2026-08-15, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Va???? Han har alltså sagt att han kräver det? Fy fan för äckelChrille! Jävla gris är han! Värre än någonsin. Firade en kompis typ med 20 bilder dät han själv är med på varje bild, svettig med tänderna i högsta hugg!
Så att PW lagt ut en hel serie foton från golfen med en låt som heter I love golf !🤣
Nu har det väl brunnit i skallen på henne också.
Ingen av hennes vänner på tävling eller bankett vad man kan se. Nu är hon visst i Arvika och uppträder...

Kräver o kräver, men hon säger att han förväntar sig ha henne där redan på morgonen. Sen ska hon tillbaka till stan, dra ut tänder och tillbaka till en bankett där hon varken kommer kunna äta el. dricka!
Sofia har en intressant frågeställning ang. kompisar som har en fnurra på tråden (problem i äktenskapet). Underförstått att hon pratar om P och C. Intressant!

Du har rätt. Det är payback time delux
Citera
2026-08-15, 19:22
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Kräver o kräver, men hon säger att han förväntar sig ha henne där redan på morgonen. Sen ska hon tillbaka till stan, dra ut tänder och tillbaka till en bankett där hon varken kommer kunna äta el. dricka!
Sofia har en intressant frågeställning ang. kompisar som har en fnurra på tråden (problem i äktenskapet). Underförstått att hon pratar om P och C. Intressant!

Eller hur?!. Har hon dragit ut 2 kindtänder räknas det som op .och hon är säkert suturerad. Hon borde verkligen ta det lugnt med aktiviteter och mat och dryck. Såg henne i bilen på väg till Värmland och inte det minsta svullen Lite mysko men tandläkaren har absolut sagt att hon skulle ha åkt hem och vilat igår och bara ätit flytande under kvällen. Har säkert jätteont så Bauer är ju verkligen en elak jävel som prioriterar sig själv och ingen annan.
Bra att Wistam fortsätter pika henne. Undrar just om hon ens fattar att det rör dom?
Citera
2026-08-16, 08:50
Medlem
LaegetKingens avatar
Såg ut som Wahlgrens värld teamet var på golftävlingen och filmade. Tycker väl han förtjänar det.
Citera
2026-08-16, 09:21
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaegetKingen
Såg ut som Wahlgrens värld teamet var på golftävlingen och filmade. Tycker väl han förtjänar det.
I Bauers sjuka värld så borde PW, produktionen , tittarna och övriga Sverige tacka honom för att han är han, att han är med och för alla tittare som han har dragit till serien ‼️ . I hans sjuka värld borde han fan få Kristallen själv.
Hoppas Wistam är här inne och läser , vilket jag faktiskt tror att hon gör. Hon är ju den enda som faktiskt är ärlig och rak mot PW och säger vad hon tycker. Andra vänner verkar mest behandla henne som ett barn. Infantiliserar henne på nåt konstigt sätt, som att hon vore korkad. Tror många "vänner" utnyttjar henne, precis som dom gör med Bianca. Tragiskt!
Citera
2026-08-16, 12:44
Medlem
Men precis. Det är en annan ägare av huset, i detta fallet PW. Det är många som bor så. De inte äger huset men kallar det för sitt hem. Han har väl en jäkla tur som förmodligen inte behöver betala bruksvärdehyra för det där stora komplexet till hus. Han kom in för några år sedan men verkar ha levt med henne i hela sitt liv. Tagga ner lite med ditt storhetsvansinne Bauer.
Men ju mer han får säga "sitt" om diverse saker ju mer "pissar han in sitt revir".
PWs egen person börjar ju likna liveget.
Citat:
Har svårt att tro att kvinnor som åker snålskjuts på sin man finns just här i denna tråd. Det är ju en av alla grejer han gör som vi reagerar på. Får känslan av att du inte läst tråden från start och inte heller sett mycket från WV. Börja iså fall med det och återkom 😅

För övrigt ÄR det Pernillas hus. Hon har betalat allt och han har endast med sig en fåtölj från sitt tidigare boende i det hyrda attefallshuset.
Citera
2026-08-16, 13:48
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Men precis. Det är en annan ägare av huset, i detta fallet PW. Det är många som bor så. De inte äger huset men kallar det för sitt hem. Han har väl en jäkla tur som förmodligen inte behöver betala bruksvärdehyra för det där stora komplexet till hus. Han kom in för några år sedan men verkar ha levt med henne i hela sitt liv. Tagga ner lite med ditt storhetsvansinne Bauer.
Men ju mer han får säga "sitt" om diverse saker ju mer "pissar han in sitt revir".
PWs egen person börjar ju likna liveget.
Livet enligt Bauer: Allt ditt är mitt men mitt ger du fan i.
Citera
2026-08-16, 14:36
Medlem
Konstigt att Bauer drog igång golftävlingen först nu, eller förra året om rätt ska vara rätt.
Han har haft många år på sig tidigare att fixa välgörenhetsgolf men tycker väl nu att han är kändis och vill utnyttja det.
Äcklig typ det där.
Citera
2026-08-16, 14:58
Medlem
Exakt!
Citat:
Livet enligt Bauer: Allt ditt är mitt men mitt ger du fan i.
Citera
2026-08-16, 17:41
Medlem
Han är ju snudd på sadist. Det säger sig självt att hon kommer att ha ont, kan inte äta eller dricka och tvingas runt bland fullt med folk och visa upp sig. Gör det är det han har henne till. Stackars människa alltså.
Citat:

Citera
2026-08-16, 18:46
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Han är ju snudd på sadist. Det säger sig självt att hon kommer att ha ont, kan inte äta eller dricka och tvingas runt bland fullt med folk och visa upp sig. Gör det är det han har henne till. Stackars människa alltså.
Alltså så vidrigt elak han är. Finns inte ett uns kärlek i något han gör. Hade han varit kär så hade han väl för fan skjutsat henne från tandläkaren och hem. Bäddat ner henne och sett till att hon mådde gott med dricka och smärtstillande Ffa. förbjudit henne att komma på middagen. Han hade kunnat göra allt detta om han hade velat det, men han ville inte, utan prioriterade sig själv först ,igen och igen och igen. Han måste tro atr han är nån jävla gud alltså.
Bakterier i munnen har väldigt nära till hjärtat så man ska vara väldigt försiktig första 2 dygnen efter op. Inte tugga osv.
Dra ut en tand själv gubbjävel så får du känna hur det känns och sluta suga på tänderna nör du pratar .Det är uräckligt.
Citera
2026-08-16, 22:26
Medlem
Citat:
Han dansar med mammsen på middagen och har jävligt feminin stil. Som en liten tant. Morsan stuffar lös på riktigt.
Kaggen har han inte lyckats få bort. Umgås mer med Jöbacks så blir det nog fason på den.
Nej, nej, NEJ!!! Det här är det äckligaste jag någonsin sett! Usch vilken osexig man det här är!! HUR kan Pernilla gå och lägga sig med det här varje kväll??? Eller....nej hon försöker undvika det. Och det förstår jag mycket väl!!! Usch och igen usch! Jag tror jag ska kräkas snart.
Citera
2026-08-17, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Nej, nej, NEJ!!! Det här är det äckligaste jag någonsin sett! Usch vilken osexig man det här är!! HUR kan Pernilla gå och lägga sig med det här varje kväll??? Eller....nej hon försöker undvika det. Och det förstår jag mycket väl!!! Usch och igen usch! Jag tror jag ska kräkas snart.

Inget nytt att reta sig på idag? Att han har mage att andas kanske🫤
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in