Citat:
Ursprungligen postat av
Phailure
Detta var ditt svar när någon sa att de skulle hålla det till det privata...
Knappast förutfattad mening utan jag utgår från vad tant skriver. Hur skulle jag annars veta vad du tycker?
Könsdyfori är ju knappast något begränsat till privatlivet och för autogynofiler är hela grejen att blanda in utomstående i deras fetisch med pronomen etc.
Vad är din poäng? Svaret var ju på önsketänkandet att de skulle ägna sig åt sina "transsexuella aktiviteter" privat. Vilket jag tycker de gör då jag sannerligen aldrig tvingats se på (eller ens tvingats lyssna på återberättelser) ens en sekund. Min fråga var om den jag svarade söker sig till den typen av "scen" då jag sannerligen aldrig lyckats "ramla" över den i ren otur.
Du måste väl fö kunna skilja på folk och folk, finns exhibitionister som försöker tvinga på folk med sånt de inte vill se av alla möjliga slag. Oavsett könsdysfori, sexuell läggning eller psykisk ohälsa etc etc. Allt är lika obehagligt för många utomstående som verkligen inte är intresserade.
Du bara är omöjligt ologisk för du inte klarar av att förlora ett logiskt resonemang.
Edit;
Eller syftar du på att man ska inte ens behöva se dessa människor på gatan? Isf, lycka till!