2026-06-18, 10:41
Medlem
Svartmålning? Då vet du nog inte vad som ingår i begreppet. Kan ge dig en vink här, att man på ett orättvist och klandervärt sätt sprider osanna rykten om någon. Det gäller inte för Bauer. Det bara att se och lyssna på honom i WV, och att då så många skulle få helt fel uppfattning om denna person finner jag helt osannolikt. Hoppas även PW ser det. Hon har sina sidor, men det är helt annorlunda än Bauers. Hans kontrollbehov och vikten av att betsämma och framhålla sig själv är snudd på ett narcisstbeteende. Vilket sällan leder ett förhållande framåt.
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Jag vet inte vad ni är ute efter med eran svartmålning av honom.
Citera
2026-06-18, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Svartmålning? Då vet du nog inte vad som ingår i begreppet. Kan ge dig en vink här, att man på ett orättvist och klandervärt sätt sprider osanna rykten om någon. Det gäller inte för Bauer. Det bara att se och lyssna på honom i WV, och att då så många skulle få helt fel uppfattning om denna person finner jag helt osannolikt. Hoppas även PW ser det. Hon har sina sidor, men det är helt annorlunda än Bauers. Hans kontrollbehov och vikten av att betsämma och framhålla sig själv är snudd på ett narcisstbeteende. Vilket sällan leder ett förhållande framåt.
Helt rätt!
Hon berättade i en reklam att Bauer så gärna VILL hänga på henne i sommar och att han SÅ GÄRNA sitter med i publiken på Allsången.Hmmm.....kontrollbehovet ökar sakta men säkert.🤔 Nu när dom blir ensamma i jättehuset om Theo flyttar/ reser eller pluggar så kommer hon att vara på vift mer än någonsin...tro mig!
Läste precis en artikel där det stod att man alltid ska se upp med en person som är "för på". Vill flytta ihop snabbt, gifta /binda sig snabbt. Är alltid ett tecken på sjukligt kontrollbehov enl. psykolog. Spontant tänkte jag direkt på SauerBauer.
Citera
2026-06-18, 16:48
Medlem
Ja men visst. Bauer kommer att hänga efter, överallt om han får möjlighet. Dock har han väl fått en tankeställare nu efter allt som hänt, många har fått se hur han uppför sig, t o m inför kameran (då kan man tänka hur det förmodligen ser ut när inte kameran är med). Men han kommer tillbaks, när allt är lugnare igen. Psykologen har helt rätt, den här personligheten ger sig aldrig. Hon har ändå tur som har ett stort socialt nätverk men som du säger, det blir nog drygt den dag det bara är de två kvar. Blir nog många resor 😏
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Helt rätt!
Hon berättade i en reklam att Bauer så gärna VILL hänga på henne i sommar och att han SÅ GÄRNA sitter med i publiken på Allsången.Hmmm.....kontrollbehovet ökar sakta men säkert.🤔 Nu när dom blir ensamma i jättehuset om Theo flyttar/ reser eller pluggar så kommer hon att vara på vift mer än någonsin...tro mig!
Läste precis en artikel där det stod att man alltid ska se upp med en person som är "för på". Vill flytta ihop snabbt, gifta /binda sig snabbt. Är alltid ett tecken på sjukligt kontrollbehov enl. psykolog. Spontant tänkte jag direkt på SauerBauer.
Citera
2026-06-19, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338

Jag är ändå förvånad av att vi fått se så mycket av dessa sidor hos honom i WV. Om hon låter tittarna ta del av det så undrar man ju hur han är när de är ensamma utan filmteam?! Känns som filmteamet eller annat folk är hos dem ständigt. Hon vill verkligen undvika egentid med honom. Måste ju kännas hemskt.

Och läste/hörde det där med elen som gick på Theos fest och att Theos spontana tanke var att det var CB. Det säger ju allt!
Citera
2026-06-19, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Jag är ändå förvånad av att vi fått se så mycket av dessa sidor hos honom i WV. Om hon låter tittarna ta del av det så undrar man ju hur han är när de är ensamma utan filmteam?! Känns som filmteamet eller annat folk är hos dem ständigt. Hon vill verkligen undvika egentid med honom. Måste ju kännas hemskt.

