2025-09-14, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blue2000
Ja men han har solglasögon på bilderna. Han kommer att bli gripen men jag tror mer på inom 1-2 veckor

I told you, inom 24h, pajas. Var snäll uttryck dig aldrig mer med nonsens som ditt förra inlägg.
Citera
2025-09-14, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Har de inget avgörande att gå på inom 48 timmar (från mordet) så är det stor risk att de aldrig hittar gärningsmannen.

Börjar verkligen bli bråttom nu. Myndigheterna framstår som inkompetenta, i bästa fall.

haha, vilken jävla pajas du visade dig vara. Som JAG sade, dom kommer gripa honom inom 24h efter mitt inlägg, vilket dom mycket riktigt gjorde.

Var så vänlig och uttala dig aldrig igen i crimetrådar, när du uppenbarligen är helt efterbliven i dina uttalanden.
Citera
2025-09-14, 00:42
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Har de inget avgörande att gå på inom 48 timmar (från mordet) så är det stor risk att de aldrig hittar gärningsmannen.

Börjar verkligen bli bråttom nu. Myndigheterna framstår som inkompetenta, i bästa fall.
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
haha, vilken jävla pajas du visade dig vara. Som JAG sade, dom kommer gripa honom inom 24h efter mitt inlägg, vilket dom mycket riktigt gjorde.

Var så vänlig och uttala dig aldrig igen i crimetrådar, när du uppenbarligen är helt efterbliven i dina uttalanden.
Jaså? Inget av det jag skrev var felaktigt. Träskalle.

De första 48 timmarna är avgörande i mordutredning. Efter det kallnar spåret och då är det stor risk att gärningsmannen går fri.

Det var bråttom, eftersom tiden började ta slut.

Myndigheterna framstår som inkompetenta om de inte lyckas gripa en gärningsman. Som tur var så fick de gärningsmannen serverad på ett silverfat.

Jag konstaterade fakta helt enkelt.

Jag har inte påstått att gärningsmannen skulle komma undan. Har enbart konstaterat att en gärningsman är svårare att hitta ju längre tiden går. Att risken ökar för varje timme som går.

Det var väl tur att pappan anmälde sonen så att brottet kunde klaras upp. Utredarna hade uppenbarligen ingen aning om att Tyler Robinson var gärningsmannen.

Det är snarare du som borde låta bli att uttala dig i framtiden, då du inte begriper så grundläggande saker angående mordutredningar, och dessutom tycks lida av bristande läsförmåga.
Senast redigerad av Bone Collector 2025-09-14 kl. 01:18.
Citera
2025-09-14, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Enligt Reuters

https://www.reuters.com/world/us/who...er-2025-09-12/

At the time of the shooting, Robinson was living at his parents' house in Washington, a farming and residential community of approximately 28,000 near Zion National Park in southwestern Utah.

Så bode/bor trans rumkamraten också där? Hos mormonerna?
Robinson och hans transa hyrde en lägenhet, eller snarare rum i ett hus. De bodde inte hos hans föräldrar.
Läs gärna uppdateringar i media istället för att ställa meningslösa frågor, du har ännu inte lyckats prestera ett inlägg av värde i tråden.
Citera
2025-09-14, 01:14
Medlem
Regeringsbildares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Eller så är det bara så enkelt att Kirk blev skjuten av en no body, ingen konspiration bara skjuten av en som är knäpp som vuxit upp och uppfostrats i en radikal republikansk och djupt religiös familj.

Vad kan man annars bli med sådana uppväxt förhållande än knäpp

Kirk var inte ens värdig en annan bödel, inget heroisk eller matyriskt bara knäppt av en knäppis

Sorgligt? ja! speciellt för Kirks barn men det ger dem förhoppningsvis utrymme för en normal uppväxt.

