2025-09-13, 17:57
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Barnen blir radikaliserade i college, Elon Musk har tagit upp detta problem sedan lång tid tillbaka. College är sjukt woke i USA, vettiga föräldrar kommer vägra att släpp iväg sina barn.

aldrig i Utah speciellt inte med mormoner
Citera
2025-09-13, 18:01
Medlem
Citat:
Jag har inte hört vad han sa där då du inte direktlänkade dit, men jag gissar att det var att han var emot abort. Ja det var han, han var emot mord.

Vad har detta med Kirk att göra?

Groypersarna har ogillat Kirk ett tag för de tycker han är för mesig. De spenderar mer tid på att antasta andra konservativa de inte tycker är konservativa nog.
Citera
2025-09-13, 18:06
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
aldrig i Utah speciellt inte med mormoner

Uppenbarligen blev han radikaliserad, svårt att invända emot fakta.

Citat:
Ursprungligen postat av meanmanturbo
Groypersarna har ogillat Kirk ett tag för de tycker han är för mesig. De spenderar mer tid på att antasta andra konservativa de inte tycker är konservativa nog.

Jaha men vad har det med tråden och Kirk att göra?
Citera
2025-09-13, 18:45
Medlem
Citat:
Uppenbarligen blev han radikaliserad, svårt att invända emot fakta.

Jaha men vad har det med tråden och Kirk att göra?

Att mördaren skulle tillhöra groypers. Memesen på hylsonrna är groypser memes.
Citera
2025-09-13, 18:53
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:

Jaha en av alla konspirationsteorier som altid kommer fram. Kan det inte varit någon från Flat earth då?
Citera
2025-09-13, 19:00
Medlem
KjellSorterings avatar
Citat:
Jaha en av alla konspirationsteorier som altid kommer fram. Kan det inte varit någon från Flat earth då?

Är väl mer än konspirationsteori? Det som stod på kulorna är släppt likaså bilder och namn på den nu gripne. Snart får vi reda på mer.
Citera
2025-09-13, 19:18
Medlem
Citat:

Groypers avskydde Kirk för att han var för "mesig", inte tillräckligt hatisk mot grupper som feminister, LGBTQ+, i abortfrågan etc. Kirks balanserade kritik retade upp groypers.

Taylor Robinson avskydde Kirk för att han ansåg att Kirk var hatisk, spridde hat osv. Alltså ur ett vänsterperspektiv och helt emot hur groypers-anhängare skulle resonera.

Föreslår att du släpper ett idiotiskt spår. Om du trots allt inte fattar, förklara hur en groyper skulle kunna leva ihop med en man som höll på att byta kön:

Citat:
Charlie Kirk’s alleged shooter Tyler Robinson was living with a transgender partner who was in the process of transitioning from a male to a female, a law enforcement source confirmed to The Post Saturday.
https://nypost.com/2025/09/13/us-new...ender-partner/
Citera
2025-09-13, 19:57
Medlem
RascarCapacs avatar
Förklaringen av memes

Värd att se
Citera
2025-09-13, 20:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Groypers avskydde Kirk för att han var för "mesig", inte tillräckligt hatisk mot grupper som feminister, LGBTQ+, i abortfrågan etc. Kirks balanserade kritik retade upp groypers.

Taylor Robinson avskydde Kirk för att han ansåg att Kirk var hatisk, spridde hat osv. Alltså ur ett vänsterperspektiv och helt emot hur groypers-anhängare skulle resonera.

Föreslår att du släpper ett idiotiskt spår. Om du trots allt inte fattar, förklara hur en groyper skulle kunna leva ihop med en man som höll på att byta kön:

https://nypost.com/2025/09/13/us-new...ender-partner/
Ja NYP är ju en trovärdig källa

Speciellt när de hänvisar till anonym källa

The Guardian tog bort sin artikel om Robertsons. Ett uttalade från en föredetta anonym klasskamrat.

Det som talar mest är tystnaden från Trump och Nick Fuentes, den sistnämnde uppmanar även sina anhängare till lugn.

Utalande från Fuentes egna sändningar:
”To all of my followers, if you take up arms, I disavow you, I disown you in the strongest possible terms. That is not what we are about.”

Formuleringen är typisk för en ”damage control”-strategi
Senast redigerad av PR400 2025-09-13 kl. 20:24.
Citera
2025-09-13, 20:43
Medlem
Hur en del vänsterstudenter reagerade på att Charlie hade blivit skjuten. Det vrider sig i magen när man ser detta:

https://www.youtube.com/watch?v=_ZyVixw5238

Nu är jag för abort visserligen (under vissa villkor), men inte fan gottar jag i mig att Charlie skjöts.
Citera
2025-09-13, 20:52
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Hur en del vänsterstudenter reagerade på att Charlie hade blivit skjuten. Det vrider sig i magen när man ser detta:

Nu är jag för abort visserligen (under vissa villkor), men inte fan gottar jag i mig att Charlie skjöts.

Ja den liberala vänstern är ondsinta våld- och mordförespråkare.
Citera
2025-09-13, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775

Jag håller fullkomligt med dig, var och en ska kunna ha rätt till sina egna politiska åsikter utan hot om våld.

Jag tror inte att mordet på Kirk var politiskt varken från vänster eller höger.

Utan ett mord utfört av en person som tappat förståndet helt.

Kirk kommer inte hamna bland de politiska martyrerna utan som offer för meningslöst våld och skjutande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in