2026-07-06, 12:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Trevlig och bra? Tror han är precis tvärtom. Han utnyttjar och styr.

Vilka fantasier. Tror du behöver vila upp dig på landet utan uppkoppling till internet. CB verkar vara trevlig och bra, alla hem behöver dessutom en husbonde som bidrar med lite ordning och reda men när katten är borta dansar råttorna på bordet 😁

Citat:
Inte en grillmiddag så långt ögat kan nå. Känns som bortkastat utekök....Varför liksom....😵‍💫‼️

Är mat det enda du tänker på? Du vet väl inte om CB och hans fruga grillar, har du koll på dom 24/7? 🤔
Citera
2026-07-06, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vilka fantasier. Tror du behöver vila upp dig på landet utan uppkoppling till internet. CB verkar vara trevlig och bra, alla hem behöver dessutom en husbonde som bidrar med lite ordning och reda men när katten är borta dansar råttorna på bordet 😁

Är mat det enda du tänker på? Du vet väl inte om CB och hans fruga grillar, har du koll på dom 24/7? 🤔
😂😂😂...Hade dom grillat så hade hela Sverige vetat om det. Insta hade drunknat i bildserier....tro mig!
Citera
2026-07-06, 20:20
Medlem
Ja det är tomt hus med hur hon brukar ha hemma. Hon vill ju gärna att sina barn och barnbarn kommer dit, vilket inte Bauer verkar vara speciellt förtjust i mer än påhälsning någon gång emellanåt. Så olika i hur man umgås med familjen. Även bland vänner också. PW har stort kontaktnät, Bauer har vad det verkar ganska lika med nada. Självförvållat, ingen aning, mer än det man sett av denna man, och då fattar man varför.
Citat:
Trevlig och bra? Tror han är precis tvärtom. Han utnyttjar och styr. Funderar just på när barnen var hemma hos henne sist. Var det Theos examen? Aldrig varit så tyst och tomt i huset så länge jag ha rföljt henne. Vill dom inte åka hem längre? Tror ingen av dom gillar Bauer. Då borde dom ha umgåtts efter 6 år. Benjamin har sag4 vad han tycker tidigare men ändå. Han brukade ju bo hemma hos PW trots egen lägenhet.
Vilka bjuder dom hem och umgås med? Ingen ser det ut som. Hon har sina väninnor men han 61 årverkar vara den mest ensamma personen i historien. Har han ens jobbarkompisar?
Inte en grillmiddag så långt ögat kan nå. Känns som bortkastat utekök....Varför liksom....😵‍💫‼️
Citera
2026-07-06, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Ja det är tomt hus med hur hon brukar ha hemma. Hon vill ju gärna att sina barn och barnbarn kommer dit, vilket inte Bauer verkar vara speciellt förtjust i mer än påhälsning någon gång emellanåt. Så olika i hur man umgås med familjen. Även bland vänner också. PW har stort kontaktnät, Bauer har vad det verkar ganska lika med nada. Självförvållat, ingen aning, mer än det man sett av denna man, och då fattar man varför.
Jamen eller hur!?
Villa Wahlgren har verkligen blivit annorlunda . Inte mycket liv där nu för tiden...Sorgligt på nåt vis. Byggt öns dyraste och fan största hus och så sitter bara 2 pers där och kollar TV... 😵
Citera
2026-07-06, 21:19
Medlem
Blir väl världens partaj nu efter de varit in och läst här. Men det är ändå lite tragiskt, för det blir ju skalfasad av hela slanten. Fnittriga PW är inte sig lik. Sen verkar han tjata hål i huvudet på henne om att inte folk gillar honom (så konstigt) så hon går ut i podden och snackar om någon som hon vet tog sitt liv tack vare hatkommentarer. Nja, om det nu är sant, så har han kanske gjort något väldigt dumt. Ingen aning faktiskt. Oavsett så är det mycket tragiskt om någon tar sitt liv. Men det kom lite som ett brev på posten nu bara för Bauers beteende.
Citat:
Jamen eller hur!?
Villa Wahlgren har verkligen blivit annorlunda . Inte mycket liv där nu för tiden...Sorgligt på nåt vis. Byggt öns dyraste och fan största hus och så sitter bara 2 pers där och kollar TV... 😵
Senast redigerad av Alsteralven3338 2026-07-06 kl. 21:21. Anledning: Felstavat
Citera
2026-07-06, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338

Har tenkt det samma! Det er for det mesta hans eldste dotter med familie som vill komme og eta gratis och bli fotat for Instagram. Av hennas barn ser vi Oliver som er granna og gjerne vill låta barnen bli underhålld i bland.
Og hennes årlige tjejmiddag finns visst inte lengre.

