2025-09-19, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buckla69
Du verkar ha haft dålig kommunikation med dina kvinnor eller så verkar du råkat illa ut ?

Hur många slickade du fitta på? Och hur många gillade det inte?

Tror alla gillade det. En del föredrog att jag lekte med klittan med fingrarna.
Citera
2025-09-19, 22:09
Medlem
BalduinGrollers avatar
Nu ska jag slicka fitta. Ska notera hur jag gör och sen återkomma
Citera
2025-09-19, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalduinGroller
Nu ska jag slicka fitta. Ska notera hur jag gör och sen återkomma
Perfekt! Alla män gillar fitta, att slicka fitta gör nog de flesta män ännu kåtare.
Man undrar om kvinnor känner samma sak? Blir de själva kåtare av att suga kuk?
De flesta blir säkert kåtare av att partnern börjar gå i brygga mm. men som man undrar jag hur ni känner det?
Citera
2025-09-19, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Nej jag kom inte, men det var inte heller syftet. Jag kommer bara på egen hand dvs jag pillar på mig själv under själva sexet. Min hjärna exploderar om nån annan ska försöka få mig att komma, det är enbart irriterande. Man får lksom huvudvärk, det blir för intensivt och därmed även oskönt.

Hahaha! ”Mitt ex var kung på att slicka” hur många gånger kom du? ”Jag kom inte”. Hahahahahaha!

Med all respekt för dig och ditt sexliv… Du har alltså presenterat en guide för att INTE komma. Hehe, bra där!

Lycka till framöver!
Citera
2025-09-19, 22:43
Medlem
Fantens avatar
Min erfarenhet är att man kommer (höhö) långt med att gilla det man gör.
Citera
2025-09-19, 22:51
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Hahaha! ”Mitt ex var kung på att slicka” hur många gånger kom du? ”Jag kom inte”. Hahahahahaha!

Med all respekt för dig och ditt sexliv… Du har alltså presenterat en guide för att INTE komma. Hehe, bra där!

Lycka till framöver!

Exakt detta är problemet med er män. Ni fokuserar mer på prestation och "resultat" än vad kvinnan faktiskt vill ha. Jag VILL inte komma i någons fucking mun, jag vill komma med en kuk i mig.

Tack gode Gud för mitt ex 🙂
Citera
2025-09-19, 22:56
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Håll fingrarna utanför fittan skulle jag säga. Det tillför inget.

Men absolut, jag pratar bara om min egen fitta nu. Hur andra vill ha det vet jag ingenting om.

Min erfarenhet är tvärtom.

Ett finger samtidigt som tungan "löper amok" genererar betydligt mer njutning hos kvinnan.

Det blir stön av vällust så länge man orkar hålla på.

En del vill rent av ha två och att man ångar på riktigt bra.

Hur som helst, alla fruntimmer är olika. Att det fungerar på en betyder inte att det fungerar på en annan.

Kvinnor av annan kultur kanske inte vill att mannen ska "underkasta" sig kvinnan.

Mycket att tänka på i vår herres hage. Man vet varken in eller ut ...
Citera
2025-09-19, 22:56
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Vadå andra, är väl är väl inga tjejer som skrivit i tråden.

Nej men de kan ju göra det om de har något att säga på ämnet.

Tyvärr gillar ju de flesta tjejer inte att bli tungade, eftersom ingen vet hur man gör, och därav kanske tystnaden i tråden.

Nu har jag iaf dragit mitt lilla fittstrå till stacken 🙂

Slutet gott, allting gott - får vi verkligen hoppas.
Citera
2025-09-19, 22:58
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Det bästa är ju att din kille slickar dig först och sen trycker dit underverket. Jag är hundra på att du skulle få en orgasm du aldrig tidigare fått. Eller minst en av de bättre

Om underverket är en penis, svar ja.
Citera
2025-09-19, 23:03
Medlem
Citat:
Exakt detta är problemet med er män. Ni fokuserar mer på prestation och "resultat" än vad kvinnan faktiskt vill ha. Jag VILL inte komma i någons fucking mun, jag vill komma med en kuk i mig.

Tack gode Gud för mitt ex 🙂

Hehe, dom kvinnor jag har träffat har inte haft något emot en orgasm eller fyra.

Tror det finns en hel del pojkar där ute som inte kan få kvinnor att komma med hjälp av tungan så du har nog ett större urval än du tror.
Citera
2025-09-19, 23:21
Medlem
Citat:
Ok så är det helt klart!
Lycka till med att få fittan att slippa fingrar. Det viktiga är ändå din egen tillfredställelse!
Funkar det bättre med en kuk? Annars så köpte jag för några år sen en Womanizer till en tjej som hade hyfsat lätt att få orgasm. Det var ju nån 3 minuters garanti och den kostade då 2000:-

Efter att ha slickat och fuktat upp fittan körde vi igång testet och det tog mindre än 60 sekunder inna hon fick en orgasm som hon beskrev som helt galen
Pratar du om den där med "fluttering" luftvibrationer?
Helt omöjligt att få fungera på mig. Min kille köpte den och det var nu ska du se på fan-förväntningar. Helt omöjligt.
Citera
2025-09-19, 23:23
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Hehe, dom kvinnor jag har träffat har inte haft något emot en orgasm eller fyra.

Tror det finns en hel del pojkar där ute som inte kan få kvinnor att komma med hjälp av tungan så du har nog ett större urval än du tror.

Jag har absolut ingenting emot orgasmer 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in