Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor

Jävla rappakalja.
Är du arg än?
Inte det minsta. Tvärtom.
Jag tycker faktiskt att det är rätt humoristiskt att du överöser statssekreteraren på amerikanska UD med screenshots och länkar, från FB dessutom. Jag är helt säker på att han tycker att det är jättekul (men: som man bäddar får man ligga

).
Men eftersom du i vanlig ytterhögerordning försöker begränsa yttrandefriheten genom att skrämma dina meningsmotståndare så tyckte jag att det var på tiden att nån belyste galenskapen i det du påstår. Du kan nämligen skicka hur många bilder som helst, men det är inget att vara rädd för och ingen kommer att bli portad från USA pga. att du skickat screenshots till nån på amerikanska UD.
Dessutom har jag i mitt stilla sinne undrat hur det du sysslar med förhåller sig regel 1.08, du vet "
...hot eller förtäckta hot riktade mot andra användare är förbjudet". Det är ju nämligen vad du sysslar med, du hotar andra användare. Att bara ange dem i tysthet är en sak (den sortens råttor finns i alla samhällen), men att hota med repressalier från USA, tack vare dina handlingar, är knappast ok. Men kanske ingen har agerat angivare mot dig... (och du kan vara lugnt, det ligger inte för mig att ange nån heller)