Och läste/hörde det där med elen som gick på Theos fest och att Theos spontana tanke var att det var CB. Det säger ju allt!
Tänker samma! Undrar varför produktionen tycker att det är viktigt att visa alla hans negativa sidor och ändå behålla PW klämkäck och glad. Topplocket måste väl gå för henne också ibland. Vill hon promt vara autentisk så borde hon visa hela sitt jag på ett ärligare sätt och då ett riktigt gräl Hon påstår ju att dom har det emellanåt men i TV är Bauer en surjävel och hon skrattar . Blir hon aldrig spyless på hans sätt??
Verkar som att även TV klassar honom som en skit(vilket han säkert är).Undrar om han själv fattar hur han utmålas??? Linslus så det står härliga till men han borde ha vett i skallen och kliva av PW.
Senast redigerad av Adventuros 2026-06-19 kl. 10:44.
Citera
2026-06-19, 14:51
Avstängd
Citat:
Helt rätt!
Så väldigt snabbt gifte de sig ju inte. De hade väl varit ihop två-tre år när de gifte sig. Det är väl ganska normalt. Sedan vet vi ju inte om Pernilla var precis lika "på" som CB för att gifta sig.
Citera
2026-06-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Så väldigt snabbt gifte de sig ju inte. De hade väl varit ihop två-tre år när de gifte sig. Det är väl ganska normalt. Sedan vet vi ju inte om Pernilla var precis lika "på" som CB för att gifta sig.
Vad hon själv har sagt så var inte giftermål eller förlovning något som hon planerade alls. Hans initiativ hela vägen. Hon ville bara vara ett par och inte stressa fram något. Hade han bott större än i ett Attefallshus så hade dom kanske inte ens blivit sambos.
Citera
2026-06-20, 06:36
Medlem
Citat:
Vad hon själv har sagt så var inte giftermål eller förlovning något som hon planerade alls. Hans initiativ hela vägen. Hon ville bara vara ett par och inte stressa fram något. Hade han bott större än i ett Attefallshus så hade dom kanske inte ens blivit sambos.

Fast hon kunde ju sagt nej till att gifta sig. Det kan man inte lägga på någon annan.
Citera
2026-06-20, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SofijaC
Fast hon kunde ju sagt nej till att gifta sig. Det kan man inte lägga på någon annan.
Absolut! Han valde dock att fria uppe i en fjällstuga inför Theo, Benjamin och Bianca.Inte på tu man hand. Kanske svårare att säga nej då . Å andra sidan kanske hon älskar att vara gift med honom. Vem vet? Tycker dock att hennes beteende avslöjade en del. Innan dom ens förlovade sig så gnällde hon mycket i WV om hans sätt, att han var tråkig mm. Flera saker har hon förbjudit honom att göra precis som hon skäms för honom. Känndes kymigt när dom precis hade träffats.Hon borde ha svävat på rosa moln. Tycker att hon påpekade mycket negativt tidigt men verkar stå ut med det så...
Citera
2026-06-20, 09:15
Medlem
Citat:
Helt rätt!

Alltid intressant att spekulera.... men om en person i en relation arbetar jämt och den andra kan haka på då så är väl det toppen, de hade väl problemet att det var för lite egentid ihop, då blir väl inte relationen bättre om man sitter i olika landsändar och ugglar. Då dör ju relationen ännu mer.
Citera
2026-06-20, 10:46
Medlem
Men nu gar SauerBauer i allafall haft den bästaste av bästa midsommaraftnar någonsin. Bäst bäst bäst! Många foton på mamma och familjen. Nu valde PW honom först och han är sååå lycklig! Han fick vara viktig. Selfies på han och frugan.PW har mest fotat sina egna som vanligt.
Undrar om PW tycker samma som han? Hon skickar mest ♥️ till Wistam, Pråmell och gänget som är i typ Spanien.
Vill inte vara odelat pessimistisk men något i mig säger att hon 1000-falt hellre hade varit där med dom...💃🌞🥂🍾🕺😁
Citera
2026-06-20, 10:54
Medlem
Citat:
Men nu gar SauerBauer i allafall haft den bästaste av bästa midsommaraftnar någonsin. Bäst bäst bäst! Många foton på mamma och familjen. Nu valde PW honom först och han är sååå lycklig! Han fick vara viktig. Selfies på han och frugan.PW har mest fotat sina egna som vanligt.
Undrar om PW tycker samma som han? Hon skickar mest ♥️ till Wistam, Pråmell och gänget som är i typ Spanien.
Vill inte vara odelat pessimistisk men något i mig säger att hon 1000-falt hellre hade varit där med dom...💃🌞🥂🍾🕺😁

Men lilla gubben då! Sååå härligt!

Han är för fasen 60 år, tönt 😝
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in