Citat:
Ursprungligen postat av
SecretGarden352
Ärligt så tror jag att om man klagar på att win10 är långsamt, så blir inte win11 en superdundermedicin mot det. Möjligen linux.
Men jag tror att de flesta som fortfarande kör win10 gör det med avsikt att inte byta. För dem är inköp av maskin och operativsystem något man gör och sen ändrar man inte på det efteråt. Varken utbyte av någon hårdvara eller av operativsystemet.
Så win10 lär finnas kvar till hårdvaran krackelerar.
Nu är jag väl inte som de flesta. Köpte en burk med Win8, bytte grafikkort två gånger, bytt hårddisk tre gånger, satt i dubbla minnet. Satt in Win10. (grafikkorten byttes för de gick sönder, en gång på garantin och en gång efter)
Min burk är hur bra och snabb som helst, i7, 16ram, SSD. Men den klarar inte Win11. Har inte för avsikt att byta heller. Slutar Bank-ID att fungera så kanske? (har mobilt också, men ett jävla pyssel att skriva på telefon, flyttar, köper och säljer mest varje vecka.
La in Win11 som test med ett hack. Såg inga fördelar med det, tyckte burken blev aningen långsammare. Sedan alla jävla spionprogram Microsoft bakat in! Får väl sitta en halv dag för att försöka stänga av och renska bort skiten. Visst, det finns i Win10 också, men inte lika mycket.