• 4
  • 5
2025-08-28, 17:52
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrington1975
Ask me anything
1 Vad gör du idag?
2 Tjänade du några anmärkningsvärda summor under dom 5 åren och/eller vid försäljning av bolaget?
Citera
2025-08-28, 20:30
Medlem
Barrington1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Hur hittar ni nummer att ringa?

I början beställde vi listor med namn, nummer och orgnummer från ett förtag som heter Par. Dessa skrev vi ut på papper och ringde manuellt från fast telefon.

Senare skaffade vi ett crm-system och då fick vi likande listor från ett företag som heter Creditsafe. Dessa gick att mata in digitalt.
Citera
2025-08-28, 20:46
Medlem
Barrington1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
1 Vad gör du idag?
2 Tjänade du några anmärkningsvärda summor under dom 5 åren och/eller vid försäljning av bolaget?

Tyvärr blev det inte några jättepengar. Men en riktigt go lön för att vara ung vuxen. Jag började plugga när jag runt 25 och klamrade mig kvar i bolaget under studietiden.

En liten slant blev det också när jag blev utköpt, men jag ångrar bittert att jag inte sålde tidigare. Då jag blev erbjuden mer ett par år tidigare.

Idag har jag ett vanligt kontorsjobb inom mitt fält.
Citera
2025-08-29, 03:45
Medlem
MyckeSenapSkaDeVas avatar
Hade ni någon som upptäckte hur mycket bättre man sålde om man sög i sig en lina kokain på dass efter morgonmötet?
Citera
2025-08-29, 17:03
Medlem
Barrington1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyckeSenapSkaDeVa
Hade ni någon som upptäckte hur mycket bättre man sålde om man sög i sig en lina kokain på dass efter morgonmötet?

Inte vad jag vet om. Men det skulle inte förvåna mig. Någon kille använde några uppiggande piller från typ gymgrossisten
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in