Jag är kluven. Jag är en förespråkare av yttrandefrihet till en viss punkt. USA har mycket större yttrandefrihet eftersom dom inte har HMF.
Man får nästan säga vad som helst i det landet. Vilket vi borde ha i Sverige också. Här har vi sjukt mycket begränsningar i lagen och mycket dubbelmoral. Jag får inte skrika white power i Sverige men jag får skrika black power.

Man får inte hata kriminella och skriva fula ord om dessa då kommer djurplågaren att sätta dit en så att han lever gott på pensionärenas pengar.
England verkar ha gått ännu värre när det kommer till begränsningar i yttrandefriheten.En oskyldig kommentar på nätet så kan polisen sparka in dörren och arrestera dig.
Kimmel får gärna säga att Tyler var höger, ser inget konstigt i det. Däremot är ju det mest logiskt att mördaren är vänster.
Däremot är ju Kimmel en av dom sämsta talkshow, jag tittar på han ibland ska inte ljuga men det finns bättre. Jag gillar James Cordan.
Tror snarare ägaren såg sin chans att bli av med honom och samtidigt skylla det hela på något annat.