Citat:
Låt oss vara ärliga nu, enda anledningen du bryr dig om Israel-Palestina konflikten är pga att svensk media pushar det 24/7. Och varför pushar dom det 24/7? Jo, det är för att suga in låg iq individer som dig. Det kallas indoktrinering och är en välkänd metod för att locka in de som inte riktigt kan tänka hela vägen själv.
Den rör våra känslor. Att vi inte accepterar när övermakt missbrukar sin ställning och medvetet svälter ut oskyldiga. Att kvinnor och barn dör i tiotusentals. Det är något som berör alla människor med ett fungerande känsloregister.
Sen finns det givetvis undantag. Ungdomar som inte utvecklat denna del av hjärnan och även en del del vuxna som av okänd anledning inte sätter värde på Palestinska liv.
Sen finns det givetvis undantag. Ungdomar som inte utvecklat denna del av hjärnan och även en del del vuxna som av okänd anledning inte sätter värde på Palestinska liv.
Hade media vart tysta om den konflikten så hade du heller inte brytt dig, du är programmerad helt enkelt.
Två ärligt ställda frågor till dig, 1. Tror du indoktrinering och hjärntvätt existerar? 2. Tror du att det finns en chans att du kan ha blivit drabbad av det? Jag försöker inte lura dig på nåt sätt nu, utan är genuint intresserad av din självreflektion i detta. Kan det vara så att du har blivit manipulerad av media och inte är medveten om det? Ska man döma utifrån vad du, och andra som dig, skriver så är det ganska i min mening tydligt du faktiskt har blivit indoktrinerad.
Det gör väldigt ont i mitt hjärta att se sånt här, hjärntvätt är nåt fruktansvärt att utöva på någon. Jag tycker så otroligt synd om dig 😭 Du borde stänga av svt och sluta låta andra tänka åt dig, söka fakta SJÄLV och bryt dig ur indoktrineringen och sätta dig själv fri! Fler och fler gör det varje dag och du klarar det också! 🫶
https://x.com/RadioGenoa/status/1971...7lwlpG1gg&s=19
"Last year alone, Muslims kiIIled 500,000 Christians in Nigeria. Why are they only talking about Palestine?" Good question.
Varför pratar du inte om detta? Hur mycket tid per dag avsätter du till att tänka på de kristna i Nigeria kontra Israel-Palestina konflikten? Tror du tiden du tänker på de två olika exemplen korrelerar med tiden dom får i media?
Media är inte intresserad av att programmera dig om de kristna som blir slaktade i Nigeria, därför pratar dom inte om det och därmed pratar du heller inte om det. Media vill programmera dig om Israel-Palestina konflikten, så därför pratar dom om det och därmed pratar du om det.
Är inte det indoktrinering?
Du är programmerad, och du är inte ens medveten om det 🥺