2026-09-15, 23:11
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Pernillas och Christians samliv framstår inte som påtvingat och kärlekslöst. Som om Pernilla skulle ha gift sig med honom om han var bög. Hon om någon vet väl vad han har för läggning!
Det är din bedömning. Andra är fria att tycka annorlunda.
Varför skulle hon undvika att låtsasgifta sig med honom, bara för att han var bög?

Jag installerade just en ny TV.
Skulle kolla om alla kanaler gick att se.
Då dyker PW upp och gör reklam för råttfällor. Vilken kvinna! Hon ska verkligen mjölka varje liten krona som finns

Skulle hon dra sig för att låtsas vara gift med någon som är bög menar du?
Senast redigerad av osnuten 2026-09-15 kl. 23:14.
Citera
2026-09-15, 23:12
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Pernillas och Christians samliv framstår inte som påtvingat och kärlekslöst. Som om Pernilla skulle ha gift sig med honom om han var bög. Hon om någon vet väl vad han har för läggning!

Han kanske är en tvestjärt, ännu inte utkommen ur garderoben......
Citera
2026-09-15, 23:18
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Varför skulle hon undvika att låtsasgifta sig med honom, bara för att han var bög?

Då dyker PW upp och gör reklam för råttfällor. Vilken kvinna! Hon ska verkligen mjölka varje liten krona som finns

Och vad skulle hon få ut av att vara gift med en bög?
Citera
2026-09-15, 23:31
Medlem
Sleazetjackisens avatar
Citat:
Människor i denna och pernillas egna tråd lever i någon sorts delusional verklighet och försöker med alla medel överkomma sin stora avundsjuka av P&C’s fungerande förhållande.

Jag tror att majoriteten av dessa antingen är sura på P eller C för att dom lyckats bättre i livet, resterande är bara allmänt less på sina liv och letar efter offer att skylla sin misär på.
Citera
2026-09-15, 23:34
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ja, det kan man ju undra

Hade deras förhållande verkat mer charmigt, romantiskt och naturligt, hade jag inte ifrågasatt det.
För mig känns det som ett skådespel, och ingen har någonsin anklagat PW för att vara en bra skådis.
Christian bjuder på drama i WV.

Men vem vet? Sanningen får vi kanske veta när WV slutar sändas? Fortsätter de leva tillsammans då, kanske det är sann kärlek?
Citera
2026-09-15, 23:55
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Människor i denna och pernillas egna tråd lever i någon sorts delusional verklighet och försöker med alla medel överkomma sin stora avundsjuka av P&C’s fungerande förhållande.

Jag tror att majoriteten av dessa antingen är sura på P eller C för att dom lyckats bättre i livet, resterande är bara allmänt less på sina liv och letar efter offer att skylla sin misär på.
Ja precis.
Citera
2026-09-15, 23:57
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ja, det kan man ju undra

Hade deras förhållande verkat mer charmigt, romantiskt och naturligt, hade jag inte ifrågasatt det.
För mig känns det som ett skådespel, och ingen har någonsin anklagat PW för att vara en bra skådis.
Christian bjuder på drama i WV.

Men vem vet? Sanningen får vi kanske veta när WV slutar sändas? Fortsätter de leva tillsammans då, kanske det är sann kärlek?
60-åringar är inte charmiga och romantiska.
Citera
2026-09-16, 00:11
Medlem
osnutens avatar
Citat:
60-åringar är inte charmiga och romantiska.
Vad tråkigt det låter när du säger det

Hoppas iaf mina 60's blir bättre än PW och Christians

Men framför allt reagerade jag när det lät som att du tyckte det var negativt om han vore bög.

Vi får fortsätta skvallra, och se vad som händer
Citera
2026-09-16, 00:39
Medlem
Eller hur, skulle nog passa henne perfekt. Och tror inte att hon skulle dra sig för att göra det!
Citat:

Citera
2026-09-16, 01:11
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Vad tråkigt det låter när du säger det

Hoppas iaf mina 60's blir bättre än PW och Christians

Men framför allt reagerade jag när det lät som att du tyckte det var negativt om han vore bög.

Vi får fortsätta skvallra, och se vad som händer
Det är ju löjligt att påstå att han är bög när han inte är det. I WV klagade han ju på att han vill ha mer tid med henne än han får.
Citera
2026-09-16, 01:30
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Det är ju löjligt att påstå att han är bög när han inte är det. I WV klagade han ju på att han vill ha mer tid med henne än han får.
Ingen har väl påstått att han är det? Mera ställt frågan: Hur står han ut med henne?
Trist att du verkar ta det så personligt.
Att ställa sig själv frågan "är han bög?" behöver ju inte betyda att han är det.

Att vilja ha mer tid med PW bevisar väl varken A eller B?
Senast redigerad av osnuten 2026-09-16 kl. 01:46.
Citera
2026-09-16, 01:54
Medlem
Citat:
Ja men jag förstår henne! Vem vill vara med honom? Tillgjord och fjantig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in