• 6
  • 7
2025-09-20, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Du har givetvis rätt, tiden är oviktig det är ingen tävling. Men ändå roligt att tänka att man vill få kvinnan att komma på kortaste möjliga tid. Man står och värmer upp framför sängen som en 100 meters löpare och sen inväntar man startskottet. Pang så börjar slickandet 😅
Usch nej. Upplevt en sådan där elitidrottsexare och fy fan, aldrig igen. Otroligt avtändande. Men det kanske finns folk som gillar det också, vad vet jag.
Citera
2025-09-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Usch nej. Upplevt en sådan där elitidrottsexare och fy fan, aldrig igen. Otroligt avtändande. Men det kanske finns folk som gillar det också, vad vet jag.

Haha ja självklart jag skämtade faktiskt bara, tänkte mer som en rolig scen i en film typ.

Hade jag haft dig framför mig i sängen så hade jag inte stressat 😋 Nu kan jag nya knep dessutom 🤭
Citera
2025-09-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Håller med dig. Lät galet. Om man är en kunglig slickare kommer hon givetvis

Hon påstod sen att hon absolut inte ville komma i någons mun. Så det som gjorde exet så bra var att hon inte kom när han slickade. Mycket egendomlig flicka!
Citera
2025-09-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Hon påstod sen att hon absolut inte ville komma i någons mun. Så det som gjorde exet så bra var att hon inte kom när han slickade. Mycket egendomlig flicka!
Det finns gott om "egendomliga flickor" på flashback. Det jag undrar mest över är det där med att "komma i någons mun"? Är det sån däringa fontänorgasm som avses?

Fö högaktar jag ts och tycker initiativet med denna trådstart är högst behjärtansvärd.
Jag vet dock inte om jag lärt mig speciellt mycket. Men så brukar väl vi naturbegåvningar ofta känna.
Citera
2025-09-20, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Men om man ibland råkar få det gjort på fyra minuter, så får man väl leva med det, och skylla sig själv.

Du kan testa den här klassikern och se om det funkar på fyra 😅😛

https://www.youtube.com/watch?v=P9rHDXTSD_g
Citera
2025-09-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det finns gott om "egendomliga flickor" på flashback. Det jag undrar mest över är det där med att "komma i någons mun"? Är det sån däringa fontänorgasm som avses?

Fö högaktar jag ts och tycker initiativet med denna trådstart är högst behjärtansvärd.
Jag vet dock inte om jag lärt mig speciellt mycket. Men så brukar väl vi naturbegåvningar ofta känna.

Ja man får ju känslan av att det skvätter rätt friskt när det går för ts. Och just det är ju lite av en vattendelare bland mina vänner. Vissa älskar det och andra tycker att det är äckligt.

Jag har lärt mig att det finns kvinnor som inte vill komma när man skickar.
Citera
2025-09-20, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Ja man får ju känslan av att det skvätter rätt friskt när det går för ts. Och just det är ju lite av en vattendelare bland mina vänner. Vissa älskar det och andra tycker att det är äckligt.

Jag har lärt mig att det finns kvinnor som inte vill komma när man skickar.

Dom vill som oftast inte ha pressen på att dom måste komma.
Sällan man hör en kvinna gå igång på "kom för mig" "kom nu då".
Citera
2025-09-21, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Jo de gör ju det och tycker om det också!

Äckligt kladdigt, usch!
Citera
Igår, 11:19
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag brukar ibland stoppa in ett finger i vaginan under tiden som jag omsorgsfullt slickar både blygläppar å klitoris, å det blir oftast uppskattat.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in