Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Det var du själv som skrev om din "känsla i pungen", jag väljer att göra narr av ditt ordval precis som det behagar mig. Välj dina ord mer noggrant nästa gång om du inte vill bli hånad.
Det var väldigt kul för mig att jag svarade det jag gjorde på det och att du i ett till inlägg direkt efter igen pratade om min pung. Tycker du det var min vitala andemening?
Eller är att göra narr av mig av högre värde än att bemöta min mening. Tack lilla gumman, du hjälper min poäng.
Citat:
Ursprungligen postat av
PastorBolognese
Jag läste texten men förstod inte alls. Man får alltså inte ha flera sidor, som att vara tuff ibland och vilja känna trygghet ibland utan måste alltid vara tuff? Är det det som man ska förlora rösträtten av, gäller det ju även majoriteten av män. Ge gärna något mer konkret som exempel för det här låter mer som att det är du som har problem med kvinnor än gemene man.
Du är uppenbart brud så du fattar inte vad som är bäst för dig själv. Jag menar, inte ens du själv faktiskt vill ha en man som ligger och lipar mot din axel.
Ja. Man måste alltid vara tuff.
Världen är hård. Hårdast mot de svagaste. Då behöver de tuffa vara tuffa.
Edit. Vill vara balanserad. Jag har naturligtvis lipat i en tjejs knä i mitt liv. Det är inte bäst för alla.