Nei, alt er annorlunda etter at hon gifta seg med Bauer. Og INTE til det bedre! Hele merkevaren PW dras ned når hun er sammen han. Alt hon gjør eller promoterer blir naturlig assosierad med honom, tycker man negativt om honom tycker man nesten automatisk negativt om hon som vil vara ved hans side. Nei, jeg trodde faktisk hon var smartere enn så!
Citera
2026-07-06, 22:16
Medlem
Citat:
Trevlig och bra? Tror han är precis tvärtom. Han utnyttjar och styr. Funderar just på när barnen var hemma hos henne sist. Var det Theos examen? Aldrig varit så tyst och tomt i huset så länge jag ha rföljt henne. Vill dom inte åka hem längre? Tror ingen av dom gillar Bauer. Då borde dom ha umgåtts efter 6 år. Benjamin har sag4 vad han tycker tidigare men ändå. Han brukade ju bo hemma hos PW trots egen lägenhet.
Vilka bjuder dom hem och umgås med? Ingen ser det ut som. Hon har sina väninnor men han 61 årverkar vara den mest ensamma personen i historien. Har han ens jobbarkompisar?

Var är spralliga och glada Pernilla….? Det känns så uppstyrt och tillrättalagt, allt enligt Sauers vilja….se mig, hör mig…jag kan inte sjunga 🎤 och jag kan absolut INTE dansa….men flina med min svettiga nuna i bild, DET kan jag! Och jag håller krampaktigt tag i Magnus (Wistam) kolla mig då..hallå min bääästa polare och JAG! Varför får JAG inga likes och pussmunnar på Insta…..Måste boka in ett MÖTE med min fruga….vi behöver parterapi! Ingen ser ju MIG………..
Citera
2026-07-06, 23:43
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daiwa
Var är spralliga och glada Pernilla….? Det känns så uppstyrt och tillrättalagt, allt enligt Sauers vilja….se mig, hör mig…jag kan inte sjunga 🎤 och jag kan absolut INTE dansa….men flina med min svettiga nuna i bild, DET kan jag! Och jag håller krampaktigt tag i Magnus (Wistam) kolla mig då..hallå min bääästa polare och JAG! Varför får JAG inga likes och pussmunnar på Insta…..Måste boka in ett MÖTE med min fruga….vi behöver parterapi! Ingen ser ju MIG………..
Inte ens Pernilla orkar väl vara sprallig och glad jämt. Hon har ju fullt upp med Allsång på skansen nu och måste väl få bara ta det lugnt och vila när hon är ledig.
Citera
2026-07-07, 01:49
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Hade dom grillat så hade hela Sverige vetat om det. Insta hade drunknat i bildserier

Varför är du så sjukligt fixerad vid om de grillar eller inte?

De har säkert haft sköna grillkvällar men bestämde sig för att inte lägga ut detta på Instagram.
Citera
2026-07-07, 11:49
Medlem
Citat:
Jamen eller hur!?
Du bor inte i Sthlm va? Är låååångt ifrån det största och dyraste huset ute på den ön. Det kan jag lova dig ;-)
Citera
2026-07-07, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Du bor inte i Sthlm va? Är låååångt ifrån det största och dyraste huset ute på den ön. Det kan jag lova dig ;-)
Mer en liknelse...vet att det finns såväl större som dyrare...
Citera
2026-07-07, 19:48
Medlem
Jamen se...det kunde man sätta en löning på. Bauer ska sjunga ALLSÅNG ikväll! Sjukligt intresse för frugans jobb 😵🤯 ( naturligtvis upplagt på I N S T A ). Han är där tom i förväg men idag fick hon ta taxi. Redan tröttnat på chaufförsrollen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in