Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-13, 22:15
Medlem
Gracefulminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Entreprenören Elon Musk talade också, via videolänk, till demonstranterna. Han riktade skarp kritik mot Labourregeringen och premiärminister Keir Starmer, sa att ”Storbritannien snabbt eroderar” och att ”parlamentet borde upplösas”.

Ah, just det..

Musk har ju avslutat (fått kicken) sitt lilla projekt med att försvaga och bryta ner USA inifrån via infiltrationen av den högsta ledningen.
Så han har väl fått nya direktiv av sina uppdragsgivare (Kina/Ryssland), kan man ju tänka sig.

Och han som är en väldigt "passionerad" person (snäll omskrivning) kastar sig på det nya uppdraget.
Ingen tid.. ingen ro.
Citera
2025-09-13, 22:17
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Kan någon förklara varför "public service" kallar vanliga människor för extremhöger?

I deras PK-hjärnor är det så. Om man är emot invandring är man rasist. Om man är emot massinvandring är man högerextrem. Om man är för återvandring är man nazist.
Citera
2025-09-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Tack för tipsen men jag har genomskådat hela grejen med massinvandring för längesen. Jag har dessutom gett upp all framtidstro på Sverige.
Hur kunde du låta det gå så långt? Varför sa du inhäte något för innan så vi kunde rädda situationen?

Förlåt glömde dom förtryckta vänster männskor som ser till att du blir tyst.
Citera
2025-09-13, 22:18
Medlem
JoakimBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrax
Och som vanligt kommer en motdemonstration fullt av Palestina flaggor.. Jävla pack!

japp.. låt mig förklara den hära bilden för vänsterblivna.. föreställ dig Solna, å AIK ska fira någon vinst.. nu kommer ett gäng djurgårdare in å viftar sina flaggor överallt... hur-ser-det-ut? vem hör inte hemma där?
Citera
2025-09-13, 22:23
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Robinson nämnde i det avslutande talet att en ny demo var planerad och hänvisade till nån hemsida. Nån med koll? Har jag hallucinerat?

Jag hörde det också men missade helt vad hemsidan heter.
Citera
2025-09-13, 22:23
Medlem
Äntligen börjar dom vakna!
Citera
2025-09-13, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Märkligt att media vågar rapportera ärligt om demonstrationens omfattning; standard är annars att försöka skriva ned skalan och föringa allt. Men i övrigt är allt som vanligt: så snart folk samlas och hävdar något som är emot deras pk-agenda är det "högerextremt" och "högerpopulistiskt". Allt som är emot invandring och islamisering är höger i deras värld och även om majoriteten av de som demonsterar är arbetare och medellösa så är det ändå en högerextrem demonstration.

Storbritanniens folk har förvisso själv satt sig i dagens katastrofala situation genom lyfta fram politiker som varit uppenbara femtekolonnare, men nu verkar snart gränsen vara nådd. Det talas om risken för inbördeskrig i USA, men faktum är att risken för kaos i närtid är större i Storbritannien.

Ja, jag tittar aldrig på svensk media längre, gjorde i yngre dar men inte idag. Måste vara grovt sinnesslöa individer som med intresse regelbundet tittar på svensk media och köper det som sägs. Om jag får gissa är tittarsiffrorna rekordusla. Antaligen bara boomers, pensionärer och en lite klick vänsterblivna som tittar på skräpet.
Gjorde ett litet undantag idag och tittade på TV4s kvällsrapportering, rubriken: Högerextrem demonstration bla bla bla...Tommy Robinson en ökänd högerextrem bla bla bla....som blivit dömd flera gånger bla bla bla....spydde lite i munnen och bytte kanal igen.
"Neutrala" fniss, vänstervriden propaganda på bästa sändningstid är vad det är. Man la inte så mycket fokus på att Centerpartiet hade en brottsdömd partiledare när man rapporterade om Centerpartiet t.ex...

Alltså vem tittar på och köper det skräpet på daglig basis?
London är inte London längre, det är Londonistan. Deras borgmästare är muslim och har förringat problemen med pakistanska pedofilringar, stad efter stad i UK har tagits över och i flera städer är muslimer ledande borgmästare. Deras Labour-regering har gått full retard och arresterar människor som skriver samhällskritiska inlägg på nätet medan våldtäktsmän går fria från straff. Om jag får gissa på en plats där inbördeskrig bryter ut inom en överskådlig framtid så är det i UK. Tillståndet i UK är nästan om inte lite värre än i Sverige i dagsläget. Det är inget annat än helt logiskt att demonstranter går ut och protesterar när deras land nedmonteras.
Citera
2025-09-13, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
I så fall är västerlandets historia överlag on topic, och det borde du väl kunna ta i en egen tråd. Jag loggar in på Flashback och försöker få en överblick över vad som händer i London (något som de etablerade medierna inte lyckas återge), och det enda jag hittar är inlägg där människor som du förklarar världshistorien.

Om du är så överkåt på just London kan Brittiska medier vara en genväg...
Här diskuterar vi händelsen som sådan.
Citera
2025-09-13, 22:30
Medlem
Hellesylts avatar
Inga rasister i Londons gator!

Vi är allah människor och har allah rätt till att bo vart vi vill. Världen är global mitt hem är ditt hem.

Invandringen är bra för England den räddar ekonomin från att gå i recession, säkrar jobben och välfärden.

Det lönar sig på sikt vänta och se.
Citera
2025-09-13, 22:33
Medlem
george-nadas avatar
"Tiotusentals högerextremister"... Bra man blir påmind ibland om varför man inte ska följa MM.

Bra för England och Storbritanien, hoppas dom kan vända på utveckligen.
Citera
2025-09-13, 22:39
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
SD. Det första de gör i kommuner de får makten i är att ge sig på regnbågsflaggan.

ett stycke tyg är ditt exempel?
Citera
2025-09-13, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av george-nada
"Tiotusentals högerextremister"... Bra man blir påmind ibland om varför man inte ska följa MM.

Bra för England och Storbritanien, hoppas dom kan vända på utveckligen.

Dom är inte kloka MSM. Hundratusentals, en miljon som inte är indoktrinerade av MSM och skyddar sitt folk, som är sitt land - Demonstrerar Nu. Så skall dom skriva. Men dom är landsförrädare globalister i MSM, folkförrädare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in