2025-09-06, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Blattar som integrerat sig, lever som oss och tänker som oss är ok.
Muslimer, kärringar med huckle och kriminella är inte ok!

Ta seden dit du kommer.
Säg det till svenska nunnor.
Citera
2025-09-06, 18:10
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Blattar som integrerat sig, lever som oss och tänker som oss är ok.
Muslimer, kärringar med huckle och kriminella är inte ok!

Ta seden dit du kommer.

Helt enig.
Det handlar inte om ursprung; det handlar om hur väl integrerad en person är; hur bekväm hen känner sig med svenska värderingar; hens ambition att lära sig svenska språket, ha svenskt umgänge.

En av SD’d "husblattar" heter Nima Gholam Ali Pour.
En lysande stjärna (ej ironi).
Citera
2025-09-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Ja? Varför ska babbar stå och diskutera en svensk kulturkanon öht? De är inte svenskar, kommer aldrig bli. De ska inte säga ett knyst om vad svenskar gör i sitt land: de ska stå med mössan i hand och tacka Sverige för att de öht får befinna sig i Sverige, och de ska självklart inte få representera ett svenskt parti i Sveriges riksdag. Helt sinnessjukt att vi låtit det gå så här långt, med importerade fucking sandapor som får styra över svenskar i Sverige.

Tack. Dina inlägg demonstrerar precis det jag menar. Kommer SD:s husblattar inse att One2Many representerar den genomsnittlige sverigedemokraten? Eller kommer de och de invandrare som sympatiserar med SD fortsätta att hoppas på att om de bara anstränger sig lite mer kommer rassarna acceptera dem och behandla dem som jämlikar?
Citera
2025-09-06, 18:16
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Säg det till svenska nunnor.
Ser inte nunnor som ett problem, fan aldrig sett en nunna annat än på TV. Hucklena som vaggar runt i stadens centrum ser man så fort man åker dit, oberoende vilken tid eller veckodag det är så dräller det omkring hucklen. Fullt arbetsför ålder men de dräller bara omkring.
Citera
2025-09-06, 18:17
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Tack. Dina inlägg demonstrerar precis det jag menar. Kommer SD:s husblattar inse att One2Many representerar den genomsnittlige sverigedemokraten? Eller kommer de och de invandrare som sympatiserar med SD fortsätta att hoppas på att om de bara anstränger sig lite mer kommer rassarna acceptera dem och behandla dem som jämlikar?

Du, lilla gubben, man kan vara en del av den svenska nationen utan att lägga beslag på och förringa den svenska etniciteten.

Babbar behöver veta sin plats.
Citera
2025-09-06, 18:31
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ja, falsk. Lawen Redar och Parisa Liljestrand är båda "skötsamma invandrare" ändå störde det uppenbarligen Stegrud att de debatterade svensk kulturkanon på tv.

Kanske för att de inte är svenskar.. Inte svårare än så .. De hatar Sverige och alla oss RIKTIGA svenskar.

Smutsmänniska
Citera
2025-09-06, 18:44
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Så du förnekar att japan är en etnicitet, att du kan testa det genetiska materialet hos en japan och se att japanen kommer från Honshu? Du förnekar att japaner har en unik kultur, ett eget språk och en gemensam historia?

Du tror att en blond, blåögd german är en japan för att det står japan i passet? Du tror på fullaste allvar att etnicitet är detsamma som nationaliet?

Du är ett äckel och en rasförrädare.

Så om jag är dansk, kan jag kalla mig svensk då? Eller måste man kalla sig german eller hur går det till?

Om inte, hur är du säker på att du är så ren Svensk som du påstår?
Citera
2025-09-06, 18:46
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Så om jag är dansk, kan jag kalla mig svensk då? Eller måste man kalla sig german eller hur går det till?

Om inte, hur är du säker på att du är så ren Svensk som du påstår?

Fascismen lever stark hos er "korrekta" godhetsknarkare

Snacka om att skjuta av hela foten
Citera
2025-09-06, 18:56
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Fascismen lever stark hos er "korrekta" godhetsknarkare

Snacka om att skjuta av hela foten

Så du har inget konkret svar på det förutom att konspirera vad jag tycker och tror? Otippat.
Citera
2025-09-06, 19:00
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ja, falsk. Lawen Redar och Parisa Liljestrand är båda "skötsamma invandrare" ändå störde det uppenbarligen Stegrud att de debatterade svensk kulturkanon på tv.

Nej. Du förstod uppenbarligen inte vad Stegrud menade med kommentaren. Om du inte begriper den så bör du rent intellektuellt kunna inse att den går att tolka på olika vis.
Citera
2025-09-06, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Helt enig.
Det handlar inte om ursprung; det handlar om hur väl integrerad en person är; hur bekväm hen känner sig med svenska värderingar; hens ambition att lära sig svenska språket, ha svenskt umgänge.

En av SD’d "husblattar" heter Nima Gholam Ali Pour.
En lysande stjärna (ej ironi).

Ja, han bor dessutom med en svenska, deras eventuella barn kommer med högsta sannolikhet ses som svenskar (och iranier) om det nu är så viktigt.. har haft klasskamrater som haft amerikansk, tysk, finsk morsa, de var svenskar (med lite konstig mat hemma typ) de flesta invandrare själva ser ju sig som det de kommer ifrån, är de uppvuxna här kan en del även känna sig delvis svenska.
Citera
2025-09-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Nej, jag pratar om nationalitet - inte etnicitet.

Om du flyttar till Japan blir du en japanbo. Men om du får ett japanskt medborgarskap så blir din nationalitet japan och det kommer stå i ditt pass. Då kan du utan problem kalla dig japan.

Att du tror nationalitet handlar om sneda ögon eller hårfärg betyder bara att du är en radikaliserad rasist.

Du är så urfånig som vanligt, 99% av PKvästvärlden hade urskrattat om du går runt och kallar dig japan om du har ett pass. Du kan bli kulturellt sätt japan om du från väldigt ung ålder går i skola med 99% japaner. Detta är också varför nästintill ingen nu längre blir kulturellt svensk som har rötter i andra länder, det finns inte nog med svenskar i unga åldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in