för ändamålet.
Citera
2025-09-20, 09:08
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
I princip alla tjejer jag har varit med, har trott att de vet vad tjejer vill ha.
Men väldigt få tjejer vill ha samma sak, och tjejer verkar ha svårt att förstå att män har mer erfarenhet av vad tjejer vill ha, än vad tjejerna har själva (om de inte är bisexuella eller lesbiska förstås).

Jag kan avslöja att knullandet, pullandet och slickandet förväntas ske på HELT olika sätt, beroende på vilken tjej du är med. Ändå tror de allihop att det finns ett universellt "bra i sängen".
En del vill ha hårt och mycket, på samma ställe. En del vill ha oförutsägbarhet och variation.

Just vad gäller fittslickning, så är det vanligt att de inte hänger sig ordentligt, eftersom de oroar sig för lukt, och att de är övertygade om att killar "inte får ut något" av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in