Citat:
Ursprungligen postat av
JohnFitzgerald99
Precis så är det, som du beskriver. Man lär känna varandra på ett naturligt sätt på jobbet. Stor skillnad mot en date, där det ofta riskerar bli mycket stelare.
Dessutom, ifall du som man är gift eller upptagen, så är chansen stor att kvinnor blir extra intresserade. Kvinnor tycker det är oerhört spännande med någon som redan är upptagen, eller har en maktposition på jobbet. Detta gör att sådana män får väldigt svårt att värja sig i längden.
När jag började jobba inom LSS som vikarie, sommaren 2017, visade en fyra år äldre kollega (hon född 1989) intresse för mig, genom att ta mig på handen, lägga läppglans inför mig, frågade om det var ok för mig att hon gick i tights inför mig etc.
Hon var
fullständigt medveten om att jag var i en relation sedan hösten 2014, med mitt ex. som är fyra år yngre än mig.
Hon var, och är än idag, ensamstående mamma. Jag blev tillslut trött på hennes flörtandet och sa: "Jag skulle aldrig någonsin kunna tänka mig att vara tillsammans med en single mother!".
Flörtandena upphörde. Kanske för att hon tog det personligt.
Hon är otroligt snygg än idag, men eftersom hon gjort abort, i hennes tidigare liv, så vill jag inte ens röra henne med tång.