2025-09-06, 00:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637

Jo, faktiskt.
Citera
2025-09-06, 00:56
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jo, faktiskt.
Då får du nog utveckla resonemanget...
Citera
2025-09-06, 00:58
Medlem
Problemet idag är att 99% av transor och bögar är det pga politisk ståndpunkt och de är alla runt 20 och både förminskar och förlöjligar vad det egentligen byter och innebär att vara HDTV+ eller va fan det heter nu för tiden betyder.
Citera
2025-09-06, 01:00
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoodForThought
Problemet idag är att 99% av transor och bögar är det pga politisk ståndpunkt och de är alla runt 20 och både förminskar och förlöjligar vad det egentligen byter och innebär att vara HDTV+ eller va fan det heter nu för tiden betyder.
Svarar du på frågan i trådstarten?
Citera
2025-09-06, 01:51
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Har du ens träffat en transsexuell?

De mår konstant dåligt och behöver allt som oftast läggas in.

Ja, som jag skrivit i tråden har jag det. Tre av dem har inte lagts in eller något, en har ångestproblem.
Citera
2025-09-06, 02:19
Medlem
Citat:
Svarar du på frågan i trådstarten?

Nej det gjorde jag inte, ursäkta.

Svar: Nej men det beror på.
Citera
2025-09-06, 05:55
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ok, hur ser du på det här uttalandet från dig?

"De mår konstant dåligt och behöver allt som oftast läggas in."

En ganska bra summering av hur många transsexuella mår. Du kan t.ex. kolla på deras självmordsstatistik, den är skyhög.
Citera
2025-09-06, 05:56
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Ja, som jag skrivit i tråden har jag det. Tre av dem har inte lagts in eller något, en har ångestproblem.

Du har antingen stött på en statistisk anomali eller, mer troligt, ett gäng autister som lurats av medelklassluder i vården att tro att de är transsexuella.
Citera
2025-09-06, 07:06
Medlem
semizones avatar
Hade nog gäspat
Citera
2025-09-06, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Många tjejer klär sig som dessa utan att vara det.
Jeans som.visar fläskmage och halva rumpan, hoods m.m okvinnlig klädsel.
Så det vore ju ingen ögonbrynshöjare.
Helt klart, men många män klär sig också väldigt feminint. Skinny jeans och stickade koftor med skärp i midjan. Män som omsorgsfullt har vikt upp kläder på ett visst sätt framstår också som feminina, då man vet att de har stått framför spegeln själva och gjort det.
Citera
2025-09-06, 08:16
Medlem
Svaret på frågan i trådstarten är att jag omedelbart skulle avsluta den vänskapen. Det är helt obegripligt att transfjantar accepteras i offentligheten. Låt dem utöva sina perversa beteenden innanför låsta dörrar. Värsta exemplet vi har är väl transan Kim Sandberg som tillåts framföra de lokala nyheterna för Västmanland och Dalarna i SVT.
Citera
2025-09-06, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Svaret på frågan i trådstarten är att jag omedelbart skulle avsluta den vänskapen. Det är helt obegripligt att transfjantar accepteras i offentligheten. Låt dem utöva sina perversa beteenden innanför låsta dörrar. Värsta exemplet vi har är väl transan Kim Sandberg som tillåts framföra de lokala nyheterna för Västmanland och Dalarna i SVT.
Det gör de väl redan?
Är du säker på att det inte är du som aktivt söker dig till sammanhang där du får ta del av dylika aktiviteter? Du kanske i själva verket känner en stark dragningskraft till dessa beteenden men undertrycker den?

Jag har hela mitt liv lyckats undvika all involvering i mina vänners aktiva sexliv och lider således aldrig av det oavsett vad de hittar på i bingen. Men du och dina "vänner" kanske umgås på ett lite annorlunda sätt än jag och mina, vad vet jag.
Tycker det är rätt lätt att hålla isär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in