2026-08-28, 10:30
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Hon var i en annan delstat.
Haha. Hon tjänar nog tillräckligt med pengar för att kunna ta flyg om så krävs. Somsagt, dåligt exempel.
Citera
2026-08-28, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Haha. Hon tjänar nog tillräckligt med pengar för att kunna ta flyg om så krävs. Somsagt, dåligt exempel.
Givetvis kan hon ta flyg. Men du förstår kanske att det kräver en del planering och en ganska lång tids resande? Så varför fick hon inte vara med via livestream? Piers Morgan t ex pratar alltid med med folk via livestream.
Citera
2026-08-28, 10:37
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Givetvis kan hon ta flyg. Men du förstår kanske att det kräver en del planering och en ganska lång tids resande?
Ni som försvarar Candace och hennes konspirationsteorier har väldigt hård retorik när det kommer till Erika Kirk och TPUSA, men Candace ska man helt plötsligt ha förståelse för och hennes argument får man inte kritisera? Kan du inte se dubbelmoralen i det?

Och om man inte kan närsomhelst så säger man inte kaxigt "välj tid och plats och så kommer jag", då säger man något i stil med "låt oss diskutera tid och plats och komma överrens om något som passar båda parter".
Citera
2026-08-28, 10:45
Medlem
Citat:
Ni som försvarar Candace och hennes konspirationsteorier har väldigt hård retorik när det kommer till Erika Kirk och TPUSA, men Candace ska man helt plötsligt ha förståelse för och hennes argument får man inte kritisera? Kan du inte se dubbelmoralen i det?

Och om man inte kan närsomhelst så säger man inte kaxigt "välj tid och plats och så kommer jag", då säger man något i stil med "låt oss diskutera tid och plats och komma överrens om något som passar båda parter".
Ja så kunde hon uttryckt sig men hos sa det nog i affekt.
Citera
2026-08-28, 12:08
Medlem
På Netflix kan man nu se Death of a Pastors Wife och den är mycket sevärd. Religiösa sekter drar till sig riktigt otäcka människor. Jag tycker det finns vissa paralleller med dokumentären och TPUSA. Eller Knutby. Så jag tycker inte alls att det skulle vara konstigt ifall TPUSA är inblandade i mordet. Och att dom vägrar prata med Candace förstärker mina misstankar.
Citera
2026-08-28, 12:26
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
På Netflix kan man nu se Death of a Pastors Wife och den är mycket sevärd. Religiösa sekter drar till sig riktigt otäcka människor. Jag tycker det finns vissa paralleller med dokumentären och TPUSA. Eller Knutby. Så jag tycker inte alls att det skulle vara konstigt ifall TPUSA är inblandade i mordet. Och att dom vägrar prata med Candace förstärker mina misstankar.
Men snälla nån, är du seriös? Du kan ju inte skylla allt som sker på TPUSA och Israel (eller uppenbarligen kan du det ), ser du inte hur det är att gå för långt?
Citera
2026-08-28, 12:28
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Ja så kunde hon uttryckt sig men hos sa det nog i affekt.
Ännu en gång ursäktar du Candace och försvarar henne som att hon är din drottning och du hennes soldat...
Citera
2026-08-28, 12:43
Medlem
Citat:
Men snälla nån, är du seriös? Du kan ju inte skylla allt som sker på TPUSA och Israel (eller uppenbarligen kan du det ), ser du inte hur det är att gå för långt?
Jag tycker du ska titta på dokumentären.
Citera
2026-08-28, 12:55
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Kommer från någon som följer Candace Owens likt en sektmedlem.
Citat:
Jag tycker du ska titta på dokumentären.
Det kan jag absolut göra. Den är säkert intressant.
Citera
2026-08-28, 16:29
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Håller med! 👍
Det är så lätt att lägga till 'Ja, givet att jag inte har något annat inbokat' eller vad tusan som helst.
Och nu sa hon det tydligen i affekt och menade det inte alls. Då kan man ju undra om hon brukar säga saker i affekt som hon inte menar, och om så är fallet - bör man ta något hon säger på allvar någonsin?
Citera
2026-08-28, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det är så lätt att lägga till 'Ja, givet att jag inte har något annat inbokat' eller vad tusan som helst.
Och nu sa hon det tydligen i affekt och menade det inte alls. Då kan man ju undra om hon brukar säga saker i affekt som hon inte menar, och om så är fallet - bör man ta något hon säger på allvar någonsin?
Nej. Hon tycker att månlandningarna är "fake and gay" samt att hon inte är säker på vilken form jorden har. Hon är totalt hjärndöd.
Citera
2026-08-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Du bör kolla dokumentären Death of the Pastors Wife. jag tycker det finns likheter mellan TPUSA och den sekten dokumentären handlar om. Det skulle vara intressant att höra vad du tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in