Som Trump uttryckte sig när han fick en kula i örat, det var Guds vilja att skytten missade.
Så nu måste det då vara Guds vilja att Kirk blev skjuten och dog.
En klassiker att skylla sitt egna handlande pga dålig uppväxt
Citera
2025-09-14, 01:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Robinson och hans transa hyrde en lägenhet, eller snarare rum i ett hus. De bodde inte hos hans föräldrar.
Läs gärna uppdateringar i media istället för att ställa meningslösa frågor, du har ännu inte lyckats prestera ett inlägg av värde i tråden.
fakta på det

Du kanske har missat något i din fantastiska kunskapsbank mormoner tillåter inte homosexualitet

Och du akta dig för bögar och transvestiter, de har samlat på sig en massa vapen och kommer att bli värre än muslimerna

Sätt på dig foliehatten och hoppas på att de inte hittar dig
Citera
2025-09-14, 01:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Regeringsbildare
En klassiker att skylla sitt egna handlande pga dålig uppväxt
Javisst men bevisat. Du vet forskning och undersökningar sånt som inte du tror på

Utom när det gäller arv och miljö gällade muslimer och afrikaner kan jag tänka mig

Har du ställt dina föräldrar till svars för att du blev vaccinerad som barn?
Nu har vänstern och kommunisterna, bögar och transvestiter samt muslimer full koll på dig

Vi får ha förhoppning till Kirks barn att de klarar sig ifrån radikalism och förvrängd världsbild nu när deras pappa är ur bilden
Senast redigerad av PR400 2025-09-14 kl. 01:38.
Citera
2025-09-14, 02:04
Medlem
Iman2014s avatar
Kan någon länka till videon där man ser mordet på Charlie Kirk i närhet?

Alltså där man kan se ögonblicket han skjuts, börjar blöda och faller ner och dör.
Citera
2025-09-14, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Hur en del vänsterstudenter reagerade på att Charlie hade blivit skjuten. Det vrider sig i magen när man ser detta:

https://www.youtube.com/watch?v=_ZyVixw5238

Nu är jag för abort visserligen (under vissa villkor), men inte fan gottar jag i mig att Charlie skjöts.

”We made a huge mistake when we passed the Civil Rights Act in the 1960s.”
Detta uttalande hävdar att lagen från 1960-talet som förbjöd rasdiskriminering var fel, vilket kritiker ser som att han förringar kampen mot segregation och rasism.

Om Martin Luther King Jr.:
Han har sagt att MLK var “awful” och “not a good person” och att han förmodligen hyllas för saker han inte ens trodde på.

Påstående om att abort är värre än Förintelsen:
“It is never right to justify the mass termination of people under the guise of saying they are unwanted. That’s how we get Auschwitz … When en deltagares fråga om han jämför med Förintelsen, svarade han: ‘Absolutely, I am. In fact, it is worse. It’s worse.’”

Syn på trans / könsidentiteter:
Han har sagt: “I refuse to lie. I will not call a man [a woman] or a woman a man … I think it’s a mental disease … we treat with body treatment when it should be brain treatment.”

Black Lives Matter” = “Burn, loot and murder” + flaggor etc.:
Han hävdade att BLM står för “burn, loot and murder” och att det borde vara lagligt att bränna en BLM-flagga.

Islam / Islamism-uttalanden:
“Islam is not compatible with Western civilisation.” “Islam is the sword the left is using to slit the throat of America.”
Om Profeten Muhammed kallad “warlord”, “pedophile” etc i vissa sammanhang.

Sen massa bullshit om att det inte är Israels fel att Israel dödar 20.000 palestinska barn sedan 2023.

Bara ett axplock. Jag skriver inte detta för att debattera om han har rätt eller fel. Visar bara varför folk kanske firar.
Citera
2025-09-14, 02:15
Medlem
Den riktiga skytten är långt borta, känns väldigt lurt med denna Tyler Robinson. Vilken mördare skulle tappa det och erkänna mordet efter 33 timmar? Skulden skulle ta längre att käka upp en, veckor till och med. Denna mördare har gått långt med planeringen och varför bara tappa det helt nu?
Citera
2025-09-14, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftigkille18
Den riktiga skytten är långt borta, känns väldigt lurt med denna Tyler Robinson. Vilken mördare skulle tappa det och erkänna mordet efter 33 timmar? Skulden skulle ta längre att käka upp en, veckor till och med. Denna mördare har gått långt med planeringen och varför bara tappa det helt nu?

Killen är 22 bast. Hjärnan är inte färdigutvecklad vid det laget. Konsekvenstänket kommer efter, både för dådet och skrytandet.
Citera
2025-09-14, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Kan någon länka till videon där man ser mordet på Charlie Kirk i närhet?

Alltså där man kan se ögonblicket han skjuts, börjar blöda och faller ner och dör.
Sök i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in