Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2025-09-09, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robinest
Okej lilla söta gumman. Jag är en 35-årig man med ett decennie i militären. Du får kalla mig "grabben" men fortfarande, prata om verkligheten snorunge.

Sa jag det? Nej det sa jag inte. Jag sa motsatsen så all din puckade text var i onödan. Slidunge.
Militären? Jaharu, säger mig ungefär ett decennium av skyddad verkstad då grabben.
Men berätta, vad har du varit med om att bestämma i samhället då under denna ljusa tid i ditt liv?
2025-09-09, 22:54
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Fast allra det här är super-ghey. Tjejer vill vara omhändertagna och killar vill vara omhändertagande.

Edit. För 109e Glen. Det är inget sämre varken eller. Män bör inte ha samma att säga om familjeförhållanden. Tjejer bör inte ha samma att säga om samhället.

Det är därför de skaffar barn.

Alla vet att bäbisar är perfekta som stöd till en skör kvinna, och kan hjälpa med allt från jobb till matlagning, städning och snickrande.
2025-09-09, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det är därför de skaffar barn.

Alla vet att bäbisar är perfekta som stöd till en skör kvinna, och kan hjälpa med allt från jobb till matlagning, städning och snickrande.
Ja herregud, jag hade helst haft minst ett tjog bebisar som kunde sköta den skiten. Hatar sånt där jobb som hör ihop med hus och hem.
2025-09-09, 23:16
Medlem
Robinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Ja herregud, jag hade helst haft minst ett tjog bebisar som kunde sköta den skiten. Hatar sånt där jobb som hör ihop med hus och hem.

Ah fast nej. Trådens poäng är att du vore en otrogen hora.
2025-09-09, 23:17
Medlem
Negerflyktings avatar
Om TS räckt mig ett papper med sin rant hade jag genast skrivit under med mitt fullständiga namn.

Han har rätt.
2025-09-09, 23:17
Avstängd
Citat:
Du typ bekräftade min poäng i och med att du inte ens förstod den. Tack.

Exakt detta jag pratar om. Vi alla vet det. Tjejen här ovan, tror någon att hon är mottaglig för en seriös diskussion om vad formell logik är?

Du har 100 % rätt.

Kvinnor gör en sådan oerhörd skada i yrkeslivet att vårt land aldrig kommer att repa sig.

Men naturen tar själv ut sin rätt och så småningom kommer de att få en burka dragen över huvudet och en spark i röven tillbaka till kök och barnkammare.

Ordningen återställd! Det komiska är att kvinnorna som de stövelskickare de är likförbaskat kommer att hylla sina förtryckare som befriare. De kommer att hävda att de själva vill ha burkan, laga mat och ta hand om barnen.

Vilket kanske ändå är bättre än att spruta in botox, leka kontor och mörda sina egna barn genom abort.
2025-09-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ah fast nej. Trådens poäng är att du vore en otrogen hora.
Nejdå, otrogen är jag inte. Aldrig.

Men du skrev ju i din trådstart "Det var en snäll idé, låta dem få allt vi har, men uppenbarligen var de evolutionärt inte utvecklade för detta. Sen gav vi dem P-pillret och samhället flippade ur totalt."

Är du så gammal så du var med då samtidigt som du är 35? Alltså grabben, jag får inte ihop det du skriver!
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2025-09-09, 23:21
Moderator
Ej feminism
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem