2025-09-05, 00:02
Medlem
bogerts avatar
Det är sen gammalt att homofiler glider runt i offentliga utrymmen och vresar upp rövhålen i hopp om lite gevalia. Vill man inte hålla på och böga så duschar man hemma istället, men alltid lockar det några garderobshomon att ändå besöka sådan inrättningar och sedan beklaga sig över utbudet. Inget nytt under solen direkt.
Citera
2025-09-05, 03:00
Medlem
Tervulls avatar
Får du stånd när gubbarna tvålar in pungen och lutar sig fram så du kan se rakt in i rövhålet? Eller varför glor du?
Senast redigerad av Tervull 2025-09-05 kl. 03:03.
Citera
2025-09-05, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
De flesta människor som besöker badhus är där för att tvaga sig, det är sedan urminnes tider. Du får ju inte bort allt utan att använda händerna

Jag använder givetvis handen då med men självklar inte på badhuset. Det är ju också extremt sällsynt att se folk sitta så. Tror aldrig jag sett det.
Citera
2025-09-05, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Vilka svin.
Tvättar dom sig?
Fy fan.

Jag har aldrig tvättat min röv.
🐷👍

Jag jobbar som pizza bagare och det är viktigt att aldrig någonsin vidröra en penis, pung eller bakdel.
Måste klia en hel del i dajmkrysset, antar att salamin på dina pizzor har en arom av det du har under naglarna.
Citera
2025-09-05, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Det här har jag märkt på duschrummet i gymmet. Varje gång det kommer en äldre herre och ska duscha så ska de alltid stoppa in handen mellan skinkorna och gnugga pungen och ibland till och med rövhålet. Sen rör de handtaget, reglaget vilket gjort att jag aldrig någonsin kommer duscha på gymmet längre.

En annan medelålders man hade som vana att alltid böja sig ner och sen föra strålkastaren mot rövhålet och sen gnugga med handen.

Vad fan är det med människor? Dessutom gå runt barfota på underlaget istället för att ta på sig badtofflor. Fattar ni inte vad för äckliga bakterier det måste finnas?
Dagensi i-landsproblem.

Jag är en gammal herre förresten, eller över 40 år, för snorungar som dej verkar ju ha svårt med definitioner. Och ja, jag tvagar min röv.
Citera
2025-09-05, 07:53
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Fast man ska ju tvätta sig i arslet och under balls. En redig man gör så när han står i duschen.

Tycker mer det låter som du är en sojapojke? Varför tittar du på andra män t.ex.?
Citera
2025-09-05, 17:57
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Det här har jag märkt på duschrummet i gymmet. Varje gång det kommer en äldre herre och ska duscha så ska de alltid stoppa in handen mellan skinkorna och gnugga pungen och ibland till och med rövhålet. Sen rör de handtaget, reglaget vilket gjort att jag aldrig någonsin kommer duscha på gymmet längre.

En annan medelålders man hade som vana att alltid böja sig ner och sen föra strålkastaren mot rövhålet och sen gnugga med handen.

Vad fan är det med människor? Dessutom gå runt barfota på underlaget istället för att ta på sig badtofflor. Fattar ni inte vad för äckliga bakterier det måste finnas?
De tvättar sig i alla falla till skillnad mot blattar i badhuset som aldrig tar av sig kallingar eller tvättar sig innan de hoppar i bassängerna.
Äckligt folk till skillnad mot de du gnäller på.
Citera
2025-09-05, 18:02
Medlem
c.divers avatar
Han vill kanske hellre se småpojkar tvätta pillesnoppen? Uppenbart har han svårt för vuxna män som tvättar sig i skrevet och röven, vilket är normalt under duschning.
Ett peddo kanske?
Senast redigerad av c.diver 2025-09-05 kl. 18:06.
Citera
2025-09-05, 18:05
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VincentLel
Något fenomen jag märkt är att gubbarna rakar pungen och harklar fram gröna loskor
I allmäna duschar? Det låter som du önsketänker? Har aldrig sett nån raka pungen på gym eller badhus.
Kanske nåt man sysslar med i bastuklubbar?
Citera
2025-09-05, 18:07
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
Fast man ska ju tvätta sig i arslet och under balls. En redig man gör så när han står i duschen.

Tycker mer det låter som du är en sojapojke? Varför tittar du på andra män t.ex.?
Troligtvis en smygbög som inte vågat kliva ut ur garderoben
Citera
2025-09-05, 20:24
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:

I Finland är det kvinnor som arbetar och har pli på männen i duscharna! Riktiga kvinnor som inte tar skit. Är du inte ren åker du in i bastun och får gå tillbaka till gå!
Citera
2025-09-06, 07:12
Medlem
VincentLels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c.diver
I allmäna duschar? Det låter som du önsketänker? Har aldrig sett nån raka pungen på gym eller badhus.
Kanske nåt man sysslar med i bastuklubbar?

Ja allmänna duschar, badhus. Nej det är inget jag önskar ha sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in