2026-05-30, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Tror jag också. Han är med på ett hörn för syns skull. Var väl med typ på middagen igår med Olivers familj men det är ju minimalt från tidigare.
Undrar just om det är påtvingad eller frivillig frånvaro. Han verkar ju vilja synas och höras. Tror dock att det har kommit in extremt mycket negativa kommentarer kring hans beteende i växthuset på bröllopsdagen eller vad det nu var. Han var ju skitotrevlig mitt framför svenska folket och jag begriper inte varför han inte kunde tygla sig. Han måste ju ha fattat att det skulle ta hus i helsike men verkar inte bry sig precis.Extremt självgod eller bara puckad ? Ja man undrar...
Citera
2026-05-30, 21:10
Medlem
Vet inte men skulle inte förvåna mig om han trodde att folket skulle hålla med honom. Han hade ju Bianca som i en liten ask. Och ett gäng tanter som tycker han är sååå trevlig och Pernilla ska bara hålla käften! Och ja(!) han var riktigt otrevlig, och spydig! Nej fy fan den där ska hon göra sig av med. Börjar redan att visa sådana egenskaper slutar sällan bra.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros

Undrar just om det är påtvingad eller frivillig frånvaro. Han verkar ju vilja synas och höras. Tror dock att det har kommit in extremt mycket negativa kommentarer kring hans beteende i växthuset på bröllopsdagen eller vad det nu var. Han var ju skitotrevlig mitt framför svenska folket och jag begriper inte varför han inte kunde tygla sig. Han måste ju ha fattat att det skulle ta hus i helsike men verkar inte bry sig precis.Extremt självgod eller bara puckad ? Ja man undrar...
Citera
2026-05-31, 16:24
Medlem
Citat:

Tror han är en man som ständigt är uppfylld av hur ”rätt” han har, därav blev han nog uppriktigt förvånad över att resten av världen inte höll med.
Citera
2026-06-01, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Tror han är en man som ständigt är uppfylld av hur ”rätt” han har, därav blev han nog uppriktigt förvånad över att resten av världen inte höll med.
Exakt men nu vill han skylla ifrån sig med att han egentligen behöver en Mediecoach som lär honom att säga rätt sak vid rätt tillfälle😵. I mina ögon verkar han behöva en hjärnkirurg istället.
Herregud han är alltså 60 år och vet inte hur man för sig. Skämt på riktigt!
Jag kan ge ett tips helt gratis. Vet man inte vad man bör/får säga är det bättre att hålla käft.
Svårare är det inte. Tror han hittar på detta nu för att på något litet skruvat sätt erkänna att han kanske eventuellt kan ha gjort fel....eller inte.... Han vill bara släta över den storm som blåst upp i media över hans beteenden och personlighet.
Han kommer att göra så här om och om och om igen....
Citera
2026-06-01, 15:47
Medlem
Alla dar i veckan, hans personlighet är bara jag jag jag! Hoppas att han tar till sig ditt tips 😂
Citat:
Exakt men nu vill han skylla ifrån sig med att han egentligen behöver en Mediecoach som lär honom att säga rätt sak vid rätt tillfälle😵. I mina ögon verkar han behöva en hjärnkirurg istället.
Jag kan ge ett tips helt gratis. Vet man inte vad man bör/får säga är det bättre att hålla käft.
Svårare är det inte. Tror han hittar på detta nu för att på något litet skruvat sätt erkänna att han kanske eventuellt kan ha gjort fel....eller inte.... Han vill bara släta över den storm som blåst upp i media över hans beteenden och personlighet.
Citera
2026-06-01, 16:00
Medlem
Citat:
Alla dar i veckan, hans personlighet är bara jag jag jag! Hoppas att han tar till sig ditt tips 😂
Och tänk va! Nu har karlsloken blivit befodrad inom ICA. Nu får han v ä l j a ut vad som ska säljas( inom hygienartiklar förmodar jag). Låter lycklig som en 5-åring på tivoli. Han tror fortfarande att han får jobb på meriter 🤣 Anar han inte själv att PW har en avgörande roll där så är det pucko på riktigt !...stackarn.. 🥴
Citera
2026-06-01, 16:36
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Hua!
Vad kan vara värre än att beskåda Bauer som han nu beter sig?

Kanske att få se en mediatränad, plötsligt underdånig, ödmjuk, sliskig version, som liksom bara ber om att få vara kvar? 🤢

Jag ursäktar verkligen inte hans beteende, men hoppas han har ryggrad nog att fortsätta som han gjort!

It's better to burn out, than to fade away 🎵
Senast redigerad av osnuten 2026-06-01 kl. 16:51.
Citera
2026-06-01, 17:13
Medlem
Ja men seriöst 😄! Och nu tycker han att medieträning skulle vara något. Snälla det hjälper inte på honoms stora ego, no way!
Citat:
Och tänk va! Nu har karlsloken blivit befodrad inom ICA. Nu får han v ä l j a ut vad som ska säljas( inom hygienartiklar förmodar jag). Låter lycklig som en 5-åring på tivoli. Han tror fortfarande att han får jobb på meriter 🤣 Anar han inte själv att PW har en avgörande roll där så är det pucko på riktigt !...stackarn.. 🥴
Citera
2026-06-01, 19:01
Avstängd
Citat:
Ja men seriöst 😄! Och nu tycker han att medieträning skulle vara något. Snälla det hjälper inte på honoms stora ego, no way!
Det heter "hans stora ego".
Citera
2026-06-01, 21:14
Medlem
Citat:

Ska han provtesta bindor och tamponger istället för dasspapper och foundation 😜
Citera
2026-06-01, 23:22
Avstängd
Citat:
Det heter "befordrad".
Citera
2026-06-01, 23:36
Medlem
osnutens avatar
Citat:
ICA har verkligen fingertoppskänsla! 👌
Är det samma snillen som sätter priserna, om man väljer att handla hos dem?
Senast redigerad av osnuten 2026-06-01 kl. 23:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in