2025-10-03, 17:21
Medlem
En fråga, finns det någonting som mainstreammedia INTE ljuger om? Det verkar inte spela någon roll hur övertygande bevis som finns. Står det i Aftonbladet är det fejk.
Citera
2025-10-03, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
En fråga, finns det någonting som mainstreammedia INTE ljuger om? Det verkar inte spela någon roll hur övertygande bevis som finns. Står det i Aftonbladet är det fejk.
Du tycker att det finns övertygande bevis för att Tyler sköt Kirk med ett 30-06?
Citera
2025-10-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Macrons kärring tjänar på att Candace börjar fokusera på annat än att avslöja henne. Just saying...
Hmm, hur?
Candace är tillräckligt skicklig att hålla många bollar i luften.
+ CO behöver ju händelser till sina videos.
Citera
2025-10-03, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Du tycker att det finns övertygande bevis för att Tyler sköt Kirk med ett 30-06?

Det var inte min fråga, eller hur? När det gäller dig duger ingenting. Det har du visat när det handlar om månlandningen och 11 september. Förresten, hur går det med att följa pengarna?
Citera
2025-10-03, 18:23
Medlem
Värt att fundera på är varför "The deep state" eller vilka det är som ligger bakom mordet på Charlie Kirk, 11 september osv osv inte gör ett bättre jobb än att onopono och adaptern avslöjar bluffen inom en timme. Har ni några tankar kring det?
Citera
2025-10-03, 18:27
Medlem
Citat:
Värt att fundera på är varför "The deep state" eller vilka det är som ligger bakom mordet på Charlie Kirk, 11 september osv osv inte gör ett bättre jobb än att onopono och adaptern avslöjar bluffen inom en timme. Har ni några tankar kring det?
Båda är smartare än en hel hög med deepstatare.
Enligt onopono och adaptern.
Verkar det som.
Citera
2025-10-03, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Båda är smartare än en hel hög med deepstatare.
Enligt onopono och adaptern.
Verkar det som.

Kan ju tycka att "The deep state" borde ha resurser att utföra sina aktioner så att inte valfri person på Flashback kan avslöja bluffen. Samma sak med Nasa.
Citera
2025-10-03, 19:17
Medlem
Citat:
Det var inte min fråga, eller hur? När det gäller dig duger ingenting. Det har du visat när det handlar om månlandningen och 11 september. Förresten, hur går det med att följa pengarna?
Så vad var din fråga, om det inte handlade om mordet?
Citera
2025-10-03, 19:18
Medlem
Citat:
Jag har inte avslöjat nånting, men väldigt många andra har gjort det.

Låt mig säga så här...om du stod jämte någon som blev skjuten, hade din första tanke varit att skruva ner kameran bakom honom och plocka bort SIM-KORTET?
Senast redigerad av adaptern 2025-10-03 kl. 19:20.
Citera
2025-10-03, 19:19
Medlem
Citat:
Så vad var din fråga, om det inte handlade om mordet?

Tja, läs en gång till vad jag frågade om.
Citera
2025-10-03, 19:21
Medlem
Citat:
Jag har inte avslöjat nånting, men väldigt många andra har gjort det.

Japp. Candace har avslöjat att det är bisarr propaganda att Mengele skar sönder människor och sedan sydde ihop dem. Bravo.
Citera
2025-10-03, 19:23
Medlem
Citat:
Japp. Candace har avslöjat att det är bisarr propaganda att Mengele skar sönder människor och sedan sydde ihop dem. Bravo.
Är det inte lite märkligt att dom bygger om och gjuter betong över hela brottsplatsen några dagar efter mordet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in