2025-10-26, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det är meningslöst att länka till dig för du vågar ju inte klicka på länkarna...
Fel. Du ljuger. Som alla "truthers". Ingen sanning, bara teorier. Noll sanning. Eller hur?
Citera
2025-10-26, 09:03
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Du har inte en aning om hur dom som låg bakom mordet resonerar.

Det flyger långt över ditt huvud.
Jag är 100% säker på att det inte var planerat som ditt lapptäcke till teori.

Och jag är ännu mer säker på att konspiratörerna inte placerade ett vapen i fel kaliber i skogen för att leda misstankarna mot sig själva.
Citera
2025-10-26, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Varför skjuter inte jägare älgar i tinningen?

På ett avstånd på 180 meter har du en större chans att träffa något vitalt om du siktar mot hjärtat än ett headshot.
Skytten behövde sikta högre men tog ut för mycket marginal, ungefär dubbelt så mycket.
En a-box träff/precisionsskott är helt klart möjligt på 180 meter om skottet är ganska horisontellt, men elevationsskillnader måste man träna på för sig.

Du behöver inte kompensera direkt för höjdskillnad på endast 172 meters avstånd med den ammunitionen och geväret som var en Mauser 98 med ett mycket mycket kraftfullt kikarsikte.
Citera
2025-10-27, 22:23
Medlem
Västkustskts avatar
Jag har tänkt lite på det här, och det är verkligen en svag konspirationsteori, jag rankar den väldigt lågt. Av de jag satt mig in i så är det bara jet fuel hoax som jag rankar lägre.

Det är totalt ologiskt att människorna Kirk hade omkring sig, och hans fru, skulle gadda ihop sig mot honom och mörda honom. Hela konspirationsteorin faller redan där.

När domen faller för Tyler Robinson kommer ni se att jag hade rätt.

Det var Tyler på taket. Vapnet var en Mauser 98 i kaliber 30-06.
Citera
2025-10-28, 01:51
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Det är totalt ologiskt att människorna Kirk hade omkring sig, och hans fru, skulle gadda ihop sig mot honom och mörda honom. Hela konspirationsteorin faller redan där.
Dom saknar ju i princip motiv. Jag tror liksom inte att hans fru är en sån stone-cold bitch att hon låter mörda sin make och fadern till hennes barn för clout.
Citera
2025-10-28, 14:33
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt

Enligt haltande logik eller vad för slag av logik?

Kirk lever enligt min logik.
Citera
2025-10-28, 18:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Enligt haltande logik eller vad för slag av logik?

Kirk lever enligt min logik.
Något är det ju aom inte stämmer.
Krokodiltårarna från Erika.
Det där "vittnet" som säger "They shot Charlie!" och försöker att inte le/dölja ett smil...
Citera
2025-10-28, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det där "vittnet" som säger "They shot Charlie!" och försöker att inte le/dölja ett smil...
Candace visade ju lite icke tidigare visad film igår, och även lite konversation hon hade med Kirk där han förutspådde att han skulle dö ung och att den ende som skulle försöka hitta dom skyldiga skulle vara Candace.

Dagens sändning börjar kl 17 lokal tid tror jag.
Citera
2025-10-28, 20:54
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Hur skulle hon agera för det ska vara godkänt för dig?

Citat:
Candace visade ju lite icke tidigare visad film igår, och även lite konversation hon hade med Kirk där han förutspådde att han skulle dö ung och att den ende som skulle försöka hitta dom skyldiga skulle vara Candace.
Länk och tidsstämpel tack.
Citera
2025-10-28, 21:51
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:

Dagens sändning börjar kl 17 lokal tid tror jag.
Vad drar du för slutsatser av det?
Citera
2025-10-28, 22:11
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:

Hela skiten är en bisarr teater och det krävs inte mycket efterforskning för att inse.

Dessa tre poddar tar upp händelserna och avslöjar bedrägerierna bäst av de jag funnit.

DDGotAPodcast - https://www.youtube.com/@DDGotAPodcast/streams
Mr Let Go - https://www.youtube.com/@MrLetGo/streams
The Jimmy Dore Show - https://www.youtube.com/@thejimmydoreshow/videos
Citera
2025-10-28, 22:33
Avstängd
Fanns massa Google sök på byggnaden och GM från Washington flera dagar innan mordet. Klassiskt beställnignsjobb, troligtvis av Mossad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in