Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Om det bara hänger på kläderna kanske det inte är en feminin trans. Säg att det är en butchtrans som klär sig i killkläder då? Mer OK?
En butchtrans är väl en tjej som vill bli mer som en kille och klär så efter?
Tror den chansen är obefintlig att jag skulle ha en sådan kompis. Tror chansen är större i så fall om en kille som vill bli tjej även om jag aldrig lärt känna en sådan.
Men om vi leker med tanken så är det självklart att jag stöttar henne men innerst inne så tycker jag det är weird. Varför bli och bete dig som en man när du är kvinna. Har tusen frågor och ställa till dessa människor då det är så jävla weird och sätta sig in i en sådan person tänker. Dom känner ju uppenbarligen att dom lever i fel kön. Dom har högst trorligen för mycket östro och testro i sina kroppar.
Båda är lika weird ser ingen skillnad. Finns en risk att jag är brutal ärlig hur jag känner då jag vill att min kompis ska ha alla kort på borden men jag kommer vara tydligen med att jag inte kommer låta det påverka något från min del och att jag förstår att det är jobbigt för personen och jag tackar att personen har modet att våga berätta för mig.