2025-08-31, 03:13
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Okej tack för givande information

Var så god.

Du är ju tydligen så populär, så du får väl umgås med folk eller låta bli. Låter ju inte som ett jätteproblem.
Citera
2025-08-31, 03:35
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Var så god.

Du är ju tydligen så populär, så du får väl umgås med folk eller låta bli. Låter ju inte som ett jätteproblem.

Det låter som att du är mer ensam än jag och fruktansvärt omogen dessutom. Är det mitt fel att ingen gillar dig?
Citera
2025-08-31, 03:45
Bannlyst
Citat:
Om du inte vet så håll käften då istället för att va så jävla dryg. Min psykolog är inte dålig på nåt sätt, vi har pratat om det här men ingen psykolog är väl magisk och bara kan trolla bort alla sina patienters problem? Faan va världen skulle va bra ifall det funkade så!
Nej jag vet ingenting. Vet inte hur psykologer jobbar. Men om du går dit med den här specifika frågeställningen, kan den inte återkomma med ett svar på vad det beror på. Eller vad gör du där?
Citera
2025-08-31, 03:54
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelvatten2025
Nej jag vet ingenting. Vet inte hur psykologer jobbar. Men om du går dit med den här specifika frågeställningen, kan den inte återkomma med ett svar på vad det beror på. Eller vad gör du där?

Det är inte så psykologer funkar. Dom ställer mest en massa frågor för att man ska börja reflektera och tänka själv. Sen har hon såklart kommit med ett par möjliga teorier men jag vet inte hur jag ska hantera dom just nu. Jag är för snurrig för att få ihop det.
Citera
2025-08-31, 03:56
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Det låter som att du är mer ensam än jag och fruktansvärt omogen dessutom. Är det mitt fel att ingen gillar dig?

Om du har en massa människor som gillar dig så är det väl skitbra? Kanske du till och med kan börja jobba och göra rätt för dig? Eller du pysslar hellre med dina egna små psykiska problem?
Och förutsätter att alla andra ska betala för dig.
Citera
2025-08-31, 03:59
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Om du har en massa människor som gillar dig så är det väl skitbra? Kanske du till och med kan börja jobba och göra rätt för dig? Eller du pysslar hellre med dina egna små psykiska problem?
Och förutsätter att alla andra ska betala för dig.

Jag jobbar 100% sen dagen efter studenten
Citera
2025-08-31, 04:26
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Jag jobbar 100% sen dagen efter studenten

Jag menade inte att dissa dig på något sätt. Du kämpar på med ditt, och jag kämpar på med mitt. Och det gör alla människor.
Citera
2025-08-31, 04:30
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Jag menade inte att dissa dig på något sätt. Du kämpar på med ditt, och jag kämpar på med mitt. Och det gör alla människor.

Jag håller med, alla har sin skit. Så det blir lite lättare att leva om vi är sjysta mot varann istället..
Citera
2025-08-31, 06:07
Avstängd
Citat:
Nej visst... bra att det finns nån här som vet allt om en på en kvart.. Då behöver jag ju inte fundera mer. Bara lägga sig på rälsen.

Haha vilken självömkande nolla du är. Undra hur många hundratusentals kronor som vi skattebetatalare har lagt ut på dig för att du ska sitta och prata ut om dina inbillade problem för psykologen.
Senast redigerad av BinaryMachine 2025-08-31 kl. 06:18.
Citera
2025-08-31, 06:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelvatten2025
Haha, eller hur. Det här är lite av en återkommande deja vu på FB? Låter konstigt in mina öron att man bara har två ”enkla” och medicinerbara diagnoser, men ändå har gått till psykolog i flera år utan att det har lett till någonting.

Samma sak hela tiden med såna personer, allt ska kretsa runt dem och när någon ifrågasätter det så blir de aggressiva, som synes i tråden.
Citera
2025-08-31, 06:23
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BinaryMachine
Haha vilken självömkande nolla du är. Undra hur många hundratusentals kronor som vi skattebetatalare har lagt ut på dig för att du ska sitta och prata ut om dina inbillade problem för psykologen.

Jag kanske är en självömkande nolla men jag betalar förmodligen mer skatt än dig
Citera
2025-08-31, 06:30
Avstängd
Citat:
Jag kanske är en självömkande nolla men jag betalar förmodligen mer skatt än dig

Nej din stackare, det gör du inte. Hur vore det om du kunde låta bli att vara aggressiv och istället svara på varför det är så jättesynd om dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in