2025-09-06, 08:43
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Klart att man tvättar både mellan skinkor, pung och anus när man duschar. Förvånar mig inte att unga inte sköter sin hygien ordentligt. Drar ni inte heller bak förhuden och tvättar där? Lustigt också att de står och spanar in hur gubbar tvättar sig på gymmet. Det borde ändå ge sken av att de åtminstone besöker duschen.

Fast det gör man väl när man duschar hemma, kan väl inte vara helt normalt att börja duscha röven på t.ex. badhuset?
Citera
2025-09-06, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Fast det gör man väl när man duschar hemma, kan väl inte vara helt normalt att börja duscha röven på t.ex. badhuset?
Man ska ju duscha och tvätta sig innan bad, men det vet du väl? Sen så tvättar man ju sig fullt när man duschar efter såväl arbete som träning. Skulle man bara tvätta sig delvis och sen gå hem och göra om allt en gång till med resten av kroppen? Sluta titta på andra människor i duschen, är du bög eller? Se det möjligtvis som lärdom om något hur man tvättar sig!
Citera
2025-09-06, 09:46
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Man ska ju duscha och tvätta sig innan bad, men det vet du väl? Sen så tvättar man ju sig fullt när man duschar efter såväl arbete som träning. Skulle man bara tvätta sig delvis och sen gå hem och göra om allt en gång till med resten av kroppen? Sluta titta på andra människor i duschen, är du bög eller? Se det möjligtvis som lärdom om något hur man tvättar sig!

Frågan hur man ens lyckas tvätta röv på badhus och gym, duscharna brukar ju vara sådana utan löstagbar slang/duschhuvud. Är dessa gamla gubbar så viga att de ställer sig på huvudet för att få in duschstrålen mellan skinkorna?

Ja, brukar duscha om mig när jag kommer hem. På badhuset duschar man väl främst för att bli av med klorvattnet från bassängen. På gymmet duschar jag inte pga. det är så lortigt i omklädningsrummet.
Citera
2025-09-06, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Frågan hur man ens lyckas tvätta röv på badhus och gym, duscharna brukar ju vara sådana utan löstagbar slang/duschhuvud. Är dessa gamla gubbar så viga att de ställer sig på huvudet för att få in duschstrålen mellan skinkorna?
Att duscha innebär att du ska tvätta dig, inte bara bli våt. Tvätta gör man fysiskt över hela kroppen. Vattnet rinner ner över hela kroppen.
Citera
2025-09-06, 14:04
Avstängd
BillFuckingMurrays avatar
Jag tycker att de här nya Dyson Blade Urinatorerna är lite svåra att använda. Det är för hårt tryck så det hamnar typ överallt. Kuken blir ju torr till slut men sen är det fukt överallt.
Citera
2025-09-07, 07:10
Medlem
Det är ju inte hemlighet att diverse pervon såsom homofiler håller till på badhuset av helt andra anledningar än att de gillar att simma.
Senast redigerad av larsjohansson 2025-09-07 kl. 07:12.
Citera
2025-09-07, 10:13
Medlem
Citat:
Att duscha innebär att du ska tvätta dig, inte bara bli våt. Tvätta gör man fysiskt över hela kroppen. Vattnet rinner ner över hela kroppen.

Att man är en hygienisk medborgare som bara vill bli ren är en fin förevändning för att exponera kuken och rövhålet för omgivningen. Frågan är om normala människor ska våga gå till badhuset längre.
Citera
2025-09-07, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Att man är en hygienisk medborgare som bara vill bli ren är en fin förevändning för att exponera kuken och rövhålet för omgivningen. Frågan är om normala människor ska våga gå till badhuset längre.
Om du inte vågar visa dig naken bör du hålla dig borta. Det är viktigt att tvätta sig ordentligt innan för att minska kloranvändningen i badvattnet. Som det är idag medförs mycket skit till bassängerna.
Citera
2025-09-07, 18:20
Medlem
brianmolkos avatar
Ts är ohygienisk...
Citera
2025-09-12, 00:35
Medlem
Jag har sommarstuga med strandtomt och privat brygga på Mälaren. Varje morgon under sommaren går jag ned till vattnet och simmar några tag. Sen ställer jag mig på trappan på bryggan och tvättar mig med en mild två, typ barnängens fasta tvål, och rengör mellan skinkorna redigt rejält. Så om ni bor i en kommun som hämtar sitt dricksvatten från Mälaren är risken stor att ni druckit vatten som kommit i kontakt med mitt gubbanus.

Det är en av dagens högpunkter att få gräva ordentligt mellan skinkorna. Men man får så klart inte penetrera fisringen. Då är man bög. Men att upprätthålla en god intimhygien är något av en svensk tradition som jag gärna håller vid liv.
Citera
2025-09-12, 02:00
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Nu har jag snart gått ett år utan att duscha. Håller man bara skrevet rent så luktar man inte särskillt illa. Rätt ofta tar jag en handuk och torkar. Ibland har man mycket pungsvett vilket är perfekt, fungerar lite som en våtservett med handuken. Möjligtvis att kläderna luktar i så fall. Kallingarna framför allt brukar lukta apa efter ett tag.

Att duscha är helt onödigt.
Citera
2025-09-12, 14:01
Medlem
448s avatar
Det är sant att det kläderna som blir skitiga o luktar , kroppen behöver inte ens duscha på en livstid om man skulle gå omkring naken.

Så din strategi fungerat utmärkt , man måste tvätta fötter,skrev o borsta tänderna bara.

Vi är flera som testat uppåt två veckor o brudarna har märkt nått , tvärtom dom var eld o lågor.

Bytte kläder varje dag o borsta gaddar o tvätta fötter o skrev
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in