2025-10-28, 23:12
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparexperten
Fanns massa Google sök på byggnaden och GM från Washington flera dagar innan mordet. Klassiskt beställnignsjobb, troligtvis av Mossad.
Ian Carrol gör en bra sammanfattning av det här i sina senaste senaste videos att Tyler Robinson Google söktes från Washington dagen före mordet på Charlie Kirk.
Citera
2025-10-28, 23:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Ian Carrol gör en bra sammanfattning av det här i sina senaste senaste videos att Tyler Robinson Google söktes från Washington dagen före mordet på Charlie Kirk.

Jag kollade precis den videon. Högintressant att någon sökte efter en okänd skytts namn (Tyler) innan han blev skytt, och i Israel.

Vad kan man dra för slutsatser av det, dock? Helt ärligt ställd fråga.
Citera
2025-10-28, 23:53
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Candace visade ju lite icke tidigare visad film igår, och även lite konversation hon hade med Kirk där han förutspådde att han skulle dö ung och att den ende som skulle försöka hitta dom skyldiga skulle vara Candace.

Dagens sändning börjar kl 17 lokal tid tror jag.

Ja den videon var helt otrolig. Jag såg den på Candace's kanal på tiktok, @CANDACE heter väl handlen.
Alltså screenshots på privata samtal mellan Candace och Charlie där Charlie skriver "I want you to be my David" (fattar inte vad innebörden är!) och att han drömt flera nätter att han kommer skjutas...
Citera
2025-10-29, 00:12
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag kollade precis den videon. Högintressant att någon sökte efter en okänd skytts namn (Tyler) innan han blev skytt, och i Israel.

Vad kan man dra för slutsatser av det, dock? Helt ärligt ställd fråga.
Candace Owens (med flera) vill få det till att Charlie Kirk mördades för att han skrivit i någon gruppchat att han brutit med Israel-lobbyn bara några dagar innan mordet samt att Charlie bjöd in Tucker Carlson samt komikern Dave Smith till något TPUsa event i Juli där de kritiserade Israel offentligt. Men den mest bisarra videon jag själv sett senaste dagarna är att Charlies "chief of staff" Mikey Mccoy vandrar iväg lugnt och stilla med telefon i örat ifrån eventet inte ens en sekund efter mordet äger rum och tycks inte titta tillbaka medan alla andra springer och agerar i total panik.
Senast redigerad av rtyuio 2025-10-29 kl. 00:15.
Citera
2025-10-29, 00:16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Candace Owens (med flera) vill få det till att Charlie Kirk mördades för att han skrivit i någon gruppchat att han brutit med Israel-lobbyn bara några dagar innan mordet samt att Charlie bjöd in Tucker Carlson samt komikern Dave Smith till något TPUsa event i Juli där de kritiserade Israel offentligt. Men den mest bisarra videon jag själv sett senaste dagarna är att Charlies "chief of staff" Mikey Mccoy vandrar iväg lugnt och stilla med telefon i örat ifrån eventet inte ens en sekund efter mordet äger rum och tycks inte titta tillbaka medan alla andra springer och agerar i total panik.

Det är skitkonstigt, men det behöver inte betyda något. Folk gör konstiga saker när det krisar.
Citera
2025-10-29, 00:26
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Det är skitkonstigt, men det behöver inte betyda något. Folk gör konstiga saker när det krisar.
Visst, lite märkligt beteende bara då detta sker mindre än en sekund efter skottet.
Citera
2025-10-29, 06:43
Medlem
LuluBrooksies avatar
Candace Owens påstår att hon var veckor ifrån att mer eller mindre bli utsedd till Charlie Kirks "andre man". Ska msn tro på det?

OM - det är så att Kirks mord är en show med squibs, som flera sagt, så finns det flera saker som passar väldigt bra in.

1 inget blod på skorna
2 kontakta Candace veckor innan. Berätta för henne att du drömmer att du blir skjuten, med tanken i bakhuvudet att hon kommer spara screenshots och dela med världen efter händelsen.
3 bara allmänt sättet allt känns som spel för gallerierna.
Citera
2025-10-29, 14:53
Medlem
Citat:
Candace Owens påstår att hon var veckor ifrån att mer eller mindre bli utsedd till Charlie Kirks "andre man". Ska msn tro på det?

OM - det är så att Kirks mord är en show med squibs, som flera sagt, så finns det flera saker som passar väldigt bra in.

1 inget blod på skorna
2 kontakta Candace veckor innan. Berätta för henne att du drömmer att du blir skjuten, med tanken i bakhuvudet att hon kommer spara screenshots och dela med världen efter händelsen.
Hmm, kanske det är Candace Owens, som är hjärnan bakom avrättningen?!
Citera
2025-10-29, 14:59
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Hmm, kanske det är Candace Owens, som är hjärnan bakom avrättningen?!
Men nejjj... Antingen är konspirationen att folk inifrån TPUSA sålde ut Charlie, och lät fienderna döda honom, eller så är konspirationen att allt är iscensatt och Charlie fortfarande lever.....
Citera
2025-10-29, 15:17
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Men nejjj... Antingen är konspirationen att folk inifrån TPUSA sålde ut Charlie, och lät fienderna döda honom, eller så är konspirationen att allt är iscensatt och Charlie fortfarande lever.....
Vem är du att bestämma vilka konspirationer som ska finnas? Vad min hjärna skapar för pusselbitar för att fylla hålen kan väl inte du bestämma?
Citera
2025-10-29, 15:30
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:

1 inget blod på skorna
Vad var det för kaliber på vapnet som Kirk sköts med?
Citera
2025-10-29, 16:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vem är du att bestämma vilka konspirationer som ska finnas? Vad min hjärna skapar för pusselbitar för att fylla hålen kan väl inte du bestämma?
Haha, bra poäng! Jag backar.

Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Vad var det för kaliber på vapnet som Kirk sköts med?
Varför frågar du mig sånt? Jag har ingen aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in