Citat:
Ursprungligen postat av
detektiven789
Ok, men du medger alltså att om det skulle vara en korrekt uppgift så innebär den en totalt bakslag för dig och övriga vänstertrollen. Då får vi avvakta... 😁😁😁
Inte alls. Jag tycker det är precis lika löjligt att försöka vrida det här till "vänsterpropaganda" som att försöka vrida det "högerpropaganda". Eller, om jag får rätta mig själv, det är urlöjligt. Men det är förstås intressant att följa med också det utifrån...
Om det stämmer så är det sannolikt så att det är den egentliga orsaken till mordet. Kirk var ju aningen extrem gällande transvestiter (han upprepade i stort sett vad hela den kristna ytterhögern anser, men med normala ögon sett är det "extremt"). Så mördaren har i så fall kommit fram till att Kirk utgör ett hot (mot den han älskar eller dem som par, om ryktet stämmer). Eller nån annan angränsande, emotionellt laddad orsak. Det finns ju människor som angriper andra människor bara för att deras älskade "blev ledsen" (har själv varit tvungen att gå emellan när en sån idiot gick igång på en krog en gång).